Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
با سلام. آقای دکتر دخترم 6روز دیگه شیش ماهش تموم میشه از دیشب یه دفعه تب داره علایم سرما خوردگیم نداره فقط تب و بی حاله هر شیش ساعت بهش قطره استامینوفن میدم ولی همچنان تب داره چ کار کنم
- ریفلاکس نوزاد
سلام خسته نباشید من دخترم با وزن 1400به دنیا اومده الان که یک سال و دوماهشه هفت کیلو هست ریفلاکس معده داره آزمایش هم داده اما هنوز ازمایشسو نشون دکتر ندادم آیا روغن ام سی تی اویل تاثیر گذار هست برای وزنش با این وجود
- ریفلاکس نوزاد دونیم ماهه
لطفا در رابطه علت ریفلاکس نوزاد دونیم ماهه توضیح بدید.
- سلام دختر من سه ماهشه بهش قطره پلاژین روزی پنج قطر دادم الان دیدم نوشته خطر ناک نگران شدم چه مشکلی پیش میاد
سلام دختر من سه ماهشه بهش قطر پلاژین روز پنج قطر دادم خطر داره
- تاریخ انقضااستامینوفن
سلام وخسته نباشیداستامینوفن گرفتم براپسرم 4ماهشه،روجلدقطره استامینوفن نوشته شده سال2022.11یعنی چی امکان دارد بعدازیکماه استفاده بشه
- سلام آیا سوزاندن گوشت اضافه ی ناف نوزاد بعد هاو در بزرگسالی و… ضرر و خطری ندارد و ایجاد نمیکند؟
نوزادم یک ماه ونیم هستش از نافش از زمان افتادن بند ناف همیشه مقدار کمی مایع زرد رنگی میومد روزی یک تا دوقطره بعد از یک ماه ونیم چند قطره خون اومد متخصص کودکان بردم گفت که باید ناف رو بسوزونیم وگرنه عفونت به داخل بدنش میره و ناف رو سوزوندالان نگرانم که سوزاندن ناف مشکلی نداشته باشه
- خوردن دست
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماه و نیمه مدام دستاش میخوره با انگشتاش میجوئه دلیلش چیه؟
- ورم چشم
سلام نوزادم یک ماهشه چشمش یکم ورم کرده و چرک داره بنظرتون چکار کنم
- اختلال خواب نوزاد ده ماهه
سلام نوزاد ده ماهه دارم که دچار اختلال خوب شده دقیقا از اواخر ۵ ماهگی . از بدو تولد تا ۵ ماهگی خواب خوبی داشت ولی الان شبا مثلا وقتی ۱۰ میخوابه ۳نصفه شب با جیغ و گریه بیدار میشه بدونه اینکه چشماشو باز کنه بعد که چشماشو باز کرد تا ۷ صبح بیداره عموما خواب روزش کمه و کلا تو خواب خیلی میپره یا گریه میکنه حتی خواب روز دندون ۲تا پایین و ۲تا بالا داره و خوبم غذا میخوره و شب بیدار میشه برای گرسنگی نیست چون امتحان کردم شیر نمیخوره
- شربت نئوزینک گلوگونات
- عفونت ادراري
سلام جناب دکتر گرامي آقاي دکتر من دخترم حدود 20 روز ديگر يک ساله ميشود و بي اشتهايي شديد و اسهال شديد و بد بو گرفته دندان هم داره درمياره شهر خودمان دکتر بردم گفتن ويروسي شده و پودر کيدي لاکت و شربت مترونيدازول دادن براي 5 روز آيا خوب ميشود؟؟؟من احساس ميکنم عفونت ادراري داره تا به حال آزمايش ادرار نگرفتم ازش چندماه پيش خواستم بگيرم و موفق نشدم به همين خاطر ميترسم که از همون 5ماه داشته بوده و خدايي نکرده کليه اش نارسايي گرفته باشه چه کنم؟؟با اين داروهايي که دادن خوب ميشه جناب دکتر؟؟
- خوردن دست
باسلام و وقت بخیر بچه من سه ماهشه همش دستاشو میخوره حتی وقت سیری و بعد خوردن شیر علتش چیه مشکلی داره؟؟؟
- بی خابی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ی ماهه دارم ک اوایلش خوب بود همه چیش خابش و شیر خوردنش اما الان چند روزیه اصلا نمیخابه اصلا ب زور میخابونمش تا میزارمش زمین دوباره بیدارمیشه جیغ میشه نمیتونم ارومش کنم چنذروزیه اصلا نمیخابه شربت کریپ میکسچر و قطره بیبی کولم بش میدم ولی تاثیری نداره چیکارکنم
- گلو درد
سلام اقای دکتر پسرم تحت نظر شماست مطب شما بازه امروز؟پسرم دیشب کنی بیقراری میکرد بهش قطره استامینفون دادم اگر مطب بسته ست ،گلوش درد بکنه چ دارویی باید بدم ؟؟؟
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید دخترم شش ماه و بیست روزشه فرنی و سرلاک خوب نمیخوره چی به عنوان غذای کمکی بهش بدم پوره میوه میتونم بدم ؟ بایدمیوه پخته باشه ؟ موز الان میشه داد؟ اب چه مقدار بدم ؟ به جای اب میشه اب میوه طبیعی بدم ؟ در روز چند وعده بهش غذای کمکی بدم؟
- زردی نوازد
یک ماهشه زردی دخترم برطرف نشده قطره بیلی ناستر هم میدم
- سرلاک مناسب نوزاد ۷ماهه
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع پسرم Stool ph 6 Color & consistency Brown-soft W.B.C 1-2 R.B.C 0-1 باقی گزینه ها همه not seen و Negative نرماله؟ البته پدی لاکت خورده بوده. تو نتیجه آزمایش تاثیر داره؟
- سرما خوردگی
باسلام. برای نوزاد چهار ماهه که علایم سرما خوردگی دارد( آبریزش.گرفتگی بینی.گاهی تب) چه دارویی داده شود بهتر است
- ميزان خواب
سلام آقاي دكتر دخترم ٦ ماهو ١٨ روزشه طي ٢٤ ساعت كلا يازده ساعت ميخوابه( ٨ ساعت از شب تا صبح و سه ساعت هم طي روز )آيا اين ميزان خواب براي رشدش كافيه ؟ ممنونم ازتون

