Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ضربه به گوش
ضربه به گوش کودک دو ساله توسط درد یخچال خطر ناک است؟
- گلودرد
سلام آقای دکترپسرم ۵ سالو۴ ماهشه وامروزصبح بیدارشدوصبحانه شیروکورنفلکس خورد بعدازیکساعت گفت گلوم دردمیکنه گلوش متورم نیست واثارچرکی شدن هم دیده نمیشه ممکنه تیروییدباشه؟ چون توخانواده همسرم ارثی دارند.علایم خاصی داره؟میگه دست میزنم دردمیگیره.
- ادزیر
سلام آقای دکتر به بچه 18 ماهه ادزیر بدم قطره آهن هم باید جداگانه بدم؟
- سانستول
سلام آقای دکتر بچم 16 ماهشه الان مولتی ویتامین ویتوکید و قطره آهن بهش میدم . میخوام بدونم اگه بخوام سانستول بدم دیگه نباید ویتوکید بدم؟ و اینکه روزی چند سی سی سانستول بدم!؟
- تاول آلت تناسلی کودک پسر
پسرم ۵ساله هست و آلتش چند تا تاول کوچک زده وچندجا مثل خراشیدگی ایجاد شده.البته ۳روز هست که شکلات خیلی خیلی زیاد خورده نمیدونم از اون هست یا علت دیگه ای داره.چیکار کنم؟چه پمادی استفاده کنم؟؟البته خارش و سوزش نداره
- تزریق امپول دگزا برا یکسال
دخترم یک ساله هس دکتر براش امپول دگزا یک دوم تزریق کرده ایا ضرر داره براش
- ماشین گرفتگی
باسلام وتبریک سال نو خدمت شما،آقای دکتر دخترم 20ماهشه یکی دوبار توماشین بالا اورده میخواستم ازحضورتون سوال کنم چه کار کنم که اذیت نشه ممنون از راهنمایی شما
- شربت ازیترومایسین برای 5ساله
- میزان مصرف سفکسین ۱۰۰ برای بچه ۲ ساله با وزن ۱۱ کیلوچقدره
- کمبود وزن
سلام پسرم یکسال . چهار ماهشه ۹کیلو چهارصد وزنشه خداروشکر آزمایشاتش مشکلی نداشتن ولی ن اشتها داره ن وزن میگیره وزن تولدش هم ۳۵۰۰بوده به صلاح شما میتونم بهش پدیاشور بدم ؟
- شربت زینک
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم یک سال و یک ماهشه و برای کم اشتهاییش شما فرمودید که شربت زینک سولفات بدم الان در کنار این شربت ایا نیازه که قطره اهن و مولتی ویتامین هم بدم بهش
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای وزن۲۰ کیلو
دخترم ۶ و نیم ساله و ۲۰ کیلو هست گلوش کرده و دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۴ سیسی دادن من بار اول رو اشتباها ۵ سیسی دادم برای ۱۲ ساعت بعد باید چیکار کنم و چند سیسی بدم
- مقدار مصرف شربت آزیترومابسین برای کودک 4 ساله
سلام پسرم 4 سالشه تب و گلودرد داره چه مقدار شربت آزیترومایسین 200 بهش بدم؟
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر وقت بخیردخترم یکسالشه لثش قرمزشده داره دندون در میاره ولی الان دو روز ک دهنش بو میده یعنی ازهمین دندون دراوردن؟بعدنمیدونم چرا چشمام الوده ولی سرمانخورده
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۸ کیلو
سلام،دخترم ۵ سالشه و وزنش ۱۸ کیلو هستش،سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده روزی ۲ بار ۳ سی سی، ایا سی سی تجویز شده کم نیست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- لطفاً راهنمایی کنید
سلام آقای دکتر بچه من هفت سالشه سرما خورده بود بردمش دکتر ضربان قلبشو گوش دادن گفتن ببرین متخصص قلب بردیم گفتن قلبش سوراخ داره سه ماه دیگه بیارین آنژیو ولی دیگه نگفتن بیارین ای خطرناه لطفاً راهنمایی کنید ممنون.
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
باسلام.کودک دوساله باعلایم خس خس سینه وگلودرد دارم.دکترآزیترومایسین 200داده.وزنش ده کیلوعه.چه مقداردرروزبایدشربت بدم
- کمردرد وپادرد
سلام اقای دکتر یه سوال دیگه هم دارم برادر زادم شش سالش هست بعصی اوقات میگه زانوهام درد میکنه بیشتر موقع خواب یا اینکه اگه یه مدت بشینه شروع میکنه بگه کمرم درد گرفته حتما باید به جای تکیه بده،باید چیکار کنین
- سرما خوردگی و تب
سلام پسرم سرما خورده چن روزه 2 سالو 6 ماهشه امشب گوشاش درد میکردن ما بهش چن دود بافور دادیم الان خیلی تب شدید داره میشه بهش شیاف بزنم یا ن؟
- درمورد تب
من دختر دوساله نیمه دارم از یکشنبه شبش تب کردتا دیشب،تبش رفت و برگشت بود،الانم تب نداره دوروزه تودماغی حرف میزنه،از دیشب تاحالا یکسره سرفه میکنه،ابریزش بینی هم داره،رنگ مدفوعشم تغییر کرده باید چکار کنم ،از غذا خوردن افتاده همش دل آب میخواد

