Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوارش کودکان
سلام دختر من ۳سالشه فقط شبها تو خواب چندتا سرفه میکنه بعد بالا میاره خواهشا کمک کنید
- کوتاهی قد
سلام اقای دکترمن یک دختردوازده ساله دارم که قدش صدوچهل وشیش ووزنش سی پنج کیلوه برای رشدقدیش شربت زینک سولفات وارژی پلاس بدم خوبه شماپیشنهادی نداریددرضمن هنوزپریودنشده اماعلاعم بلوغ وداره رشدموهای بدن وجوانه زدن سینه خیلی نگران رشدوقدشم لطفاراهنمایم کنید
- تفسیرآزمایش
سلام وقت بخیر . آزمایش کشت ادرار که دوروز پیش برای بردیا جان نوشته بودین جوابش اماده شد چون خودم نیستم و در راه تهران هستم ممنون میشم بفرمایید که دارویی نیازه یا خیر؟ PH 5 Mocus (few) RBC/hpf : 1_2
- دگزامتازون 3 بار در سال
سلام وقت بخیر،، اگر یه کودک 6 ساله،، 3 بار در یکسال دوز مناسب آمپول دگزامتازون مصرف کند عوارض زیادی خواهد داشت؟
- سلام پسرم ۹ماهشه دوروزه میبینم زبونش یکم بنفشه
- گوش درد
خسته نباشید..پسرم گوش درد گرفت بردمش دکتر واسش سفکسیم ۲۰۰ البته نصف قرص هر ۱۲ ساعت تجویز کرد...میخواستم بدونم دورش چند روزه هست.پسرم ۶ سالشه تشکر
- قرص آسپرین
سلام دکترمن پسرم ۱۷ماهشه وشیرخودمومیخوره دکتربرام قرص آسپرین نوشته حواسم نبودبگم بچه شیرمیدماشکال نداره بخورم روبچه اثرنداره؟
- سرماخوردگی
اقای دکتر دختر ۱۰ ماهه ام که ۷ کیلو وزن دارد خلط گلو وسرفه دارد میزن و ساعت مصرف سفکسیم ۱۰۰ چگونه است
- دوز مصرف شربت آفاکسیم
فرزند من ۲۰ ماهه است و ۱۱کیلو وزن دارد،چه میزان شربت آفاکسیم۱۰۰و چند نوبت باید مصرف کنیم؟
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر.. من پسرم دوسال ونیمشه و۱۲کیلو وزن داره خواستم مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ رو براش بدونم که چقدر باید بهش بدم.. با تشکر
- نگهداری دارو
سلام . شربت تایلوفن تا چند روز بعد از باز شدن و نگهداری در یخچال قابل استفاده می باشد ؟
- شربت
سلام وقت بخیر.آقای دکتر بچم دوسالش شبا بهش ۵میل شربت آهن فروگلوبین وصبح ها ۵میل مولتی کیندریوروویتال میدم.به غیراز ریزمغذی که مخصوص هرشربت..ولی در هردو زینک وویتامین c داره.اشکالی نداره ؟بیشترازحدنیست؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیرایامیتوان به بچه یکسالنیمه شربت پدی کلدداد؟واینکه چندسی سی وچنساعته بهش بدم؟؟
- قطع شیرشبانه چگون است
پسرم 9ماهه هست وزن 8کیلوگرم چگونه شیر شب رابرای پسرم قطع کنم؟
- غورت دادن اب دهان وگریه کردن کودک
سلام پسرم آب دهن غورت میده گریه میوفته سینه نمیتونه مک بزنه همش گریه هلاک شد منم نمیتونم تشخیص بدم دلش درد میکنه یا گلوش یکسال وهشت ماهشه
- مولتی ویتامین
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۲۲ماهشه شربت سانستول زینک رو دو سی سی روزانه و مولتی ویتامین پدیابست رو روزی یک و نیم سی سی میخوره اشکالی داره؟
- زردی کف دس وپا
برای زردی کف دست پا کودک ۶ساله چیکارکنیم چه داروی پیشنهاد دارین
- گوشت اضافه
سلام خسته نباشید. دختر ۹ ماهه ای دارم که چند روزی میشه که بین ناحیه تناسلی اش تا مقعد گوشت اضافه دراومده. به نظر شما مشکلش چیه؟چیکار باید بکنم تا از بین بره؟ ممنون
- سرماخوردگی در ناحیه سر کودک توام با تب
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر. یه پسر ۴ سال دارم. وزنش ۱۴.۶۰۰ هست. وزنش مناسبه؟ یه شربت مولتی ویتامین معرفی میکنید که بهش بدم. کم اشتهاست. زیادم سرما میخوره

