Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تکان دادن دست
سلام وقت بخیر نوازد یک ماهه دست هاش رو بالا میبره و تکون میده از خواب بیدار میشه علتش چی میتونه باشه
- کولیف
سلام اقای دکتر پسر م ۳ ماهشه تا چند ماهگی بهش کولیف و پدی لایت بدم؟؟
- سلام پسر یکساله بنده شیرخشک میخوره و یکسال است شیر خودم را ندادم بهش ولی شیر هنوز تو سینه هام هست آیا میتونم بعد از یکسال شیرخودم را به پسر بدهم احساس میکنم یکم چسبناک شده تعدادی از افراد میگندنده شیر فاسد شده ممنون از راهنمایی شما
- مصرف قرص فنوباربیتال برای زردی
سلام نوزاد 23روزه ای دارم که در هفته 36بارداری با وزن 2680متولد شد و ناسازگاری گروه خونی با من داره من گروه خونیم O+هست و اون A+ روز سوم تولد ازش آزمایش خون گرفتن عدد زردیش 12.8بود که چهار ساعت تو دستگاه فتو تراپی بود روز 8 تولد از دوباره ازمایش گرفتن عدد زردی شده بود 13 و 24ساعت شیر مادر رو قطع کردم و شیر خشک دادم بهش و روز 13تولدش دوباره ازش ازمایش گرفتن عدد زردیش شده بود 15 که دکتر قرص فنوباربیتال داد 1/4ظهر و 1/2شب به مدت دو هفته میخواستم ببینم الان 12روز میگذره میخوام قرص رو قطع کنم یکباره قطع کنم یا نه به چه صورت؟!
- بادکردن یک طرف بیضه نوزاد
- زینک
سلام وقتتون بخیر شربت زینک برای نوزاد ۴ماهه روزی چقدر بدم ؟
- کمبود قد کودک ۴ساله
با سلام وقت بخیر دختر من ۴ساله هست و از نظر رشد قد از نمودار پایین هست قدس ۹۵ هست در صورتیکه اونجور که روی نمودار خودش از قبل بود الان باید ۱۰۵ باشه چه شربتی و برای بهبود رشدش توصیه میکنید.
- سرفه شدید
با سلام آقای دکتر پسرم سرفه شدید داره آنفولانزا گرفت ولی بعد از دوهفته باز سرفه شدید داره چکار کنیم
- سلام وقتتون بخیربرلی پسرم
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسرم وارد هشت ماه شده ولی همچنان دماغ و چشاش ومیخارونه مخصوصا موقع خواب علتش چیه
- سرماخوردگی کودک
سلام و خسته نباشید پسر ۱۰ساله ام از دیروز سرماخورده ابریزش شدید بینی همرا ه عطسه داره گلوشم میسوزه فقط شربت کوریزان بهش دادم ولی بهتر نشده تب نداره فقط ابریزش بینی و گلودرد داره و بی حاله چه شربتی یا قرصی حالشو خوب میکنه ؟ممنون میشم راهنماییم کنید سرفه هم نداره
- اسهال و سوختگی ناشی از آن
سلام. پسرم ۱ونیم سالشه بخاطر دندون در آوردن اسهال شده و مقعد و ران هاش سوختن بهش موز دادم ساشه پدی لاکت دادم و برای سوختگی پاهاش پماد ان ان استفاده کردم کمی خوب شد ولی زیاد فایده نداشت از داروخونه پماد کالاندولا وهیدروکورتیزون گفتن قاطی کنین و بزنین وقتی زدم خیلی گریه کرد و میگفت میسوزه پاهام ب نظرتون پماد هایی ک استفاده کردم درستن؟
- چشم
سلام آقای دکتر وقت بخیر....چشم راست پسرم امروز کمی اشک و آلودگی داره قبلا یه پماد و قطره داده بودین اسمشو فراموش کردیم میشه لطف کنین بگین چی بگیرم براش؟هشت ماهشه
- متخصص اطفال
سلام اقای دکتر بنده وقتی نوزادم را بغل میکنم از رو زمین برمیدارم یاروپام تکونش میدم شکمش صدای اب میده ممکن از زیاد اب دادن باشه چون یبوست داره مایعات واب زیاد میدم.ایا این صدا نشان دهنده مشکلی هسش؟
- کارنکردن شکم
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه ۳روز شکمش کارنکرد بعضی وقتاحس میکنم ی زور ریزی میزنه ولی بعدش خبری نیس تاچند روز شکمش کارنکنه طبیعی؟
- وزن اضافه نکردن
دخترم هشت سالشه خیلی ضعیفه وبدغذا الان سه ساله وزنش بیست کیلوهستش توروخدا راهنماییم کنیدچکارکنم علتش چیه
- تغذیه نوزاد شش ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد من شش ماهه است میتونم بهش ازین ماه حریر بادام بدم شیر خشک فقط میخوره چ تغذیه ای باید بدم لطفا راهنماییم کنید
- کولیک
با سلام. کولیک در نوزادان در چه سنی اتفاق می افته؟ با تشکر
- چرا پسر م غذا نمی خوره
غذ ا نمی خور وفقط مخوابه
- سلام خسته نباشید دخترمن تازه رفتن تو۷سالگی ودخترم گلوش عفونت داشت وچون شربت نمیخورددکترقرص سفکسیم ۲۰۰روزی ۱دونه دادومن قرص روچون دخترم متوجه نشه خوردمیکنه داخل ماست میریزم میخوره میخواستم بدون مشکلی نداره باماست حل میکنم میخوره ممنون میشم پاسخ بدین
- خوردن عسل
حواسم نبود به خواهر زادم که ۱۰ ماهشه آبجوش عسل دادم با چایقاشق کلا ۱۰ ۱۵ قاشق شد فکردم مشکلی پیش میاد؟

