Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گروه خون
گروه خونی من وهمسرم oمثبته ولی پسرم oمنفیه خطرداره
- قطره نيستاتين
سلام آقاي دكتر قطره نيستاتين براي برفك دهان بچم چند روز بايد استفاده كنم؟دكتر اين قطره رو داد ولي مدت زمانش رو نگفت دخترم ٥ ماهست
- مدفوع نوزاد
پسرم ۴ ماهشه از وقتی بدنیا اومد تا حالا اسهال داره بنظرتون چکار کنم
- مقدار آموکسی کلاو ۲۲۸ برای کودک۹ ماهه با وزن ۹ونیم کیلو چند بار در روز وحداقل چند روز
باسلام وخسته نباشید پسرم ۹ ماهه است با وزن ۹ونیم کیلو دکتر به خاطر عفونت براثر سرماخوردگی براش آموکسی کلاو ۲۲۸و ۵ سی سی هر ۱۲ ساعت نوشته من دونیم سی سی می دم فکر کردم شاید داروخانه اشتباه نوشته چون پسرم حال نداشت نتونستم دوباره برم از دکتر بپرسم ممنون می شم مقدارو حداقل تا چند روز می تونم این شربت رو استفاده کنم بگید
- آبريزش دهان
دختر سه ماهه من فقط از شيرخشك تغذيه ميكنه و از اواسط دوماهگى آبريزش شديد از دهانش داره. پزشكش گفت عاديه. اما از اونجايي كه اين روند بسيار طولاني شده آيا طبيعي هست؟ علت آبريزش چي ميتونه باشه؟
- دماغ کیپی
سلام آقای دکتر دخترم ۵۰روزشه دماغشذکیپه گفتن روغن بنفشه خوبه یک قطره ریختم تو دماغشش مشکلی نیست
- تب
سلام آقای دکتردختر4ماه من باورم 5کیلودیروزتب شدید داشت تبش آوردم پایین امادوباره تب میکرد بهش سفیکسیم دارم میدم 5قطره هر12ساعت بنظرشماادامه بدم یاشتباه؟؟؟
- مشکل دندان دراوردن نوزاد۱۱ماهه
سلام ، خسته نباشید ، پسر یازده ماهه ای دارم از حدود دو ماهگی شروع به خارج لثه و علایم دندان دراوردن از خود نشان داد، اما به سختی دندان در میاورد و درد میکشد حدود ۸ماهگی اولین دندان را دراورد و بعد از کلی مشقت شامل( جیغ ، گریه بدون وقته در چند دقیقه گاهی نیم ساعت ، از خواب پریدن با جیغ ، ) حال که یازده ماهه است دندان دوم او از بالا در نمیاید حدودا دو ماه است همش گریه و بیقراری دارد از نظر رفلاکس مورد بررسی قرار گرفته و مشکلی ندارد اما الان یک ماه تمام است شب با ناله از خواب میپرد و فقط گریه میکند و تمام شب با جیغ های کوتاه بیدار میشود و بعد از چند دقیقه باهزار بدبختی میخوابد نمیدونم دیگه چیکار کنم مگه دندون دراوردن باید این همه درد داشته باشه بخدا گریه های شدید میکنه و وقتی بغلش میکنم دهنشو میزاره دوی شونم و فشار میده تا اروم شه و بخوابه تو رو خدا کمکم کنید
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- آزیتروماسین ۲۰۰
سلام پسرم ۹ ماه و تموم کرده آزیتروماسین ۲۰۰ میخوام برم چقد بدم بهش وزنشم ۸.۵ کیلو
- سرما خوردگی نوزادان
پسرم سرما خورده سرفه میکنه سرفه اش خلط داره اما تب ندار وبیحال وکم اشتها هم نیست دکتر بردم شربت استامینوفن وستیریزین 60 میلی لیتر و شربت آیو رامی شربت سرفه کودکان 60 میلی لیتر رو تجویز کرده اما هیچ بهبودی پسرم نکرده لطفا راهنماییم کنید
- دادن گوشت گاو به شیر خوار
در چند ماهگی میشو گوشت گاو به نوزادان داد
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،خسته نباشین. دخترم ۷ ماه و نیمه و وزنش ۷۷۰۰ هست.چند روز پیش سرماخورده،آبریزش بینی داشت و سرفه.الان دیگه سرفه نمیکنه ولی مخاط دماغش از حالت آبکی دراومده و غلیظ و سبز رنگ شده.آیا احتیاج به مصرف دارویی هست برای این آبریزش بینی یا به مرور زمان خوب بشه؟ ممنونم از راهنماییتون.
- مشکل گوارشی
سلام نوزاد من تا چهل روزگی مدفوع می کرد اما از چهل روزگی به بعد حدود بیست روز هست دسشویی نکرده فقط با شیاف دسشویی میکنه
- واکسن4ماهگی
سلام .آقای دکتر میخواهیم واکسن 4 ماهگی پسرم را بزنم وزن پسرمو نمیدونم قبل از واکسن چند قطره باید قطره استامینوفن بدهم .
- عرق کردن دست وپا
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۷ماهشه دست و پاهاش عرق میکنه همش البته پدرشم هست از بچگی دست وپاهاش عرق میکنه فک میکنم ک ارثی باشه میخواستم بپرسم چیزی نیس ک رفع بشه
- دیر کارکردن شکم نوزاد دوماهه
باسلام خسته نباشید خدمتتون متین کوچولوی ما اول نوزادی خوب کار میکرد شکمش ولی الان که ۵۰ روزش شده چند وقتیه دل پیچه و دیر کار میکنه شکمش و لیقراری میکنه و گریه بابت این موضوع الانم دوروز کار نکرده شکمش این همه شیر مادر و شیر خشک هم نان یک میخوره کمکی ممنون میشم راهنماییم کنید
- زردی
زردی دارد و شیر نمیخورد
- ضرر عسل برای نوزاد
سلام ببخشید من نمیدونستم عسل برای نوزاد ضرر داره وخیلی کم در حدی که فقط ی کم ب نوک انگشتم زدم و ی کم ب پسر ۶ماهم دادم الان ک فهمیدم ضرر داره نگران شدم میخواستم بدونم با اینکه خیلی کم بود اشکال داره؟
- پسرم ۸ماهشه تب داره میخواستم بدونم ایرادی نداره از شیاف و قطره آستامینوفن همزمان استفاده کرد

