دخترم دوسال و دو ماه سن دارد
بعض وقتها مخصوصاً شبها میگویید پا یا زانویش درد دارد
علت چیست
پیشاپیش از لطف شما سپاسگذارم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک ۲ساله
پسرم تب کرده به طوریکه دهانش آفت زده.سه روز پیش بردمش دکتر دارو داد.بهتر شده الان.ولی صورتشو پف کرده دون دون داره میزنه بیرون.داخل دارو ها آزیترومایسین بود.قرص جوشان.حالا چکار کنم
- آزمایش خون
سلام خسته نباشید کودک ۹ماهه در ازمایش خون rbc=4/8و hb=11/9و hct=36و mcv=75و mch=24و mchc=32 می باشد چون در خانواده مادری تالاسمی مینور )خاله کودک ( دارد هموگلوبین الکتروفرز هم انجام دادیم که نتیجه hb.a=87و hba2=2/3و hbf=10 بود ایا این کودک مشکل مینور دارد ؟
- شربت سفکسیم
سلام. ببخشید شربت سفکسیم را فراموش کردم دریخچال بگذارم وحدود12ساعت در مای اتاق بوده مشکلی ندارد که شربت رااستفاده کنیم.؟.
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر. پسرم سه سال و دو ماهشه وزنش ۱۳ کیلو. از دیروز آبریزش بینی داره. الانم درجه حرارت بدنش ۳۷ هست. شربت کوریزان بدم؟
- واکسن
سلام پسرم یازده کیلو سیصد گرم وزنشه .مدت 5روزه ک واکسن یکسالگی زده .از دیروز خیلی بیقراری میکنه تب هم نداره بعضی وقتا دور چشم هاش قرمز میشه ابریزش بینی هم داره ایا به خاطره واکسنه ؟دارویی مثل سیتریزن یا استامینوفن نمیتونم بدم .؟چ مقدار؟مرسی از لطف شما آقای دکتر
- اگزمای کودک
سلام ببخشید کودکم خارش شدید گردن با دونه زدن زیاد داره طوری که از خارش پوست گردنش ضخیم شده چه پمادی بزنم که خوب بشه هیدروکیتزون کلوتریمازول زدم هیچ فایده ای نداره به خاطر کرونا هم دکتر نمیتونم بره چی بزنم که خوب بشه و پوستش دیگه ضخیم و خشک نشه ممنون از لطفتون
- طاول
سلام من فرزندی 15 ساله دارم که طاولهای قرمز همراه با سوزش وخوارشت زیادی روی بدنش ریخته ودکتر سه تا آمپور حساسیت زده وبا هر بار مصرف آمپور لکها میره ودوباره طاولهای جدیدی در میاد لطفا کمکم کنید
- حشره گزیدگی
سلام 'از دیروز بالای چشم دخترم که ۷سالشه و چندجای صورتش رو حشره زده بعد از یک روز یه مقدار بالای چشمش ورم کرده چه پمادی استفاده کنم ورمش بخوابه آقای دکتر ؟
- خوردن کرم ضد افتاب
سلام بچه من یکسالشه در کرم ضدافتاب رو با دندون باز و بسته کرده بعد که متوجه شدم زیر لب پایینش کرم بود نمیدونم خورده یا نه چیکار؟ خیلی نگرانم.. تورو خدا زودتر جواب بدین خوردن ضد افتاب خطرناکه؟؟؟؟؟
- سرفه
بچم از صبح یکم داغه سرفه داره چه آنتی بیوتیکی بهش بدم؟
- جواب آزمایش مدفوع
سلام وقت شما بخیر.پسذم دوسالشه.و ی دور اسهال داشت البته هرروز که میگذره بهتر میشه.ارمایش مدفوع انجام دادم براش و نتیجه ش این بود خون نوشته negative رنگ brown Consistensy نوشته loose Ova of parasitو protozoa نوشته not seen دوبار هم با اسهالش آورد بالا شربت میترانیدازول دکتر براش نوشت میخوره قبل از آزمایش هم خورد
- سرما خوردگی
