Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام برا رفلاکس نوزاد پنج ماهه دکترش شربتدمپریدون دادا...میخاستم ببینم عوارض نداره؟ بهش بدم؟ غذای کمکیش شروع بشه رفلاکسش کمتر نمیشه؟ تشکر
- بیقراری و بی خوابی
سلام اقای دکتر پسر من پنج ماهشه توی روز اکثرا خیلی بیقراره با اینکه به شدت خوابش میاد ولی نمیخابه حتی وقتی تو پتو هم میزاریمش با اینکه چشاشو میبنده ولی نق میزنه و پاهاشو بهم میماله و بعد کلی دردسر که میخابه به مدت بیست دیقه یا نیم ساعت بعد بیدار میشه و دوباره همین سریال هست تا شب ولی شبها معمولا با اینکه به سختی میخابه ولی وقتی میخابه تا صبح فقط دو سه بار پا میشه شیر میخوره و میخابه یه موضوع دیگه هم اینکه خیلی کم شیر میخوره و شیر خوردنش هم با دردسره یعنی یکم شیر که میخوره جیغ میزنه و از اون وری بهش میدیم باز یکم میخوره جیغ میزنه و واسه شیر خوردنش باید چندین بار اینور اونورش کنیم تا یکم شیر بخوره ممنون میشم راهنماییم کنید که مشکلش چیه
- یبوست نوزاد۳۷روزه
سلام دکتر وقتبخیر.دخترم الان ۵۵روزه هستش,از ۴۰زوز به بعد ,هر ۳تا۴روز یکبار مدفوع میکنه,حجم مدفوع هم زیاد هست موقع دفع هم خیئلی گریه و بی قراری میکند,چیکار کنم برای درمانش?از طرفی هم از همون ۴۰روز به بعدش هم هر وقت شیر میخورهسریع استفراغ میکنهگاهی باگریه شیر میخوره,,هم شیرخودم هم شیرنان میخورد,جدیدا دکتر اطفال گفت شیر خشک عوص کنکامفورت بده,کامفورت دادمتغییر نکرد,استفراغ و گریه ها و یبوست را داره,,,دوبار هم تست تیرویید کف پا داده مشکلی از لحاط تیرویید کف پا نداشته,,,راهنماییم کنید ممنون میشم
- قطره پدي لاكت
سلام آقاي دكتر براي كار كردن شكم دخترم كه سه روزه مدفوع نكرده قطره پدي لاكت تاثير داره ؟شما چي پيشنهاد ميكنيد ٥ ماهه هستش از وقتي غذاي كمكي شروع كردم اينطور شده شما فرموديد يه چند روز قطع كنيد الان دو روزه غذا نميدم ولي همچنان بي فايدست
- کارنکردن شکم نوزاد۹ماهه
سلام شب بخیر.دخترم ۹ماهه هستش ۲الی۳روز شده شکم کارنمیکنه خیلی بیقراری میکنه هنوز دندون در نیاورده قبلا تب بی حالی داشت. فقط شیر مادر مصرف میکنه هرچیزی که نیاز بوده دادیم ولی نمیخوره .چکار باید بکنیم
- ادرار زرد نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم تازه داره میره چهار ماه دوماهگی ختنه شد واز یکماهگی مولتی دکتر براش نوشت الان نزدیک یک ماهی هست که ادرارش زرد شده درروز دوتا ۱۸۰ تا شیرخشک هم میدهم ولی ادرارش انگار غلیظ زرده به نظرتون چیکارکنم چ آزمایشی میخواد ممکنه براثر چی باشه این مشکل
- میزان شیردهی
سلام اقای دکتر. توزاد یه ماهه دارم شیرخشک بهش میدم. خواستم بدونم تو یه ماهگی چن ساعت یه بار باید شیردهی بشه و در هربار شیردهی به طور متوسط چند میلی لیتر شیر باید بخوره؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام ببخشید دخترم ۱ ماهشه سینش خس خس میکنه تو بینیش هم کثیری هست لطفا کمکم کنید
