Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویروس جدید و مخاط زرد
سلام آقای دکتر مجبور شدم از شما سوالم رو بپرسم هر چی دکتر میرم فایده نداره . همش سرما میخورم ماهی دو بار نمیدونم آیا درسته که ویروس جدید اومده که قویه یا شایعه س میخام باردار بشم اما سرماخوردگی اجازه نمیده علائم اینهاست آبریزش بینی بیرنگ و مخاط بینی زرد رنگ بدن درد و ضعف و دارو هم فقط قرص سرماخوردگی و گایافنزین میخورم آیا آنتی بیوتیک لازمه یا نه .لطف کنید جواب بدید تا خیالم راحت بشه
- نوزاد وحیوان خانگی
اگردر منزل عروس هلندی داشته باشیم ونوزاد بخوهدبدنیابیاید...باید عروس هلندی را از منزل خارج کرد
- آلرژی دارویی
سلام ببخشید دخترم ده ماهه بود سرمای خیلی بدی خورد حالت خفگی بهش دست میداد شیر نمیتونست بخوره سینوس ها درگیر تمام گلو و.... دکتر آموکسی کلاو و قبلش سیلین تجویز کرد اما حساسیت داشت تمام تنش تاول ریخت بیرون. سوال اینکه تا آخر عمر نمیتونه بخوره اینا رو ؟ و اینکه تو سرما خوردگی ها سفکسین هم جزو همون دسته هستن و نمیشه داد؟؟ خب ممنون
- اسهال
سلام خسته نباشید پسر یک ساله ام اسهال شده تب هم دارد متخصص اطفال بردیم سفکسیم وکیدی لاکت واستامینوفن وزینک داده ولی با دادن سفکسیم اسهالش بدتر شده به جای سفکسیم چی برای اسهالش بدهم
- تب مداوم
سلام ۳روزه بچه۵ سالم تب داره استامینوفن و آزیتروماسین دادیم تبش میره و برمیگرده فقط سر و دستهاش زیاد گرم
- وانلایت
سلام اقای دکتردخترم ۲ سال نیم ۱۲کیلوداره .دوروزه بالا میاره میخواستم بدونم .محلول او ار اس وانلایت چقدربدم
- تب و…
باسلام خسته نباشید دخترم ۱سال ودوماه داره ازظهری گلاب به روتون بالا میاره واسهال هستش اسهال تبش الان بهتره ولی خیلی بالا میاره ممنون میشم راهنمایی کنید چکارکنم داروخانگی چی بهش بدم
- شیر بالا اوردن
سلام دکتر خسته نباشی منپسرم هفت ماحو یه روزش یه هفته پیش اسهال و استفراغ گرفت اول استفراغ کرد به اسهال شد خوب شده ولی شبا تو خواب شیر میاد تو گلوش بالا میاره البته ن هرشب بعضی شبا حالا نم دونم یا عارق نمیزنه چند وقته بهش غذا ندادم و خیلی هم پنیر میکنه بچه ها تو این سن غذا ک بخورن دیگه باید کمتر پنیر بکنن
- سرماخوردگی یاکرونا
سلام خسته نباشید من پسرم 5ساله روزقبل انگور وتخمه خورد شبش سرفه کرد مجدد صبح خوب بود بازیکم شب سرفه بعدشم تک تک سرفه میکنه یعنی کروناست
- کودکان
پسرمیکسالوچهارماهشهسرماخوردگیگرفتهسینهشخسخسمیکنهآیاباشربتسفکسیم۱۰۰خوبمیشهمنخیلینگرانهستمبابتسینهش
- تب واکسن
سلام آقای دکتر بچم واکسن 4ماهگی زده تبش چندورجه شد پاشویه کنم؟واینکه نیاز به معاینه پزشک هست؟
- وخترم پنج ساله گوش درد داره دوتا شیشه شربت کواموکسی کلاوه ۳۱۵ متخصص گوش وحلق ببنی داد حدود ۶سی سب بافیمنده پود دوباره تب کرد بردمش پیش متخصص اطفال گفت دوز دارو ۲/۵روزی سه بار باوزن ۱۶کمبوده دوباره کواموکسی ۶۴۳ داددو روز که تمام شده بچه دوباره تب وگوش درد داره میتونم ازیترومایسین بدم البته دوباره مواموکسی از عصر سه شنبه شروع کردم تقریبا روزی دو یا سه با تب میکنه
ببخشید اگر ازیتروماسین بدم همون ۱۰ میلی روز اول سیس ۵میلی از فردا خواهش میکنم جواب بدین
- شربت سالبوتامول
سلام نوزاد من ۶ ماه هست دکتر بهش شربت سالبوتامول داده از دیشب ک دادم بچه بیقرار و دچار اضطراب شده و پودر سینکاست داده ک ندادم اصلا بهش آقای دکتر خیلی تردید دارم در دادن این داروها با خوندن عوارضشون
- سلام خسته نباشید برا سرفه خلط دار کودک هفت ساله چی بدم
سلام برا سرفه خلط دار کودک هفت ساله چی بدم
- کم خونی داسی شکل
دختر چهار ساله که مبتلا به سایکل سل هست چند دوز واکسن پره ونار ۱۳ بایستی تزریق کنه؟ و با چه فاصله ای؟ ممنونم
- دورسرنوزاد
سلام من یه پسر۹ ماهه ونیمه دارم که دورسراون۴۸هستش بهداشت میگه نرمال نیست خیلی زیادهستش خواستم ببینم درست میگه
- عفونت
با سلام فزند من بیماری sma تیپ یک دارد و الان 8 ماهه است که در6 ماهگی در بیمارستان کودکان تبریز به علت خس خس سینه بستری کردیم ولی بعداز یک ماه بازهم خوب نتوانست نفس بکشد و الان هم در بیمارستان بستری هست می خواستم از شما بپرسم آیا این بیماری قابل درمان است و یا نه لطفاً راهنمایی فرمائید
- اسهال
پسرم حدود یک و نیم سالشه بیشتر از یک ماه که مدفوع آبکی داره چیکار کنم
- سلام من قطره پروکید داشتم میدادم دخترم یهو یه قطره افتاد تو چشمش چشمشو زود بست سریع شستم حالا چیکار کنم خطرناکه؟
سلام قطره پروکید داشتم میدادم دخترم یهو یه قطره افتاد تو چشمش چشمشو زود بست سریع شستم حالا چیکار کنم خطرناکه؟
- سلام دخترم شش سالشه و آبریزش و سرفه و گوش درد داره
سلام روز بخیر دخترم ۶ سالشه و سرفه شدید و گوش درد و کمی آبریزش داره و دکتر براش آزیترو مایسین ۲۰۰ نوشته وه روزی ۱ بار بهش بدم ولی اصلا بهتر نشده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم

