Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی
سلام.ببخشید من چند وقت پیش مزاحم شدم در مورد زرد بودن رنگ پسرم که الان ۵ سال داره. رنگ ته پاش و رنگ نوک انگشتان و رنگ نوک بینیش و گوشه های لبش به زردی میزنه.دکتر گفتن ازمایش خون بدیم. دادیم ولی مشکلی نداشت. میخواستم ببینم چه کار کنیم.؟
- جوش چرکی کودک ۳ ساله
با سلام و وقت بخیر. دختر سه ساله بنده دو سه روزه روی پیشونیش حوش قرمز زد که بعدش روی جوش سفید شده.ممکن از گرمی باشه؟ممنونم
- مدفوع خلطی
سلام خسته نباشید دخترم 4سال ونیم سن داره و یه هفته است سرماخورده و سرفه میکنه چند بار بردم دکتر الان کمی بهتر شده ولی داخل مدفوعش خلط وجود داره شفاف هست و مدفوعاش شل هست مانند اسهالی از صبح تا ظهر دوبار رفته دستشویی و قبلش میگه دلم درد میکنه و بعد دسشویی خوب میشه و میگه شکمم صدا میده ایا این خطر ناک هست یا نه
- شربت آموکسی سیلین250
برای دخترم که 17کیلو وزن داره و گلو درد وبدن درد داره چند سی سی شربت آموکسی سیلین 250بدم
- سرماخوردگی
سلام روز خوش دخترم ۳ سالش هست از دیشب تب داشت امروز میگه گلوم درد نکنه ۳ روز پیش پدرش سرماخورده بود دکتر آموکسی کلاس براشون تجویز کردن .به دخترم قطره استامینوفن و شربت کوریزان سرماخوردگی دادم می تونم شربت سفکسیم ۱۰۰ برای گلو دردش بهش بدم؟
- مصرف دارو قبل آزمایش های
سلام دخترم فردا آزمایش داره خاستم بدونم مصرف این دارو ها اشکالی نداره آزمایش crp Esr 1hr Plat و چند تا دیگه که اسمشون رو یادم نیست ولی دکتر برای تبش آزمایش نوشته و داروهاش ایبوپروفن سفیکسیم ۱۰۰ گایا فنزین دیفن هیدرامین کامپاند پدیزان آیا مصرف این داروها قبل آزمایش برای تب سه روزه ش ایرادی نداده؟ وآیا باید ناشتا باشه ؟؟؟؟
- سلام بچم ۹ماهه برای وزن ۹کیلوگرم چندمیلی شربت سفیکسیم۱۰۰بدم
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترمن۹/۵ساله هست و سوزش ادرار و دل درد داره.چه دارویی و چه مقدار بهش بدم؟۳۶کیلو وزن داره
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین200
سلام پسرم دو سالشه میخواستم بدونم دوز مصرف شربت آزیترومایسین200 چند بار در روز و چند سی سی هست؟
- شیر ریختن
سلام نوزاد دوماهه ام موقع شیرخوردن شزوع می کنه به زور زدن برای دفع مدفوع و گاز، زور زدن باعث میشه حجم زیادی شیر بریزه و دوباره تقاضای شیر کنه. واقعا از این وضعیت کلافه شدم. مدفوعش هم کشدار و مخاطیه و با پروبیوتیک خوب نمیشه.
- معده درد و حالت تهوح
معده درد و حالت تهوح
- تب و اسهال واستفراغ
سلام و خسته نباشید پسرم دو ونیم ساله از دیروز تب کرده و اسهال شده و امروز صبح دچار استفراغ، استامینوفن دادم تبش کمی پایین میاد ولی دوباره بالا میره هر چهار ساعت دادم، ولی برای اسهال و استفراغ نمیدونم چی باید بدم، در این شرایط هم دکتر نمیتونم ببرم با تشکر از شما
- عفونت
سلام دختر یکسال و 5 ماهه دارم که از یکسالگی گفتن عفونت ادرار داره هر ماه سفیسکسیم دادن بعد دکتر دیگه ای مراجعه کردم در معاینه متوجه ترشحش شد و ترشحشو آزمایش کرد گفت عفونت ادرار نیست ترشحش عفونی شده دوبار همون دارو رو داد حالا بعد یکماه بازم ترشح داره آیا نشانه عفونت هست ؟و چه خطراتی داره ؟چکار باید کرد؟
- استوکر
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه میزان دوز شربت استوکر چقد باید باشه و چه زمای بهتره بدم و باشیر چقد فاصله باشه؟ قطره آدزیر بهش میدم ایا باشروع استوکر باید قطع شه یا ادامه بدم؟
- گل گاوزبان
سلام دکتر گرامي من بچه ي يک ساله دارم که اکثر اوقات اعصابم ضعيف ميشه دادو بيداد ميکنم سرش اصلا دست خودم نيست و بعدش پشيمون ميشم و خيلي ناراحت ميشمو غصه ميخورم که چرا طفل معصوم رو حرف زدم اين که حاليش نميشه کلا همش آدم کم اعصابي بودم ميشه از گل گاوزبان که آرابخش اعصاب هست در دوران شيردهي استفاده کنم؟؟مشکلي ندارد؟؟
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم دوسال و هشت ماه دارد و سرماخورده. شربت پلارژین و استامینوفن بهش میدم. ابریزیش بینیش قطع نمیشه . طبق فرمایش شما شربت سیتریزین بهش دادم اما اثر نکرد و همچنان ابریزش بینی ابکی دارد. میشه لطفا دارویی قویتر برای قطع ابریزش بینیش معرفی کنید. متشکرم
- ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده چه میزان آمپول ویتامین دی میشه تزریق کرد و به فاصله چندوقت؟
- عوارض دارو
سلام پسر من ۸ساله هست میتونه کلد استاپ مصرف کنه
- سلام براب پسر ۱۰ ساله دوز شربت ازیترو۲۰۰ روز اول۱۰ میلی گرم خوبست ۱۰وز اول ازیتو ۲۰۰—- ۱۰ میلیگرم خوبست؟
اگر به پسر ده ساله که ازیترو۲۰۰ میخورد واسپری ادویر استفاده می کند میتواند شربت تئو فیلین جی بدهم
- یبوست
سلام.پسرم۱سال و۷ماهشه.وزنش۱۲کیلو.شیرخودمومیخوره.از۵ماه پیش یبوست داره.۲باربردمش پیش دکتراطفال شربت انجیردادن وشیاف تاثیرنداشت مقعدش هم زخم شده دکتری دیگ پمادآنتی هموروئید وتریامیسکورت اِن اِن نوشت تاثیرنداشت الان شربت لاکتولوزبهش میدم بازم همونطوره ومقعدش هم خوب نشده.نوبت بزشکان اطفال هم سخت گیرمیاد.ممنون میشم راهنماییم کنید

