Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دگزا برای کودک ۱۰ ماهه
سلام و عرض ادب دگزا برای کودک ۱۰ ماهه ضرری ندارد؟دکتر تجویز کرده و تزریق شده ولی خیلی نگرانم ممنون میشم از پاسختون
- سرماخوردگی
وقت بخیر دخترم ۲ونیم سالشه ب شدت سینش خس خس میکنه و سرفه خشک خروسی داره همین چیکارکنم؟
- اسهال کودک
سلام چند روزیه ک دختر هفت ماهم اسهال چرب داره قطره مولتی ویتامین کولیف و اهن بهش میدم نمیدونم دلیلش چیه
- واکسن
سلام دخترم مریضه تب داره و۱۵ روز از وقت واکسن چهار ماهگی گذشته مخواستم بدونم خطر داره گذشتن وقت واکسن
- ختنه کودک نوپا
سلام آقای دکتر.پسرم ۱۷ماهشه عفونت ادراری داره وهمیشه دستش توشلوارشه حتی وقتی هم خوابه .فکر میکنم سوزش هم داره .میتونیم تواین سن ختنه کنیمش وخیلی هم شوخه یک لحظه هم سرجاش نمیشینه دارویی خواب آوری هست بهش بدیم وآیادراین سن مجازه ختنه کردن به دلیل راه رفتنهای زیادش .لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
- غورت دادن اب دهان وگریه کردن کودک
سلام پسرم آب دهن غورت میده گریه میوفته سینه نمیتونه مک بزنه همش گریه هلاک شد منم نمیتونم تشخیص بدم دلش درد میکنه یا گلوش یکسال وهشت ماهشه
- میم اورنج
سلام آقای دکتر خسته نباشید. میتونم به دختر ۶ ماه ام قطره میم اورنج بدم به جای مولتی و آهن؟ دیگه نیاز به آهن نداره؟
- قرمزی پشت پلک و روی پیشانی
- واکسن زدن
سلام پسرم شش ماهش هست والا ۴روزه که واکسنش روزدن وهمچنان تب داره دکتر هم بردم میگه ویروسه و اسهال شدیده وغذا هم نمیخوره میشه بگید چکار کنم ممنون
- زیاد دادن قطره آد
- عرق کردن
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه وبیست روز من کف دستها و کف پاها و زیر بغلش عرق میکنه. مشکلی داره نوزادم؟
- باد معده
سلام پسر ۵ ماه و نیمم وقتی باد معده خالی میکنه بو میده . از شیر خودم هم تغذیه میشه ایا بده البته هر چهار پنج روز یه بار مدفوع میکنه
- ناف
سلام.پسرم۵ ماهشه نافش هنوز خوب نشده هم قرمزمیشه توی ناف هم چرک داره چکارکنم؟
- عدس خوردن
سلام اقای دکتر دخترم هشت ماهشه و سه روز پیش بهش عدس دادم خورده الان بعد از خوردن عدس دیگ غذا و شیر خیییلی کم میخوره و احساس سیری داره وقتی مدفوع میکنه با گریه است ولی مدفوعش سفت نیست باید چیکارکنم
- خس خس
باسلام.بچه ام شش ماهه هست.1ماه قبل موقعی که بهش قطره آد میدادم پرید توو گلوش از اون موقع به بعد هر چیزی مثل آب یا قطره آهن و فرنی بهش میدم بعدش توو گلوش صدای بزرگ میکنه مثل خلط داشتن یا مثل خس خس و تقریبا بعد 5یا10 دقیقه رفع میشه.اما موقعی که شیر خودم میخوره بعدش اینطوری نمیشه علت چیه؟راه درمانش؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- اسهال
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- سلام خسته نباشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش یبوست داره خیلی هم جیغ میزنه چیکار کنم
- دخترم ۹سالشه ۱۰روز مریضه بردم دکتر بهش سفکسیم ۱۰۰ودکسترو وایبوبروفن داد.ولی هنوز سرفش شدیده بخصوص شبا باتشکر
- فروفورت
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید قطره سیدرال بهتره یا فروفورت؟؟ ب من میگن سیدرال آهن کمتری داره. از طرفی بچم به گندم و جو حساسیت داره اسهال میشه ، فروفورت رو میشه بهش داد؟سیدرال گاهی پیدا نمیشه
- واکسن آنفولانزا
با سلام لطفا کودک ۶ ساله نیاز به واکسن آنفولانزا دارد؟

