Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر پسرم ۶ ماهشه سرماخورده از امروز چه دارویی میشه مصرف کنه خسته نباشید
- لاکتاول
سلام آقای دکتر قرص لاکتاول برای مادرانی که کودک شون حساسیت به پروتئین گاوی و رفلاکس آلرژیک دارن مجازه؟ممنون
- سلام آقای دکتر دختر من سه ماهشه کولیک داره ودکتر گفتن احتمال رفلاکس هم داره الان چندروزه ۳بار درروز مدفوع میکنه مقدارکم ویکم آبکی آیا اسهال شده یا ربطی به رفلاکس داره چون مقدار مدفوع کمه ویکم شل وآبکی میترسم لطفا راهنمایی کنین ممنون
- کشیدن پاها
سلام وقت بخیر. دختر من ۱/۵ سالشه موقع خواب پاهاش رو به شدت میکشه و سیخ نگه میداره از نوزادی اینکارو میکرد .چندین بار دکتر بردمش آزمایشاتش هم نرمال بود همه دکترا گفتن طبیعیه ولی احساس میکنم بچم داره آذیت میشه.
- موارد مصرف سفکسیم
سلام و شب بخیر . پسرم ۳سال و نه ماه من آبریزش بینی دارد که زردر نگ است و دل پیچه هم از چند روز قبل داشت که دو بار بالا آورده بود .دکتر براش ایبوبروفن و دیسیکلومین تجویز کرد . اما با بیشتر شدن آبریزش بینیش دوباره مراجعه کردم و سفکسیم رو نوشت . سوالم اینه که دوز مصرفیش برای کودک ۱۳ کیلو وزن چقدر و چند بار در روز باید باشه و سوال دیگه من اینه که اصلا سفکسیم لازمه بدم به پسرم؟
- سلام پسرم 14 ماهشه و آبریزش بینی سبزرنگ دارد چه دارویی باید بخورد
- دل پیچکی نوازد و کم خوابی
سلام بچه م یک ماهه است رازیانه روزانه بهش میدم ولی خیلی دل پیچه داره حتی از تو خواب هم اذیت میشه خیلی خوابش کمه چی بهش بدم؟؟ مرسی
- تب ویروسی یا باکتریایی
سلام وقتتون بخیر. آقای دکتر هفته پیش چهارشنبه و جمعه جشن عقد خواهرشوهرم بود که اونجا خاله شوهرم مریض بودن و متاسفانه اومدن. دو سه روز بعد از اون من خارش گلو، سرفه و آبریزش بینی داشتم. همسرم هم کمی خارش گلو داره. پدرشوهرم گلو درد و سرفه و آبریزش بینی داره. مادرشوهرمم مریض شده. پسرم از دیروز صبح (پنجشنبه)تب کرده. فقط تب داره. حدود ۳۸ درجه. شیاف که میذارم میرسه حدودا ۳۷ و نیم دوباره سر شیش ساعت به ۳۸ میرسه. خواستم بدونم این بیماریش ویروسی هست؟ یا به آنتی بیوتیک نیاز داره؟
- الرژی پوستی
سلام وقتتون بخیر پسرم دوونیم سالشه و حدودا سه ماهه که جوشهای خارشی زده و خوب نمیشه،دوبارم دکتر بردم،پماد هیدروکورتیزون و مومتازونم زدم،سیتریزین و کتوتیفنم دادم،از صابونهای زد آکنه ی ملایمم استفاده کردم،فایده نداشتن،میشه کمکم کنید
- کاهش اشتها
سلام ،خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ ماه شه تمام ازمایش ها ودکتر متخصص بردیم اما جوابی درموردکم اشتهایی بچمون نگرفتیم انواع مولتی ویتامین وآهن هاشو هرروز میدیم شیرخشک هم موقع خواب مصرف میکند ومادر کودک انواع غذاهای خشمزه رو میپزد ولی بازهم میلی به غذا ندارد کلافه شدیم از بدغذایی.لطفا راهنمایی کنید وزن کودکمان ۱۱/۴۰۰ است قد بچه دروضعیت سبز است ولی همیشه وزن کودک در وضیعت قرمز است .موقع تولد وزنش ۲/۵۰۰ بود است .
