Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت به شیرخشک
سلام وقت بخیردکترمن ازبدوتولددخترم تاالان که دوماه وده روزداره هم شیرخودمودادم هم شیرخشک آپتامیل الان سه باردرپوشکش دوسه تارگه خون دیدم وازاول تولدش خس خس سینه داره دستاشوخیلی میماله به صورتشودماغش وهنگام خوردن شیرخشکم بیشترخس خس میکنه میخاستم ببینم آیابه شیرخشک حساسیت داره
- جوش قرمزپوست نوزاد
- گردشدن سر نوزاد و شربت قوی ضد نفخ
ت
- بیسکویت مادر
سلام وقت بخیر پسرم۷ماهشه میتونم بجای سرلاک بهش بیسکویت مادر بدم؟
- عرق کردن سر و پای کودک
سلام نوزاد 4 ماهه ای دارم چند روزیست که هنگام خواب پشت سرش و بعضی وقتها پاهاش عرق سرد داره, تب نداره, خوب غذا میخوره دو ماهه ویتامین آ د مصرف میکنه وزن تولدش سه کیلو و وزن دوماهگیش 4/700 بوده. خودم در بارداری تیروئید کم کار گرفتم. علت این عرق کردن چی میتونه باشه
- نوزاد
سلام بانمک واوالک نوزاداحساس دردیاسوزش نمیکند
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر خسته نباشیدبچه من دوماهه س یکم عفونت ریه داره و سرفه های خلط دار که در روز پنج یا شش بار سرفه میکنهامروز بردم دکتر بهش اموکسی سیلین ۲۵۰ و ستیریزین و سالبوترکس بهش داده توروخدا راهنماییم کنید که ایا این داروها ضرر داره یا نه
- لرزیدن لب بچه
سلام و خسته نباشید. آقتی دکتر نوزاد یه ماهه دارم بعضی وقتها در طول روز لبش رو میلرزونه هوا هم سرد نیست میخوام بدونم طبیعیه یا خیر؟
- قطره
با سلام، اگر وزن نوزاد چهارماهه من دوبرابر وزن بدو تولدش باشه ایا از همین چهارماهگی، قطره آهن رو شروع کنم یا صبر کنم تا شش ماهگی؟ بین قطره خارجی و اورانیوم رو توصیه میکنید؟ آیا مولتی ویتامین بدهم یا همان قطره های ADکه بهداشت میدهد؟؟ با تشکر و سپاس از وقت شما
- رفلاکس
شربت دومتیدون تاچندوقت میشه برانوزادچهارماهه استفاده کرد
- سرم خوردگی پسرم سوال داشتم
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده گی داره آیا من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم
- اسپری کلرید سدیم
سلام اقای دکتر. اسپری کلرید سدیم برای نوزاد هفت ماهه در طول روز چن بار میشه استفاده کرد و در هر بار چن پاف میتونیم بزنم؟
- قطره اینفاکول نحوه مصرف
پیرو سوال قبلی اگر این قطره مورد تایید هست هر چند ساعت چقدر بدم؟ یک ماهو ۳ روزشه نوزاد
- چه درجه تبی رو با درجه دیجیتال باید ترسید
سلام خسته نباشید نوزاده دوماهه دارم هفته پیش تب کرد تبش تا ۳۹ رفت بعد با استامینفن و قطره بتامتازون و آمد پایین دکتر گفت گلوش عفونت کرده که برای عفونت هم شربت داد یک شبه خوب شد ولی دوباره الان تب کرده دمای بدنش با دیجیتال ۳۷.۶آقای دکتر چی کار کنم از چیه که دوباره تب کرده
- ضد عفونی سوراخ گوشواره
سلام دکتر میشه جای الکل به جای سوراخ گوشواره دخترم پماد تتراساکلین بزنم
- خوردن عسل برای نوزاد
دوقطره عسل به نوزاد دادیم ایا نوزاد دچار بیماری بوتولیسم میشود یانه
- سفکسیم در شیردهی
با سلام من چند روزه به علت عفونت سفکسیم مصرف میکنم از زمان شروع این قرص کودک 3 ماهه ام تعداد بیشتری در روز مدفوع میکند و مدفوع او زرد و شل شده آیا این وضعیت کودکم به مصرف این قرص ربط دارد؟؟
- تب
سلام. آقا دکتر. دختر یک سالمون. همش تب داره. الان یک ماهه که پشت سر هم تب داره. هر کجا میبریم. یه سرم میزنن. یه روز خوب میشه. ولی دوباره تبش شروع میشه. آزمایشاش هم همه میگن خوبه. ولی نمیدونیم چرا تب میکنه. میل به غذا نداره. وهمش گریه میکنه. من از قزوین مزاحمتون میشم. اگه ممکنه راهنمایی کنین. اگه راه چاره ایی هست که میتونم بیارمش پیشتون.
- سرفه و آبریزش بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ۱۸ماهشه سرفه میزنه آبریزش بینی داره بهش داروی گیاهی بدم یان شربت وقطره؟ممنون میشم راه درمان بگین
- قرص فنازومکس در دوره شیردهی
سلام دکتر بخاطر سوزش ادرار قرص فنازومکس ۱۰۰ میخورم آیا تاثیر نداره روی شیرم به دخترم که یکسالشه شیر میدم ؟مرسی بابت پاسخگویی