- شیربالا اوردن
- سلام دختر ۲۰ ماهه دارم که ازیک سالگی دچار یبوست شدن ومجبور شدیم عکس رنگی بگیریم وچون شهرستان بودیم بعداز گرفتن عکس به ماپیشنهاد دادن برای بررسی بیشتر به یک دکتر فوق تخصص گوارش مراجعه کنیم وما بیمارستان اکبر مشهد رفتیم ودکتر بعد از دیدن عکس گفتن مشکلی نداردو پودر پیدرولاکس وشربت زینک وسانستول ویک شربت ام سی تی اویل برای یک ماه نوشتن وگفتند بعد از یک ماه مراجعه کنید شربت ام سی تی اویل هر۱۲ساعت ۵سیسی ودر مراجعه بعدی همین شربت رو گفتن دوبرابر بهش بدهید ولی ما خوب متوجه نشدیم یعنی روزی ۲۰ سیسی واقای دکتر از انجایی که ما در شهرستان زندگی می کنیم هیچ راهی ندارد که از ایشان بپرسیم خواهشمندم راهنمایی کنید چه مقدار برای دخترم خطردارد وچقدر بهش بدهم وداروی زینک پلاس روزانه ده سیسی نوشتن ولی ام سی تی اویل چون دارو روداشتم نسخه نکردن
بچه ام که میخوابه اب دهانش،میپره ب گلوش، ک احساس،خفگی،میکنه لطفا راهنماییرکنید
- توقف وزن گیری
سلام دکتر دخترم نان اچ آ میخورد ۶ماهگی آوردم پیشتون برای کنترل ۹کیلو بود الان۹ماهشه و ببلاک میخوره وزنش روی ۱۰استپ کرده و بالاتر نمیره چیکار کنم به نظرتون
- بوی واژن نوزادوامدن مایع زردرنگ
دخترم سه ماهه دارم ازواژنش مایع زرد رنگ وبوی هم دارد میشه راهنمایی کنید تشکر
- بیماری پوستی
سلام دخترم دوماه وبیست روزشه تقریبا سماعی میشه که روی کشاله ران قسمت زیر شکم یه تیکه خال قرمز رنگ دیدم چی میتونه باشه آیا حساسیت به چسب پوشکه خیلی نگرانم لطفاً جواب منو بدید
- بزرگی زبان
سلام. یک نوزاد 4ماهه دارم که زبانش کمی بزرگ است واز لحاظ ظاهری کاملا سالم است آزمایشهای غربالگری نرمال بوده امکان سندروم هست
- غذای کمکی
سلام ،میتونم به نوزادی ک وارد 7 ماه شده اب عدس با سیب زمینی پخته بدم ؟؟؟ مرسی
- سلام خسته نباشید پسر من هم گلوش چرک کرده هم رودش عفونت کرده میشه هم سفکسیم دادم هم ازیترمایسین
- واکسن آنفولانزا
سلام دکتر دختر من یکسالشه تقریبا یک ماهونیم پیش واکسن آنفولانزا اینفلوواک رو نصفش رو برای دخترم زدم حالا از یک نفر تو مرکز بهداشت شنیدم که باید دوبار هر دوبار نصفش روبزنی که تاثیر بهتری داشته باشه الان من یکی دیگه بخرم نصفش رو بزنم لطفا راهنماییم کنید مرسی
- رفلکس معده
- باسلام کودک من 4ماه دارد اول شیرخشک نان بهش میدادم بالا میورد بعد شیرشو عوض کردم گیلوگیز خریدم بازم بالا اورد الان ببلاک arگرفتم بالا نمیاره یبوست گرفته نمیدونم چه کار کنم
- عفونت
دختر من چهل روزشه از نافش عفونت میاد
- جواب ازمایش خون
سلام دخترم ۸ماهو ۲۵روز داره تو آزمایش خونش پلاکت خونش۱۳۵بود گفتن پایینه خطرناکه؟ چیکار کنم؟

