Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- الرژی
هنگامی که میخوابه سرفه هاش شروع میشه
- سوختگی
سلام آقای دکتر. دیشب رو پای پسرم کمی آب جوش ریخ همون لحظه به اندازه یه نخود درشت یدونه تاول زد و پوست رویی جدا شد. پمادی چیزی نمیخواد بزنم؟ ممکنه عفونت کنه؟ چهارده ماهشه
- سرماخوردگی کودک
سلام دکتر دخترم از مهر همش مریضه مدرسه میره سرماخوردگیش از عطسه و آبریزش شروع میشه تا اینکه دماغش چرکی میشه ولی گلوش تمیزه چی بدم خوب بشه؟
- دوز مصرف دارو
آموکسی کلاو ۴۵۷ برای دختر ۹ ساله چقدر بدم
- ورم پستان چپ دختر ۶ ساله
سلام متوجه سفت شدن و بزرگ شدن پستان سمت چپ دخترم شدم از وی که جویا شدم علت آن را دستکاری و کشیدن پستانش اعلام کرد . الان خیلی نگرانم چون ۶ ماه شده هنوز خوب نشده آیا خوب خواهد شد . درمانی خاصی نیاز هست ؟
- تعداد دفعات غذا خوردن
سلام دكتر دختر يكسالو نيم دارم به شدت بد غذاست روزي سه بار غذا ميخوره شش قاشق چاي خوري و ميان وعده ها هم كه شير خودمو ميخوره اين ميزان برايش كافيس؟
- مولتی ویتامین
با سلام بچه من یک سالشه و نارس به دنیا اومده بود و مشکل رفلاکس داشت. قطره های ایرانی(آ+د و مولتی ویتامین) رو که چرب هستند رو نمیتونه بخوره و اذیت میشه قره ویتامین د3(400 iu) رو میتونه بخوره و قطره سیدرال. البته قطره ول بیبی رو هم میختونه بخوره به نظر شما این قطره های ویتامین رو بهش بدم یا نه. چون میزان ویتامین A در ول بیبی 1000IU و D 200 IU می باشد با تشکر
- سرفه
سلام وقت بخیر بچم ۱۵ کیلو داره ۴ سالشه . لوزه هم داره چندروز پیش سرماخورده امروز پنجمین روزه سرفه های خلطیش شروع شده معمولا همیشه همینطور میشه بخاطر لوزه . شربت برم هگزین و هاتی تیم و سیتریزین میدم . بنظرتون شربت آموکسی کلاو هم شروع کنم؟
- انگل در کودکان ۲ونیم سال به بالا
سلام دکترجان خسته نباشید دختر بنده علائم انگل رو داره خیلی در شب دندون قروچه میکنه فکر میکنم شدیدم هسته .چه شربتی بهش بدم؟ممنون میشم جواب بدین
- غذا
سلام خسته نباشید آقای دکتر از چه سنی میشه کباب کوبیده به بچه داد ؟ به کودک ۱۵ماهه بدیم مشکلی هست ؟
- قطره روتفلور
سلام آقای دکتر برای یبوست بچه ۷ماهه قطره روتفلور موثره؟ چقدر باید بخوره؟ و اینکه شیاف گلیسیرین میشه استفاده کرد؟ ببخشید مقالات وبسایت کجاست من پیدا نمیکنم
- نازک شدن و از بین رفتن ناخن کودک
سلام یه هفته هست پسرم ۷ سالشه ناخن هاش از بین می رن و میوفتن دلیلش چیه و پیش چه متخصص ببرمش ؟
- مدفوع
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم سه سالشه مدفوعش خیلی سفته چی بدم بهتره واسش
- آزمایش مدفوع
دخترم ۴ سالشه آزمایش مدفوع wbc مشاهده نشده ، rbc 0-1 و occult blood*1 مثبت هستش، راهنمایی میفرمایین؟
- کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دیروز دوسالش تموم شد طبق دستور شما فقط قطره آدزیر بهش میدم روزی یک سی سی شیر خشک نان میخوره دستور شما چیه همین روند ادامه بدم قطره آدزیر و شیرخشک ممنون
- آیا در تجویز ۶ ساعت یک با ر زمانی که کودک خواب هست هم این ۶ ساعت رعایت میشود ؟
یافقط در بیداری محاسبه میشود
- سرفه
کودک ۲۰ ماهه دارم سرفه های خشک نسبتا زیادی دارد و آبریزش بینی و تب نداره خداروشکر ولی نمیدونم از چه شربتی باید استفاده کنم. ممنون
- سلام پسرم هشت سالشه بیست دقیقه بعداز خوردن شربت کیدوفست شیر پاستوریزه خورده میگن شیر با شربت سینه ضرر داره نمیدونم چیکار کنم
- اسهال
سلام وقت بخیر. فرزند بیست ماهه دارم که آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیرخشک آپتامیل پپتی مصرف میکنه. یک هفته پیش تو مدفوعش خون بود بعد از اون رزیم غذایی رو رعایت کردیم و الان مدتیه هر روز حدود چهار بار مدفوع میکنه. مدفوعش کمی شله اولین بار و دفعات بعدی آبکی تره. اما دیگه خون نداره. چکار کنم؟ پدی لاکت هم میدم. اما خوب نشد
- چند سیسی به بچم بدم 27کیلو
دخترم 6سال دارد26کیلو چند سیسی شربت توفیلین