- آلرژی ب گلوتن
سلام اقای دکتر بچه من ۱۴ماه س تازه فهمیدم وقتی ماکارونی بلغور و حلیم و ...میخوره اسهال میشه میگن این یعنی آلرژی به گلوتون.خیلی گریه کردم آقای دکتر این آلرژی تا کی باهاش هستش؟ممنون ک وقت گذاشتید
- دارو
سلام دکترمیدونم شمادکتراطفالیدفقط یه راهنمایی چون الان شرایط دکتررفتنوندارین اجرتون باخدامادرمن۶۱سالشه قندوچربی دارن وکبدش چربه وحدوددوماهه سردردشدیدداره وبامراجعه به متخصص مغز واعصاب وگرفتن ام آرآی گفتن یه چیزکوچیک توسرته وباخوردن این داروهاخوب میشه کپسول پرگابالین ۷۵هرشب یک عددقرص تیزانوور۴هرشب یک چهارم وقرص منیزیم ۲۵۰بعدازظهریک عددورلفت ۵۰ هفته اول نصف وبلدش یکی سالم مصرف میکنه ولی خیلی گیج ومنگ میشه همش میخوادبیافته کسیم پیشش نیست تنهاس توروخداراهنماییمون کنیدچکارکنیم آیااین داروهاضررندارن وبه مصرفش ادامه بده ممنونم کمک کنید
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
دخترم ۱۱ماهه است صداش گرفته بود شربت اموکسی سیلین۱۲۵دادم بهتر شد دیروز شربت تموم شد امروز بازم تب کرده الان بهش پلارژین دادم میشه اموکسی کلاو هم بدم
- تهوع صبحگاهی
سلام آقای دکتر برای حالت تهوع صبحگاهی دخترم یک هفته پیش ازتون پرسیدم گفتین باید آزمایش بده چه آزمایشی آقای دکتر ؟؟؟؟ من نصف قرص فاموتیدن ۲۰بهش میدم شب تا شب دیگه نمیگه حالت تهوع دارم!آیا بخاطر معدش تهوع صبحگاهیش
- خوردن دست
سلام . آقای دکتر بچه دوماه و دهروزه دارم تازگیا دستش رو خیلی میخوره اشکال نداره؟
- دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر من دخترم ۱سال ۲ماهش هست غذای دریایی نمیخوره میشه بهش شربت امگا۳ بدم و اینکه برا بهبود کیفت خوابش ؟؟اخه دخترم خوابش کمه ۱۲ شب میخابه ۴ بیدار میشه تا ۸ صبح
- شربت ایمونیس…
سلام آقای دکتر عزیز پسرم بیمارشمایت ۵.۵ سالشه . از اول پاییز هروز یه قاشق مربا خوری شربت ایمونیس میدم میخوام بدونم تا پایان زمستان بدم یا وقفه یکماهه بندازم دوباره شروع کنم ؟
- ارده و شیره ی خرما
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم یک سالشه میتونم بهش ی مقدار در روز ارده و شیره ی خرما بدم؟ چند وقتیه که دیگه میلی به خوردن تخم مرغ نداره. البته پنیر هم بهش میدم
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم 8ساله با وزن 26چقدر باید از شربت استفاده کند
- جوش در ناحیه ختنه گاه
سلام آقای دکتر بچه ام دو سالش ی هفته ای جوش در ناحیه ختنه گاهش در اومده این ناشی از چیست و هنگامی که بهش دست میزنم اجازه نمیده ظاهرا در محل جوش در داره پماد بتا او ان ان استفاده کردیم جواب نداد نظر شما چیست

