Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوش درد کودک
سلام خدا قوت. مدتی هستش دخترم بیشتراوقات شبها موقع خواب گوشش رو میخارونه ودستش رو گوشش میزاره وهروقت انگشت میزارم روی قسمت خارجی گوشش! واکنش نشون میده وسرش رو تو خواب برمیگردونه! امروز بردم دکتر! دو تا شربت داد کو_اموکسی کلاو داده و ایبوپروفن
- عفونت گلو
پسرم دهانش آف زده و گلوش چرک کرده توی خونه سفالکسین ۲۵۰ دارم اشکال نداره مصرف کنم؟
- شربت سفیکسیم برای کودک دونیم ساله
- قطره آهن
سلام آقای دکتر بچه من۱۱ماه س قطره سیدرال میدادم ۱میلی ،الان دکتر گفته ۱میل و نیم.چند وقت پیش هم فروزومال ۱۱ میدادم. سوالم اینه زیر چشمش حتی وقتی خوابش پر شده هاله بنفش رنگ کمرنگ داره.این یعنی کم خونی؟ قطره رو با فاصله از شیر هم میدم.درضمن زینک هم دکتر تجویز کرده اونم با فاصله از آهن میدم. شرمنده م که طولانی شد خداقوت
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای بچه هفت ساله
مصرف آزیترومایسین برای درمان تب سرفه گلودرد
- سرفه
سلام وقت بخیرببخشیددخترم درسن ۱۹ماهاگی هست زیادمریض میشن وچندروزی هست سرفه خلطی وآبریزش بینی سبزرنگ وکم اشتهاهستن ...شربت آموکسی ۱۲۵امروزگرفتم که بهشون بدم روزهای قبل هم شربت پلاژین وگل بنفشه وزادیتن خارجی میدادم لطف میفرماییدبرای بهبودبیمارشون چی بایدبهشون بدم باسپاس فراوان
- آموزش دستشویی
سلام
کودکی دارم که ۲سال و۶ ماه دارد. در ۲ سالگی هم شیر دهی رو قطع کردم و الان هم شیشه شیرشو قطع کردم و هم زمان می خواهم دستشوییشو هم آموزش بدم ولی از وقتی شیشه نمیدم خیلی لجباز شده. وقتی هم می خوام دستشویی ببرمش نمی ره. آیا دلیلش می تونه ترک این دوتا یعنی شیشه شیر و ما ی بیبی باشه؟
- قرص ایروکاست
سلام دکتر گفتید قرص ایروکاست ۵ بدم به بچه باچی مخلوط کنم و اینکه چند شب بدم شبی یکی گفتید
- شربت نئوزینک
سلام میخواستم بدونم شربت نئوزینک گلوکونات چه مقدار به کودک سه ساله و سه ماه بدم؟
- تنگی نفس در خواب
سلام آقای دکتر عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه. دخترم چهار سال و نیم ه هست از نوزادی تا الان گاهی اوقات توی خواب یهو نفسش تنگ میشه و دست و پا میزنه و (شبیه کسی که سرش رو میکنن زیر آب و بعد مدتی میارنش بیرون و نفس های عمیق میکشه ) بچم اونطوری نفسش تنگ میشه. نمیدونم از خلط ه یا رفلاکس معده چون هر دو تا رو داره از نوزادی تا حالا . و خلطش رو میتونه بده بیدون از دهنش و رنگش بیرنگ بود که بعد استفاده از قطره رنگ خلطش سفید شده .دکتر ش براش قطره مومتازون تجویز کرد ولی ظاهرا تاثیری نداره و نفسش تنگ میشه توی خواب.البته هر چی بزرگتر میشه کمتر این حالت توی خواب بهش دست میده. چه دکتری ببرمش یا چه درمان خونگی براش خوبه ؟ممنون از راهنماییتون
- مقدارمصرف دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳سالشه باوزن ۱۴ کیلو واسش شربت امگا ۳یوروویتال المانی گرفتم واسه تقویت هوش و بدنش ،،فقط میزان مصرفش نمیدونم ، چه مقدارباید مصرف بشه اقای دکتر،، ممنون
- پمیاد کالامین ۸درصد
سلام کودک ۱ساله ۹ ماهه ابله مرغان گرفته خیلی خارش داره مژخواستم ببینم پماد کالامین بزنم اشکال نداره
- با سر به زمین خوردن
سلام اقای دکتر پسرم ۹ ماه و نیمشه حالت ۴ دست و پا میشه و جلو عقب میکنه سر جاش و بعد میشینه منم یه موقع اگ در حد چند دقیقه پیشش نباشم تعادلش به همیخوره و چند بار سرش از پشت ب زمین خورده و صدا داده اعصابم به هم میریزه به مغزش اسیب نرسیده ؟؟ (سینه خیز میره و بعد این حالتو میگیره یه جا هم نیست ک دورش بالشت بذارم) ک نره
- سلام آقاب دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین برای عفونت گلو و چرک گلو چه مقدار است ، با تشکر
سلام آقای دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین ۱۲۵ برای عفونت گلو و چرک گلو به همراه سرفه خلط دار چه مقدار است ، با تشکر
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر ببخشید دوز اندانسترون برای پسرم که دو ساله و نیم هست و ۱۴ کیلو چقدر هست خیلی ممنون
- شربت اموکسی سیلین۱۲۵چقدبه پسر۱۰ماهه بدم
پسرم۱۰ماهشه سرفه شدیدمیکنه شبا چقدبهش بدم دیگه چی براش خوبه
- شیر خشک پر چرب برای وزن دهی
سلام پسرم ۱ سالش هست بهداشت بردم گفتن ۷۵۰،گرم کم وزنه شیر خشک پر چرب برای وزن دهی کدوم خوبه ببلاک ۲ میدادم ببلاک ۳ خوبه یا بیونیل ۳ ؟ یا شیر خشک دیگه ای رو صلاح میدونید
- سرفه
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم حدودا پنج سال و نیمه هست از پنج شنبه کمی بیحالی داشت و شب دچار تب شد شربت استامینوفن شروع کردم شش ساعته بهش میدم سرفه هم داره سیموسپان براش گرفتم 3سی سی هشت ساعته میدم ولی امروز سرفه ش زیادتر شده و این که تب و بیحالیش هم کنار شده اما همچنان خوب نشده تبش سه روز کامل نشده ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام وقت بخیر ایرادی نداره کودکانی ک فاویسم دارن واکسن کوید بزنن
- گلبول سفید ش ۱۰۰۰ تا بالاست
سلام من پسرم ۱۸ ماهه هست آزمایش دادیم گفت گلبول سفید ش ۱۰۰۰ تا بالا هستش علتش چی هست ممنون میشم پاسخ بدید

