Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سینوزیت
سلام پسرم ۵.۵ سالشه و بیمارشماس فعلا رشت نیستیم بخاطر سینوزیتی که جزئی داره بعضی شبها درخواب خرو پف و دندان قروچه و سرفه میکنه الان دوشبه که اینطوریه و سرماهم نخورده میتونم بپرسم آیا دارویی باید مصرف کنه؟
- زیاد کارکردن شکم پسرم
سلام آقای دکتر پسرم یک سالو دوماهش هست شیرخشک میخوره ازدوماه پیش شیرخشک گیگوز ۲ رو به گیگوز۳ که مخصوص یک سال به بالاست تغییردادم شکمش روزی ۴ تا ۵ بارکارمیکنه غذا خوب میخوره کاملا حالش خوب هست اما خیلی ضعیفه واینقد کارکردن شکمش خیلی اذیتم میکنه مقعدش هم بیشتروقت ها قرمزهست آیا مشکلی وجودداره ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام دکتر دخترماقای تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و تصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده
سلام دکتر دخترم تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و نصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده نمیدونم چیکار کنم دیگه
- تب
باسلام، پسر ۲۱ ماهه ام فقط تب دارد، چه دارویی بدم،ممکنه اومیکرون باشه؟
- شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم
سلام یه شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم معرفی میکنید شربت زینک و اپتایزر دادم فایده ای نداشت ممنوم
- عفونت ادرار
دخترم دو سال و دوماه سن داره و از روز سه شنبه عفونت ادرار گرفته بردمش دکتر بهش شربت ستیریزن و شربت برای عفونتش داده بیقرار تر شده همش میگه میسوزم چکارکنم
- ادامه سوال قبلی
معذرت میخوام. به آموکسی کلاو هم آلرژی داره کهیر میزنه. برای تبش میتونم ایبوپروفن بدم؟ برای ۱۸ کیلو چقدر باید بدم؟
- خس خس
سلام اقای دگتر دوهفته پیش پسر 18ماهه ام سرماخورد شربت ازینرومایسین . گایافنزین خورد . الان چهارروزه شربت گایافنزین رو قطع کردم سینش خلط داره و خس خس میکنه بعصی مواقع چه دارویی بدم بابت رفع خس خس؟
- پسرم ده سال دارد و قسمت قهوه ای سینه راستش درد دارد علتش چیست
- تب و…
باسلام خسته نباشید دخترم ۱سال ودوماه داره ازظهری گلاب به روتون بالا میاره واسهال هستش اسهال تبش الان بهتره ولی خیلی بالا میاره ممنون میشم راهنمایی کنید چکارکنم داروخانگی چی بهش بدم
- پرفشاری ادرار
پسر ۶ ساله ام همیشه ادرارش پرفشار هست وبا فشار زیاد میاد وحس میکنم حجمش هم زیاده چون طول میکشه تموم بشه ایا مشکلی هست؟
- شربت سفیکسیم
این شربت برای اسهال بچع یا استفراغ خوبه؟
- سیاهی مقعد کودک ۴ساله
- ریزش مو
سلام . اقای دکتر.پسرم 14 ماهه اس چند وقته ریزش مو داره بیشتر موقع شونه کرد با وجودی که قسمت جلو مو در 2 ماهگی ریخته بود الان اون ناحیه ببشتر ریزش داره .شربت زینک و فروگولوبین هم یک ماه هس بهش میدم .نگرانم طبیعی هس یا نه؟ممنون
- دردزیرناف بی اشتهایی تب ولرز
دخترم دو الا سه روز بی اشتها شده خیلی کم غذا میخوره الانم تب ولرز کرده چیکار کنم تا صبح هوایی سرده
- سلام پسرم ۱۴ ماهشه ۷ونیم کیلو وزنشه سرما خورده وسرفه میکنه شربت نوتادین بهش دادم گونه هاش قرمز شده علتش چیه
- ناف
سلام دخترم سه سالشه داخل نافش قسمت بالا گاهی ورم میکنه از یک سال و خورده ای اینجوری شد.اون قسمت رو که آرروم فشار میدم میره پایین.گاهی موقع دفع ظاهر میشه گاهی هم نیست اصلا.الان گاهی هم که ظاهر میشه فشار میدم سفته.ممنون میشم راهنمایی کنید
- از شیر گرفتن کودک
سلام آقای دکتر ازشما سوال کرده بودم که به خاطر بارداری پسرم که یک سال وسه ماه دارد از شیر گرفتم وشما در پاسخ گفتید شیر خشک یا شیر پاستوریزه کم چرب بدهم پسرم شیر نمی خورد اگر شیر خشک خورد چه شیری میتونم بهش بدم
- ممنون
آقایی دکتر ببخشید دوباره میپرسم شربت پی ای جی برای رفلاکس مضره؟ چون بچم با شربت لاکتولوز اسید معده ش بیشتر میشد
- درمان انگل کودک شش ماهه
درمان انگل کودک شش ماهه . بچه خواب نداره . لج باز شده کمکمکنید . دارو چی بهش بدم .

