Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد قد
سلام جناب دکتر دختر من 9سالش و تا حدودی نشانه های بلوغ و داره وزنش حدود 45کیلو دکتر واسش ارژنین ویتال؛ اومگا3.وکلسی کر تجویز کردن و دستور به کاهش وزن خواسنم سوال کنم آرژنین ویتال باعث بلوغ زودرس نمیشه اگه بهش بدم یا فقط رو رشد قد تاثیر داره؟ ممنونم
- مشکلات لب و پوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر باشه پسر من پوست لب هاشو با دندون هاش کنده و الان دو روزه لباش خیلی باد کردن و مرتب پاره میشن و خون میان الان هم دونه های ریز قرمز چرک دار دور دهنش و چونه اش زده ممنون میشم برای درمانش راهنماییم کنید.
- غذای کمکی
شروع غذای کمکی برای کودک رفلاکسی از چند ماهگی باشه؟ و با چی شروع بشه؟شیرخشک نمیخوره شیر مادر هم کمه .وزنش هم کمه ممنونم
- سلام آقای دکتر دخترم چهار ماه دو2روزش هست خیلی حساله چه کار کنم دکترم بردم بهش شربت داده خوب نشده
- علت درددراطراف ناف کودکان چیست
دختری دارم ۸سالشه گه گاهی اطراف نافش دردمی کنه واشتهاش کمه علتش چیست خیلی از آقای دکتر تشکر دارم
- قطره آهن خارجی
سلام آقای دکتر دخترم یک سال و پنج ماهشه اصلا قطره اهن نمیخوره و همه روبالا میاره،میتونم بهش قطره خارجی بدم؟ایرو ویت یاایرو نرم؟کدوم بهتره؟وزنشم کنه،چی بدم؟
- دختر شش سالشه ادرار بزرگ دوروز است نکرده چی باید بهش بدم اقای دکتر
- ازمایش کلی
سلام اقای دکتر، پسرم دوسال و دو ماههشه، ازمایش کلی هنوز نداده، مشکلی نداره؟ ایاحتما باید ازمایش کلی و چکاپ تو 2سالگی صورت بگیره؟ شبا بیدار میشه گریه میکنه ایا ویتامینش کمه یا مربوط نیست؟
- سرما خوردگب
سلام سرماخوردگی بچا پنج ساله بعد یه هبته تو دماغی حرب میزند انگار که خلط داره حلقش و تو خواب هم به سرفه افتاد پلارژین و مونته روکاست هم میخوره
- سرفه شدیدشب تاصبح
سلام دختر6ساله باتب شدید سرفه شدید، دوشب سرم زدیم تب قطع شده ولی سرفه همچنان ادامه داد، آنقدر سرفه میکنه که خلط وکف بالا میاره چکارکنیم؟؟
- سرماخوردگی شیرخوار
سلام دخترم حدود ۸ ماهه دورزه که ابریزش بینی و کمی سرفه داره خیلی بیقراری میکنه و توی خواب همش گریه میکنه.تب هم نداره دلیل اینهمه ببقراری خصوصا در خواب چیه؟ چه دارویی مجاز هست براش؟؟
- سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- استفراغ ناگهانی
سلام دکتر پسرم ۵سالش تموم شده صبح کمی تب داشت و بی اشتها به محض خوردن دو قاشق غذا بالا آورد بردمش دکتر بهش دی سیکلومین و اندانسترون آمپول دی سیکلومین آمپول اندانسترون ۴ داده ولی هنوز تب داره چیکار کنم
- سرفه
سلام پسر چهار سال ونیمه ام دو سه هفته پیش یک شب تب و بعدش سه چهار روز آبریزش بینی داشت بعد اون سرفه شروع شد هنوز شب ها توو خواب سرفه میکنه گاهی صبح هم ادامه داره انگار خلط توو گلوشه.... برای معاینه بیارم آقای دکتر؟
- کمبود ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر، با پوزش از اینکه مجدد مزاحم شما شدم، دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. مصرف ویتامین دی به چه صورت باشد؟
- سلام وقت بخیر دخترم ۳ و ۶ ماه والان بیشتراز یک سال یبوست داره چطوری درمان کنم
یبوست دخترمون ۳سال و ۶ ماه چطوری درمان کنم
- میزان مصرف آفاکلاو ۶۴۳
آقای دکتر سلام و درود ،پسرم ۸ سال دارد و ۳۰ کیلو گرم وزنش هست ،دکتر کودکان جهت عفونت سینوسی ،۱۰ سی سی آفاکلاو ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت تجویز داشتن ،لطفا نظرتون رو بفرمایید ،واقعا شک دارم ،باتشکر
- سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت پیشه عقب عقب میره از روزی که به دنیا اومده ۱۵ روط اول اينطوری نبود بعدش اينطوری شد مشکلش چیه نگرانم
سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت میکشه از روزی که به دنیا اومده فقط یه ۱۵ روز اينطوری نبود بعدش همش کمرشو بلند میکرد اذیت میشد گریه میکرد نگرانم مشلکش چیه میشه راهنماییم کنی ممنونم ?
- دونه
سلام وقت بخیر آقای دکتر. پسرم هجده ماه دارد. کشاله ی رانش سمت راستش در ناحیه ی پوشک دونه های قرمز در کنار هم زده. کالاندولا و تریامسینولون رو زدم کمتر میشه و دوباره ظاهر میشه. آقای دکتر میشه لطفا راهنمایی بفرمایید . پسرم تحت نظر شماست اما الان شهرستانم و نمیتونم خدمت شما برسم تا معاینه بفرمایید. یک دنیا سپاس
- مقدارمصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
سلام وقتتون بخیر .درمورد میزان مصرف شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ برای کودک ۶ ماهه

