- سلام من دختری بیست ماهه دارم شامپوبچه جانسون به موهاش میزدم حدودپنج ماه بودالان میگن این شامپوسرطان زاست،الان یعنی دخترمن سرطان گرفته
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم بیمارشماست ۵ سالشه سرماخورده بهش پلارژین و استامینوفن و بعصی اوقات تب زیاد ایبوبروفن . سیتریزین میدم . چون لوزه داره معمولا بعد سه چهارروز سرفه های خلط دار شروع میشه چه شربتی بدم که سرفه هاش از بین بره برم هگزین خوبه؟
- نشستن
پسر من ۱۳ ماهش نمینشینه از ۱۱ ماهگی زیر بقلشو میگیریم راه میره نگرانم چه کاری انجام بدم
- اسهال کودکان
خسته نباشید اقای دکتر ،دخترم تقریبا سه روزه اسهال شدید گرفته احتمالا ویروسی هست چون از بچه ی دیگه گرفته الانم بریمش دکتر عمومی چون نوزادان به خاطر عید نبودند دکتر براش دوتا امپول ضد اسهال و استفراق نوشت ولی خوب نشد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟
- جواب ازمایش
دخترم ده سالشه دل درد داره بردم دکتر ازمایش نوشته که تو ازمایش wBc بالا ست به همرا ه اون هلیکو باکتری هم بالاست که دکتر نوشته اندوسکپی واقعا نگرانم ممنون میشم جواب بدین
- آزمایش مدفوع کودک 2ساله
سلام و خسته نباشید،اقای دکتردر آزمایش مدفوع پسرم consistency:loose w.b.c 2-4 و بقیه موارد not seen،جواب آزمایش چه طوره؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- سفکسیم ۱۰۰ میزان مصرف در اسهال خونی کودک ۷ ساله ۲۲ کیلویی
- یبوست
با سلام دخترم پنج سالشه موقع دفع مدفوع از مدفوع خون میاد و میگه ناحیه مقعد درد داره برای درمان چه کنیم ممنون از بزرگواریتون
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم سه سال و هفت ماهشه که ناخودآگاه شب دچار تب زیاد شد و صبح زود دچار استفراغ شدید شد بردم دکتر گفتن ویروسی هست یه آمپول زدن استفراغش بند اومد. آوردم خونه دچار اسهال شد والان سه روزه که این حالت رو داره اما در زمانهای کوتاه هی میگه دلم درد میکنه واین منو آزار میده.و در مدفوع رگهای خونی دیده میشه. سوال اینه دکتر آیا این نیاز به آنتی بیوتیک هست؟ آیا داروی هست که اسهال کمتر کنه.
- تب بالا
سلام پسر من ۵سال و نیمشه. ۲۵ کیلو و الان سه روزه تب داره ۳۹ درجه تا ۴۰ .دستو پاش سرده ولی دمای داخل بدنش زیاد
- غده
سلام دکتر وقتی بچم چند ماهه بود ازتون سوال کردم چند تا غده پشت سرش لمس میکنم فرمودید دست نزنم این غده ها هنوز هست نزدیک سه سالشه بازم مشکلی ندارن؟ در گردنش هست
- استفاده کپسول یاقرص انتی بیوتیک یه جای شربت به کودک زیر شش سال
سلام پسرمن چهار ساله هست مشکل معده داره وقتی مریض میشه شربت انتی بیوتیک بالا میاره واین مسئله باعث تحریک معدش میشه ولی قرص کپسول میخوره میشه بهش قرص انتی بیوتیک داد؟
- سلام اقای دکتر.دخترم ۷سالشه چندروزه تب و حالت تهوع شدید و بی اشتهایی شدید داره.داروهایی که دکتر تجویز کرده فرقی نکده.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
- میل به خوردن نمک
سلام دخترم ۷ سالشه همش نمک میخوره علتش چیه؟
- تهوع صبحگاهی
با سلام.فرزندم در نوزادی رفلاکس داشتن و الان که پیش دبستانی میرود دوباره تهوع و بی اشتهایی شدید دارد وگاها بالا می آورد آیا نیاز هست دارو استفاده کند؟یا به مرور به صبح بیداری عادت میکند و خوب میشود
- پانگرفتن بچه یک سالوچهارماه
سلام بچم رو پا می ایستد ولی زیاد نه چه کار کنم
- سرماخوردگی کودک
بچه من دوونیم سالشه. سرماخوردگی شدید داره عطسه سرفه آبریزش بینی داره چشمشم فک کنم عفونت کرده. استامینوفن و دیفن هدرامین دارم بش میدم هر 8ساعت برا عفونتش میتونم از قرص مترونیدازول استفاده کنم؟
- تب
سلام خسته نباشید پسره ۱۵ماهه م حدود بیست روزی که اسهال شدید داشت واواخر اسهالیش دو روز تب میکرد که ی مدت کوتاه بهتر شد حالش دکتر هم بردمش الان بازبعداز سه روز بازم تب میکنه و بیقراره سرفه نمیکنه ولی خلط داخل گلوشه بهش استامینوفن و چند دوره هم دیفن هدرامین داده م بهتر نشده و لثه ش هم یکم سفت و متورم شده راهنماییم کنید چیکارش کنم و چه دارویی بهش بدم
- تب کودک همراه سرفه
سلام پسرم تب داره الان خوبه شب یکمی زیاذ میشه چکار کنم
- واکسن آنفولانزا و آلرژی
سلام. بچم کوچیک که بود آلرژی به شیر مادر و پروتئین گاو داشت و شیر خشک اپتامیل پپتی میخورد. الانم ۵ سالش هست و به آموکسی کلاو آلرژی داره. میتونه واکسن آنفولانزا بزنه؟ تا حالا نزدیم چون کوچک تر که بود تخم مرغ هم الرژی داشت
- عفونت ادراری
سلام جناب دکتر میخواستم ببینم عفونت ادراری در نوزاد دختر باید بستری بشه یا با دارو میشه خوب بشه آزمایشش اینجوری بوده Nitrite positive WBC 10-12 Bacteria many ممنون

