Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ختنه
سلام بچه من بعد از ۲هفته.خون.ریزی دارد کمی
- وزن
سلام وقت بخیر برای بچه ۶ ساله وزن ۱۶ کیلو خوبه؟
- سلام خواهرم ده سالشه تو سونوگزافی زده پارانشیم افزایش یافتع در کبد گرید یک است یعنی چی
- قطره آهن و یبوست
پسر ۱۰ ماه دارم،قطره آهن که بهش میدم یبوست میگیره،چه قطره ایی پیشنهاد میدین که یبوست نیاره
- اشتباه
با سلام و عرض ادب کودک من سیزده ماهه است و در ازپایش خونش ویتامین دی ۱۲ بود چون قطره مولتی و آد را به هیچ وجه نمیخوره و همش میپره توی گلوش دکتر گفت ماهی یک عدد ق ص ژله ای ویتامین دی با دوز پنجاه هزار بهش بدم اما من حواسم نبود و به فاصله دو هفته بهش دادم انگار سه تا قرص ویتامین دی پنجاه هزار را هر کدام به فاصله رو هفته بهش دادم خیلی نگرانم بنظر شما چه عوارضی براش ایجاد میشه؟
- عفونت ادراری
سلام آقای دکتر پسرم ۷ سالش هست و دو هفته تکرر ادرار و زیر دل درد داشت، دکتر بردم و آزمایش ادرار ش مثبت بود و شربت آموکسی سیلین دادن ،الان بعد از مصرف دارو پسرم دلدردش خوب شده ولی همچنان تکرر داره لطفا راهنماییم کنید
- عوارض واکسن 18 ماهگی
سلام وقتتون بخیر 10روز از واکسن 18 ماهگی دخترم میگذره و الان دست و پای چپ دخترم ریخته بیرون. دونه های ریز و قرمز بعضی ها سر سفید. خارش زیادی نداره. کمی روی بدن و پشت گوش هم هست. متخصص اطفال گفتن چون داخل و اطراف دهان نیست احتمالا نیش حشره است و شربت هیدروکسی زین تجویز کردم.ولی هیچ شباهتی به نیش نداره. آیا ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟؟چه کاری باید انجام بدم؟؟
- نخوردن غذا
سلام پسرم ۲۱ ماهش هست با وزن ۱۲ کیلو ، یه هفته ایی هست لب به غذا نمیزنه ظرف شو عوض کردم بازم نمیخوره فقط شیر خشک میخوره ، چیکار کنم غذا بخوره ، شربت زینک پلاس و قطره آهن میخوره ، زنده باشید .
- ُسلام دخترم ۲ سالو نیمه هست چندروز پیش تب کرد دوروز تب داشت وبهتر شد بعداز دوروز الان اسهال شدید ابکی وزرد رنگ داره میشه راهنماییم کنید؟
- ازمایش.
سلام وقت بخیر . آقای دکتر عزیز پسرم پنج سال و نیمشه شما زحمت کشیدین آزمایش کلی نوشته بودین طبق درخواستم خداروشکر جواب گرفتم همه خوبه فقط M.C.H.C 31.9 هستش و L زده و چون رشت نیستم نیاوردم خدمتتون امروز جواب اماده شد چه خوراکی یا شربتی بدم؟
- سلام واکسن هجده ماهگی چند روز به تاخیر بیفته اشکالی داره
- شیاف استامینوفن
سلام خسته نباشید. شیاف استامینوفن چه زمانی طول میکشه تا جذب بدن بشه و بعد از اون اگر مدفوع کرد نیاز به تکرار شیاف نباشه؟
- سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشهر دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
- تب و استفراغ
با سلام و خسته نباشید خواهر دو ساله ام دیشب شام عدسی با ماست خورد و قبل از خواب هم شیرینی خورد و بعد خوابید ولی بعد از یک ساعت خواب بیدار شد و حالت تهوع داشت و بعد استفراغ کرد و تب داشت شب حالش بدتر بود ولی الان بهتر است ولی کمی تب دارد . ایا بخاطر خوردن زیاد غذاهایش است؟چه مریضی میتواند باشد؟ کرونا نیست؟ ایا باید به پزشک مراجعه کنیم؟
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام دکتر کودک من که ۵سالشه بخاطر سرفه های مکرر و خشک گفت نصف امپول دگزا تزریق کنه مشکلی که براش بوجود نمیاد??
- وزن کودک
سلام.دخترم 6ماهشه وزنش 6/5 عادیه.وهمیشه ساکته
- مشکل بعد از ختنه
نوزاد هفت ماه ای دارم در دو ماهگی اورا ختنه کردیم،بعد از بهبود زخم تا الان آلت نوزادم مخفی می شود و فقط با فشار دادن بیرون می اید ایا خطرناک است
- تلخک
باسلام اقای دکتر استفاده از تلخک برای از شیر گرفتن اشکالی داره یا نه باتشک
- سلام یه دختر 9ماه دارم بهش شیر گیگوز میدم باهاش نمیسازه لطفاً یه شیر خوب بهم پیشنهاد بدید
سلام وقت بخیر دکترعزیز من یه دختر 9ماه دارم دخترم خیلی زیف هست قبلا بهش شیر نان میدادم بعدش شیر شو عوض کردم بخواتر اینکه وزنش خوب بشه الان یک ماه هست ک بهش شیر گیگوز میدم روزی 6بار مدفوع میکنه و همش گریه میکنه شکمش سفت شده یه راهی بهم نشون بدین یه شیر خوب بهم پیشنهاد بدید ک بهش بدم
- حالات عصبی
سلام دکتر پسر 10 ساله دارم که از کودکی به شدت عصبیه از مدرسه که میاد به شدت خودش رو به در و دیوار میکوبه و به من هم گاهی حمله میکنه چند سال پیش پیش متخصص مغز و اعصاب بردیم آزمایش و نوار مغزی ازش گرفتن که سالم بود براش ریسپریدون تجویز کرد که فایده نداره. دکتر چکار کنم ممکنه به خودش یا ما آسیب بزنه یا باعث بشه من بزنمش؟؟تو رو خدا کمکم کنید 😢من 2 تا دختر هم دارم که اینطوری نیستن

