Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریفلاکس معده
دخترم ۵سالشه و دوماه ریفلاکس پیدا کرده در حدی که در روز ممکنه یکبار تک سرفه کنه که میاد تو دهنش یک ماه فاموتیدین خورد خوب نشد ویک ماه هم اکتاپ۲۰خورد خوب شد ولی قرصش که تموم شده دوباره اومد توی دهنش حالا باید چکار کنم
- کهیر مادر شیرده
با سلام.احتراما به عرض می رساند همسر بنده در اثر خوردن گرمیجات از جمله موز،رازیانه،قاووت برای افزایش شیردهی نوزاد ۷۵ روزه دخترمون، دچار کهیر و خارش در بدن شده است. لطفا داروی مناسب جهت رفع مشکل با توجه به شیردهی مادر را اعلام بفرمایید.با سپاس فراوان
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من نه ماهشه و یکم ابریزش بینی داره و ادسه و سرفه میکنه و چشم هاشم میماله چه دارویی براش بگیرم ک خوب بشه
- عفونت
سلام وقت بخیر ببخشید چند روزه مدفوع پسر من عفونت دارد می خواستم بپرسم شما چه دارویی را تجویز می کنید
- سرفه
سلام پسرم یک ماه شه چندروزی بودبینی بسته بودوآبریزش داشت الانم سرفه میکنه انگاری گلوَش عفونت داره واسه درمانش چی کارکنم
- علت درددراطراف ناف کودکان چیست
دختری دارم ۸سالشه گه گاهی اطراف نافش دردمی کنه واشتهاش کمه علتش چیست خیلی از آقای دکتر تشکر دارم
- لکه پوستی
سلام کنار گردن نوزاد دو ماهه من لکه های سفید رنگ زده
- سلام پسرم ۸ماه ونیمش سرفهاش خلط ادر ایاشربت تئوفیلین جی براش خوبه
- سردردپس سر و سرگیجه
بعد از سرما خوردگی شدید پس سرش درد میکنه و سرگیجه داره نه سالش و پسر
- شربت سندروس
سلام جناب دکتر وقت بخیر ،شربت سندروس زینک پسرم رو به اتمام هست مجدد همینو براش تهیه کنم یا شربت دیگه ای معرفی میکنید فروگلوبین ،آسماویت،ایمونس هم قبلاً استفاده کرده ممنون میشم بفرمایید چه شربتی براش تهیه کنم و چند سی سی بهش بدم پسرم سه سال و چهارماهشه
- آفت دهان
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالشه پشت لب پایینش افت زده چیکارباید بکنم قطره ای هست که بدم
- سلام بچه ششسال بابیستکیلو وزن سفکسیم ۱۰۰میلی چند سی سی بخورد ممنون
- سلام
سلام خسته نباشید پسر یکساله الان دوروز ازلیس زدن باتری گذشته مشکلی نداره بازم برم پیش دکتر یا خطر ناک نیست؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۹ ماهه
سلام اقای دکتر.پسرم ۹ ماهه هستش و با شیر مادر تغذیه میشه و الان ۴ روز هست که مدفوع نکرده.دل درد و دل پیچه نداره . تا چند روز مدفوع نکنه طبیعیه؟ چه کاری برای مدفوع کردنش میتونم انجام بدم؟
- سلام وقت بخیر پسرم ۲ماه و۱۶روزشه همش صورت ش میماله انگارخارشرداره مخصوصا دماغش
- مصرف همزمان شیاف وقطره استامینوفن در کودکان
سلام من همزمان پاراکیدباشیاف استامینوفن استفاده کردم برای دهتر نه ماهه ام چکارکنم حالا خیلی میترسم
- تکررادرار
سلام آقای دکتر دختر من ۴ سالشه بعد تو این چندماه چندبار تکرر ادرار داشته هرچندبارش هم آزمایش ادرار و کشت ادرار دادم منفی بوده الان یه پزشک عمومی میگه باید حتما سونوگرافی بدی براش ممکن ادرار پس بزنه به کلیه و....خیلی استرس توراخدا بگید ممکن اینطوری باشه باید چیکار کنم
- خوردن شمع ب اندازه یه نخود کودک ۲سال ونیم
خوردن شمع توسط کودک ۲سال ونیمه که شکمش ابکی کرده میخواستم بدونم اشکال نداره کار کنم
- زمان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. آقای دکتر من نوزاد یک ماهه دارم که شیرخشک نان میخورد و شیر خودم هم میخورد. اقای دکتر گاهی که شیر خشک میدم خب شیر توی سینه میمونه. یعنی شیر ساعت ها توی سینم میمونه. ميشه لطفا بفرماييد كه شير مادر توي سينه تا چند ساعت قابل خوردن هست برای نوزاد. یعنی تا چند ساعت اگه توی سینه بمونه باید بدوشم و دور بریزم و ندم به نوزادم؟ همش میترسم شیری که چند ساعت مونده توی سینم رو بدم به نوزادم، خراب شده باشه لطفا کمک کنید تا بتونم این استرس را حل کنم . یک دنیا سپاسگزارم از وقتی که برای ما مادرها میگذارید.
- با سلام .ایا میتوان برای درد معده عصبی به دختر ۱۱ ساله قرص کلیدینیوم سی داد

