Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم یکسالشه وزنش۹کیلو سرما خورده همش عطسه میزنه با آمیزش بینی داره چه دارویی فعلا بهش بدم.
- گیر کردن شی در گلو
سلام نوزاد من ۷ ماهشه ابجیش گف یچیز پلاستیکی گرد تو دهنش بوده خورده ولی بعید از گلوش رد شده باشه ولی ن سرفه ای کرد و ن بیقراری عادیه شیرم خورد بعدش امکان داره هنوز تو گلوش باشه
- باقلا
با سلام من بچه شیر میدم سه ماهشه می تونم باقالی پلو بخورم؟؟
- موقع خواب
سلام وقت بخیردخترمن ۱۰ ماهه هست زمانی که میخوابه دست وپاهاش وجمع میکنه به طوری که به زورجداش میکنم الان پنج ماهه اینجوری میشه راهنمایی بفرمایید
- دخترم ۴۰ روزه اس از خلط پشت گلوو رفلکس اذیته
داروی درمان خلط پشت گلو چی بهش بدیم
- شیر شتر
پسر یکساله ام خیلی جیغ میزنه، شیر خشک میخوره، میگن به خاطر اینه که شیر مادر نخورده، و میگن شیر شتر بدم، میخواستم نظر شمارو بدونم،ممنون
- سرلاک
با سلام. آقای دکتر بین سر لاک گندم وبرنج و حریره بادم کدوم برا وزن گیری بهتره و مقوی تره؟
- شربت سفکسیم برای نوازاد ۲ماه و نیم خوبه
- کنده شدن ناخن
زیرناخنش انگار هوا وارد شده وامروز در حال کنده شدن هست
- سرماخوردگی کودک ۱۰ ماهه
سلام خسته نباشید پسر ده ماهه ای دارم که حدود ۱ هفته ست آبریزش بینی داره بهش سیفکسیم ۱۰۰ با سیتریزین و کوریزان میدم بهش اما هیچ تغییری نکرده چی بهش بدم که آبریزشش قطع بشه یه خورده هم خس خس سینه داره ممنون میشم پاسخ بدین
- کاغذ
سلام دخترم امروز یه تیکه خیلی کوچیک کاغذ اسباب بازیش را خورده، نگرانم ، میشه راهنماییم کنید ؟
- با سلام، قطره استامینوفن پاراکید، هر سی سی 12 قطر، برای کودک۹ماهه با وزن ۹کیلو،باید۲ سی سی داده بشود؟
- جوش
سلام دکتر سینه پسرم نزدیک گردنش جوش ریز زده بود الان رفته رفته دور گردنش و گرفته و به هم چسبیده و بزرگ شده یا داخلشون چرکی شده چیکار کنم کمکم کنید.
- قطره آهن سيدرال
سلا جناب دکتر گرامي قطره آهن سيدرال براي کودک 11ماهه چند سي سي بايد داده شود؟؟
- اسهال
سلام اقای دکتر دخترم ۸ماهشه ۲روزه اسهال میره دکتر بردمش شهرستان بودم پدی لاکت میدم ولی خوب نشده اولش پشت سرهم بود ولی الان تا شیر میخوره اسهال میکنه ۲ماهه بهش ببلاک ای ار میدم بعنی خودتونگفتین.الان بابد چیکار کنم بعضی وقتا زیاده بعضی وقتا کمه اسهالش بعداینکه رنگشم زرده بعضی وقتا ابکی بعضی وقتا یکمی سفت
- تاثیر واکسن کرونا بر شیر مادر
یا سلام. ایا زدن واکسن کرونای مادر. برای شیر خوار مشکلی ایجاد می کند؟
- ریفلاکس ودادن سرلاک نوزاد۹ماهه
باعرص سلام من بچه ام ۹ماهشه ۶۳۰۰وزنشه وخواستم بدونم چه سرلاکی بهش بدم قبلا ریفلاکس داشنه
- غذا کمکی
سلام . دخترم ۵ ماه و ده روزشه. واسش فرنی ارد برنج شروع کردم. ارد برنج و کمی شکر با شیر مادر یا شیر خشک. دو روز مختلف یک قاشق مربا خوری یک بار در روز دادم. هر دو روز بعد از ۴تا ۵ ساعت دلدرد شد. علت چیه باید چکار کنم ؟
- جدا کردن جای خواب
سلام. نوزاد یازده ماهه دارم. خیلی به من میچسبه همش. هر جا میرم دنبالم میاد. آشپزخونا برم میاد دنبالم و نمیشینه بازی کنه برا خودش. همش تو فکر اینه من کجام. چشماش دنبال منه. آیا اضطراب جدایی داره؟ برای این بچه ها از چه سنی اتاق خوابش رو جدا کنیم؟
- کم خوابی نوزاد
سلام دکترجان خوبی نوزاد دختر ۴۹ روز داریم شربت آموکسی کلاو بهش میدیم کم خواب شده

