Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی و سرفه شدید نوزاد سهرماهه
- سلام آقای دکتر شربت آزیترومایسین برای بچه چهارو21روزه خوبه ایا؟
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰
سلام دکتر به دخترخاله ام سفکسیم۱۰۰تجویز کرده ۱۶کیلو وزنشه یعنی چند سیسی
- عفونت سینه ی پسرم
سلام خسته نباشی پسرم ۶سالشه سرفه خلطی میکرد بردم دکتر سیتریزین داد ازیترومایسین با اسپری سالبوتامول سابقه الرژی داره سرفه پسرم تو روز قطع شد اما شب تو خواب به مدت ۱۰دقیقه سرفه خلطی می کنه با عرق کردن ۲هفته از نقاهتش میگذره ممنون میشم راهنماییم کنید
- دخترم 11ماهشه پاهاش رو میندازه رو هم و بی دلیل زور میزنه
با سلام دخترم 11ماهشه ولی بی دلیل پاهاش رو میندازه رو هم و شروع میکنه ب زور زدن هشیاریش رو داره تو اون موقعه ک زور میزنه غذا هم میتونه بخور خیلی نگرانم
- تف دهان نوزاد
سلام اقای دکتر اومدنتف به دهان نوزاد سی روزه علتش چیه؟
- وعده غذایی
دخترم شش ماهو سیزده روز دارد فرینی و سرلاک اصلا نمیخورد میتوانم بیسکویت مادر بدهم
- درد شکمی و کولیک
سلام وقت بخیر دکتر. من پسرم تازه یک ماهش شده.تو روز که مشکلی نداره اما شبها دل پیچه ودرد زیاد داره .دکترش قطره پدی لاکت و کولیکیدز براش نوشته اما بازم همچنان درد داره.بعضی شبها دوبرابر وزن خودش بهش قطره استامینوفن میدم. آیا خطری براش نداره.؟
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
دخترم ۱۱ماهه است صداش گرفته بود شربت اموکسی سیلین۱۲۵دادم بهتر شد دیروز شربت تموم شد امروز بازم تب کرده الان بهش پلارژین دادم میشه اموکسی کلاو هم بدم
- شربت
سلام شربت کتوفن وسفکسیم را تا چندروز به کودک بدهیم 13 ماهشه. ممنون
- جیغ نوزاد دو ماهه در خواب
- وزن بچه
سلام خدمت آقای دکتر دخترم موقع تولد 2/700بدنیا اومد. الان دو سال و نیم براش وزنش 9/800 خواستم ببینم طبیعی وزنش الیته اینم بگم فعالیتش خوبه سرحال و غذا زیاد نمیخوره بیشتر علاقه به میوه و آبمیوه های طبیعی داره بردم متخصص اطفال بهش قطره ویتامین دی داد گفت 15قطره شبی بهش بدین و شربت آیزین سافت روزی 5 سی سی و شربت کلسی شور شبی 5 سی سی نظر شما راجب وزنش چیه و آیا این داروها بهش بدم
- دندان.
سلام دخترم ۱۳ماهونیم هست که ۱۱ ماهگی ۲تا دندون بالادراورد درحال ضر کوچیکه خیلی رشد نکرده یکمم کج هست الان دیگه هیچ دندونی در نیاورده ۱۳ماهونیمش هست ممکنه از کمبود کلسیم یا ویتامین دی باشد دندوناش تشکیل شده ولی نمیزنه بیرون اذیته چیکارکنم
- بهترین داروی سرماخوردگی نوزادان چیست؟
- ناو چیست علت عفونت ناف کودکان نوزاد چیست و راه درمانی ان چیست
- کبودشدن پای نوزاد هنگام بغل کردن
سلام اقای دکتر وقتتون به خیر من یه نوزاد سه ماهه دارم که تپل هم هست وقتی بغل میگیرم پاهاش کبود وقرمزمیشه انگاربهش خون نمیرسه ولی وقتی درازمیکشه کاملا خوب میشه علت ش چی هست؟
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشین، پسرم دو سالشه یه هفته هست که مدفوع نکرده سه بار هم بردمش دکتر ولی تا زمانی که دارو ندم بهش مدفوع نمیکنه به نظر شما چیکار کنم؟؟؟
- سرماخوردگی
سلام دکتر دخترم یکسالشه ۸کیلوعه سرماخورده بینی هاش گرفته بد نفس میکشه و آبریزش داره و سرفه خشک آزیترومایسین۱۰۰ میدم روزی ۲ونیم سیسی دیگه چی بدم بهش برای سرفه و بینی و تنفس؟
- قطربینی
سلام بند قطره چشمی نافازولین برای بینی استفاده میکنم الان ۵سال چون قطره بینی نافازولین موجود نیست مشکلی ندار
- باسلام برا نوزاد تازه تولد شده چه شیر خشکی خوبه وچه مقدار باید به بدیم

