Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن چهارماهگی
سلام. دخترم واکسن 4ماهگی که فردا نوبتش بوده رو امروز زد بخاطر این که فردا تعطیله. نکنه براش ضرر داشته باشه. لطف میکنید جواب بدید خیلی نگرانم
- تب
سلام کودک یک سال وهفت ماهه دارم شربت آزیترو مایسین ۲۰۰سه و نیم سی سی بهش دادم طبق نظر پزشک بعد ازچند ثانیه بالا اورد همراه غذایی کهخورده بودالان باید بازبهش بدم دارو رو یانه تا فردا
- سفید شدن نوک سینه دختر بچه ۲ ساله
سلام نوک یکی از سینه دخترم یک ماهو نیمه سفید شده اولش فکردم خودش از بین میره ولی هنوز هست چه اقدامی باید بکنم ؟خطرناکه؟
- سرفه شدیدکودک
سلام پسرمن 7سال ونیمش هس تقرییا 2ماهه پیش آنفولانزاگرفت الان هرهفته بازمریض میشه. یه هفته خوبه یه هفته بازمریض میشه سرفه های شدیدداره هردارویی فک کنیداستفاده کردیم جواب نداده. الان بهش زادیتن میدم ولی بازم مریض شده خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- پوشک گرفتن
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه همیشه باکهنه پوشکش کردم میخوام ازپوشک بگیرمش زودنیست؟
- کمبود الدولاز
سلام خسته نباشید در آزمایش خون پسرم میزان الدولاز ۲.۷ زده شده آیا بدا کودک دوساله نگرانی داره؟
- سرفه
سلام . اقای دکتر پسر18 ماهه دارم هفته پیش سرماخورده بود دکتر دارو داد و خدب شد از جمعه جون کمی سرعه داشت دکتر گایافنزین داد ههرساعت 2 سی سی میخوره ولی سه شبه که شبها حدود نیم ساعت سرفه خلط دار پشت سرهم میکنه چیکار باید بکنم؟
- مصرف آنتی بیوتیک
با سلام دختر من ۵۵روز پیش آنفولانزا گرفت دو سری آنتی بیوتیک مصرف شد گوش درد و گلو دردش خوب شد اما همچنان سرفه های خلطی داشت مجددا چهار روز پیش اسهال و استفراغ شد با تب و سی آر پی دو مثبت وسرفه های خلطی بیشتر الان دکتر سفکسیم ۲۰۰هر ۲۴ساعت یک عدد دادن اما ظاهراً هیچ تاثیری ندارد آیا هر ۱۲ساعت بدم مشکلی داره
- میزان دارو
ببخشید من دخترم دکتر الرژیش بهش فارماتین 643داده سه سی سی وزنش هم بیست کیلو هست میخواستم بدونم کم نیست سه سی سی سه روز هم هست تب داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- تداخل دارویی
سلام خدا قوت من اضطراب و آی بی اس دارم دکار روانپزشک و دکتر گوارش برام قرص نوشتن آیا قرص سیتالوپرام ۲۰ با کلیدینیوم سی و دایمتیکون ۴۰ جویدنی با هم تداخل دارند ؟
- واکسن انفولانزا
سلام وقن بخیر اقای دکتر میشه دو دوز واوسن انفولانزا رو سه هفته ای تزریق کرد یا اینکه حتنا ۴ هفتع باید باشه؟
- مصرف همزمان قطره میم و پودر فرامکس
آقای دکتر وقت بخیر. میخواستم بدونم من از ۶ ماهگی به پسرم مولتی میم و پودر فرامکس میدم الان ۱۷ ماهه است. چون دیدم داخل مولتی میم آهن آیا ضرر مصرف این دو با هم نداشته؟؟
- استفراغ
سلام اقای دکتر یه دختر یه ساله دارم دو روزه هر چی میخوره بعد نیم ساعت استفراغ میکنه مثلا ظهر بهش غذا دادیم خورده بعد از یه چند دقیقه یه چیز دیگه ای بخواییم بهش بدیم حالش بهم میخوره و هرچی خورده استفراغ میکنه در ضمن اسهال هم داشت شربت اسهال دادیم یک کم بهتر شده شربت استفراغ هم دادیم فرقی نکرده ممنون میشم کمکمون کنی با تشکر
- سلام دکتر جان وقت بخیر ببخشید پسرم دوماهه هستش الان چهار روز دستشویی نکرد خیلی زور میزند قبلاً خیلی خوبود ای چند روز اینطور شده الان باید چکار کنم
- سرما وتب
سلام بچه من۲ساله هستش از دیشب تب شدید که شیاف ودارو بهش دادم ولی علاقه ای به دارو نداره وظرف۱دقیقه زود بالامیارتش خواستم بدونم اگه زود بالا بیارتش هم تاثیر میده،روشی ،یا داروی میتونید بهم بگین
- خس خس سینه
با سلام و خسته نباشید ببخشید دخترم۸ماه و نیم داره الان نزدیک یک ماه خس خس سینه داره ولی هیچ نشانه ای از سرما خوردگی نداره حتی روی بخاری ظرف آب هم میزارم اما خوب نمیشه. ممنون اگه لطف کنین علتشو بیان کنین.
- سلام ببخشید شربت آزیترومایسین گرفتم واسه دخترم.سوسپانسیون اشکال نداره .آماده
- دل پیچه
پسرم ۹ سالشه و دو روزه دل پیچه داره میخواستم بپرسم میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم؟اسهال و اینجور چیزا نداره فقط دل پیچه داره
- سرفه
سلام پسر من ۹ ماهشه و این یک هفتس که آبریزش بینی داره از قطره سدیم کلراید استفاده میکنم ولی فایده نداره و الان علاوه بر آبریزش بینی سرفه شدید هم داره من چه دارویی برای اون استفاده کنم
- مصرف سفکسیم در تب
باسلام و عرض ادب. لطفا بفرمایید که بعلاوه اییوبروفن، آیا سفکسیم هم برای کودکم لازمه وقتیکه نه سرفه داره و نه عطسه و گلودرد. ولی یکی دوبار استفراغ داشته و پاهاش سردهستند. فقط شکم و سرش داغ میشه