سلام دخترم امروز سرماخورده همش بالا میاره همش تشنش میشه بجز آب هیچی نمی خوره حتی شربت آبم که میخوره بالا میره همجارو کثیف میشه
- علت لکه خون از پستان دختر بچه هشت ماهه چیست؟
دختر بچه هشت ماهه پنج روز پیش دوبار که خواستم لباسش رو عوض کنم از نوک پستان به پیراهنش نقطه خون زده بود . دیگه هم بعد از اون تکرار نشد . (خون ندیدم )بردم دکتر گفت در ظاهر و لمس چیزی نیست و سونوگرافی نوشت . مشکل خاصی هست ؟خطرناکه؟
- استرس وپوشک درمدرسه
سلام.پسری ۱۲ساله وکلاس ششم دارم که درسش خیلی خوبه ولی درشرایط هیجان واسترس وسرماباتکررادرارشلوارش روخیس می کنه که گاهاشب ادراری هم داره واین امرسبب خجالتی بودنش تاحدزیادی شده. شبی درمیهمانی که آنجابایدمی ماندیم بدون توجه پسرم رادرخواب پوشک کردم.صبح که بیدارشدوخواستم پوشکش راکه کاملاخیس شده بودابازکنم ازدیدن پوشک درپایش حسابی تعجب کرد.چندروزبعدباتلاش واسرارزیادپسرم راراضی کردم تاپوشکش کنم تاباپوشک به مدرسه وورزش بره.دربرگشت ازمدرسه چون فراموش کرده بودپوشک شده واکنش خاصی نشان ندادودربرسی که داشتم پوشکش خیس بودولی چون قسمتی ازپوشک خشک بودآن راتاشب بازنکردم.حالاحدودچاهرماه است که پسرم رابرای میهمانی،بازی،مدرسه بخصوص ورزش وخریدهایی که باهم بیرون می رویم حتماپوشک می کنم واین مسئله تاثیرزیادی دربالارفتن اعتمادبه نفس فرزندم گذاشته. به نظرشما من این روش راتاکی بایدادامه بدم.خواهش می کنم باجواب خوداینجانی رامشاوره وراهنمایی کنید.باتشکرازلطف وعنایت شما.
- بیماری پوستی
سلام دخترم یه سال و نیمش هست،الان یکی دو روزه بدنش به جایی میخوره یا همین جوری روی دست و پا و بدن و صورتش،مثل تاول مانند میزنه و بعد از ده دقیقه از بین میره، بعلت سرماخوردگی از داروهای ایبوپروفن و سرماخوردگی و آزیترومایسین استفاده میکنه،یه راهنمایی میشه بکنید باتشکر
- ازمایش
با عرص سلام من یک دختر 11 ماهه دارم که چکاب خون رو انجام دادم جوابش به این شرح هست Rbc4.52 وwbc12.3 وHb12.1 وhct36.3 وmcv 80.3 وmch26.7و mchc 33.3وپلاکتش451 هست پلاکتش کمی از نرمالش بالاتره خیلی نگرانم لطفا کل ازمایششو برام تفسیر کنید چون فعلا دسترسی به دکترش ندارم. ممنونم
- گلودرد
سلام اقای دکتر پسر دوسال و هشت ماهه دارم هفته گذشته سرماخورد و بردمش دکتر گفتن سرمای معمولیه و پلارژین و سیتریزین خورد تب کوچیک هم داشت و سریع هم تب و هم سرماش خوب شد دکتر گفته بود اگه سرما و تبش طولاتی شد میتونی ازیترومایسین بدی که طول نکشیده بود . ولی از امروز صبح دوباره ابریزش گرقته و تب میتونم بهش ازیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار نحوه مصرفشه؟
- گلودرد
سلام دکترپسرمن اسالو۹ماهشه پسربزرگمسرماخورده بودوماهمه گرفتیم والان میخوام داروبرای پسرکوچیکم که اسالونه ماهشه بگیرم آبریزش بینی وسرفه داره چه دارویی براش بگیرم؟ممنون ازلطفتون
- پسرم گلو درد و ۲سال نیم دارد با وزن ۱۱/۵ کیلو چقدر باید سفکسیم بدم؟
- زردی کف دست
پسرم درنوزادی زردی شدید۱۹گرفت الان یکسالشه کف دست وزیرگلوش زرده چکارکنم ؟

