Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام ، میتونم واکسن ۴ ماهگی پسرم رو یک ماه دیرتر بزنم ، ممنون
- وزن گیری
باسلام دخترمن الان دوماهشه هم شیرخودم رامیخوردهم شیرخشک الان برای واکسن که بردم وزنش 4900بودیک ماهگی هم 4300بودگفتن خوب وزن نگرفته وازخط منحنی پایین آمده قدش هم همینطورشیرخشک نان میخوره به نظرشماوزنش خوبه شیرش وعوض کنم بعدکم خواب هم هست میشه وزن نگرفتن ازخوابش باشه ممنون
- پرکاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر براز نوزاد من تشخبص کم کاری تیروئید دادن و براش از روز سی ام تولد سه چهارم قرص لووتیروکسین 50 تجویز کررن که بعد تز سی و خشت روز ازصرف قرص و با ازمایش مجدد تی تس اچ به 0.1 رسیده بود که گقتن شده پرگاری!و مجدد گفتن روزی نصف قرص بهش بدیم میخواستم بدونم آیا پرکاری تیرویید هم مثل کم کاری تیرویید سبب اختلال در رشد مغزی و سیستم عصبی نوزاد میشود؟
- جیغ زدن وبیقراری نوزاد 5ماهه
سلام من پسرم الان 5ماهشو تموم کرده همش بیقراره گریه میکنه نیم ساعت میکشه بخوابونمش بعد نیم ساعت بیدا میشه 5دقیقه بازی میکنه خودش بعدش شروع میکنه به گ یه که حتی با بغل کردن هم خوب نمیشه جیغ هاش شبیه ناله هست انگار داره زجرمیکشه وقتی بیدا ه اصلا حوصله نداره مدام ناله میکنه باید حواسشو پرت کنم به چیزی تاناله نکنه که اونم یکی دوبارکارسازه خیلی سخت شیرمیخوره بردم متخصص بهش قطره کولیک داد ولی اصلا تاثیری نداشت خودم گریپ میکسچر و پدی لاکت هم گرفتم تأثیری نداشت استامینوفن هم تاثیر نمیزاره قبل ازاینا تو یه ماهگی گریه های وحشتناک میکرد بردمش دکتر گفت کولیک داره دی سیکل مین و دایمتکون داد خیلی خیلی آرومش کرد بعد که سه ماهش شد من شربتارو قطع کردم چون میگفتن کولیک سه ماهگی خوب میشه خودش بعدش باز اذیت میکرد تااینکه دوفته هست جیغ میکشه و اصلا غیرقابل تحمله یعنی من خودم به خاطر اینکه بچم زج میکشه وکاری از ستم ب نمیاد دیوونه میشم توروخدا کمک کنید
- سینه
سلام اقای دکتر خسته نباشید سری قبل هم پرسیدم دختر سه ماه و نیمشه سینه اش شیر جمع شده نمیره بنظرتون مشکلی پیش نمیاد
- شمع خوردن پسرم
پسر ۱۵ ماهم شمع خورده دیشب ولی از دیروز اسهاله و سوخته شدید ممکنه از دندون نیش هم باشه؟
- اسهال نوزاد یک ماهه
آقای دکتر من یه اشتباهی کردم به نوزاد یک ماهه ک یبوست داشت چند قطره روغن تو شیرخشکش ریختم والان امروز ۴ بار مدفوع ابکی داشت نمیدونم چیکار باید بکنم میترسم خیلی یه چیزیش بشه
- ریفلاکس
سلام دکترساشه۱۰ راکه به من معرفی کردیدبه پسر۶ماهم واسه رفلاکسش بجای قرص امپرازول۲۰صبحهانصف به پسرم بدم لطف میکنیددستورمصرفش وچه موقع به پیرم بدم رابدید
- پوشش سر نوزاد
سلام اقای دکتر . من تو شهرمون از یه دکتر در مورد مدت زمان استفاده از کلاه نخی برای نوزاد داخل خانه پرسیذم گفت اگه دمای خانه تا۲۶ درجه باشه نیازی به استفاده از کلاه داخل خانه نیست . ولی بعضی ها میگن تا چهارماهگی باید استفاده کرد.کدوم نظر درسته؟
- درمان سرفه نوزاد
برای درمان سرفه چه دارویی استفاده کنیم
- اسهال
دختر ۷ ماهه من یکماهه درگیر اسهال هست بی بی کر ۱۲ ساعت میدادم دو هفته قطع کردم دوباره ادامه داشت شیر خشک al110 دادم یک هفته خوب شد دوباره قطع کردم ادامه داشت چیکار باید بکنم؟
- رفلاکس
سلام دخترم ۳ماه و بیست روزشه وقتی بغلش میکنم زور میزنه خودشوخم میکنه میاره جلو ودستاشو مشت میکنه سرخ میشه خیلی زود هم خوب میشه البته موقعی ک بغلمه و راه میرم اینجوری میکنم چرا اینجوریه میترسع یا دل درده نگرانم چکار کنم
- دخترم ۴۰ روزه اس از خلط پشت گلوو رفلکس اذیته
داروی درمان خلط پشت گلو چی بهش بدیم
- قطره مناسب برای استفراغ کودک ۱۳ ماهه باوزن ۱۰کیلو
با سلام وخسته نباشید برای کودک ۱۳ ماهه که شیرخشک آپتامیل آچ آ می خوره باوزن ۱۰ کیلو چه قطره استفراغی مناسب است میزان مصرفش رو هم ببان کنید ممنون از شما
- دارو
با سلام اقای دکتر ایا شربتسرما خو کی برای نوزاد یازده ماهه ضرر دارد تا چند روز ضرری ندارد با تشکر
- برفک دهان
سلامآقایدکتر.پسرما۳ماهدارهچندروزیهستروی زبونشبرفک زده.چه دارویی پیشنهادمیدیدممنون
- کندی رشد
سلام پسرم یک سال داردوزن هنگام تولدش ۲۶۰۰ وقد۴۸ بوده است دریک سالگی وزن ۹۲۰۰ هست وقد۷۵ آیا کندی رشد دارد دکتراطفال میگوید باید یک سالگی حتما ۱۰ کیلوباشد
- استفراغ نوزاد
سلام خسته نباشید پسردوماه وپنج روزه ای دارم که امروز یک بار چیزی شبیه به اب رقیق وشفاف بالا اورد تاالان هیچوقت اینجوری بالا نیاورده بود اب هم بهش نداده بودم ایامشکلی هست
- سیاهی لب
سلام آقای دکتر پسرم 38روزه هست امروز یک باره بعد از ظهر لباش سیاه شد زبونش هم رنگش یکم عوض شده چکار کنم ؟علتش چیه ؟
- تیرگی واژن نوزاد
سلام نوزاد من ۲ماهو نیمس ودختره و تازگی فهمیدم لبه های دستگاه تناسلیش ب سیاهی میزنه ایا عفونت داره یا طبیعیه؟

