Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
- تب و گلودرد.
سلام اقای دکتر دخترم بیمار شماست ۵ ساله با وزن ۱۵ کیلو از امروز تب ۳۷.۹ داره و میگه اب دهن قورت میده گلودرد داره چه داروهایی براش استفاده کنم که زود خوب بشه؟ممنونم از شما
- بی اشتهایی و استفراغ
- قطره استامینوفن
سلام من به کودکم قطره پاراکید دادم که به مدت 2 ماه باز شده آیا مشکل خاصی دارد
- علت افتادن ناخن کودک
سلام چند هفته پیش ناخن دست دختر افتاد الان ناخن دست دیگه اش داره میوفته
- نحوه شیر خوردن
سلام دکتر دختر من یکسالو چهار ماهشه موقعی که شیر میخوره میزنه تو سرش این کار رو خیلی وقتا تکرار میکنه دلیلش چیه ؟ شیر خودمو میخوره باتشکر
- سفیدی در گلو
پنجشنبه بچم سرفه میکرد برده بودم ۱۷ شهریور گفتن عفونت نداره و فقط شربت سرفه دادن الان امروز گلوی پسرم رو نگاه کردم تهش یه سفیدی داره. انتی بیوتیک لازم نداره؟ میشه آزیترومایسین بدم؟
- گلودرد در بچه ۸ساله با سابقه آسم
- خواب کودک ده ماهه
سلام خسته نباشین پسرم ۱۰ ماهشه بعضی مواقع موقعی ک دارم میخوابونمش و روی صورتش پارچه انداختم ک راحتتر بخوابه،دست میزنه یا میخنده و حرف میزنه این طبیعیه دکتر؟ممنون میشم جواب بدین
- سلام من داداشم مریز شده
سلام داداش من بدن درد داره و هرچی میخوره استفراغ میکنه و دل پیچه داره و تب بالا داره میشه بگید باید چکار کنیم
- سنگ کلیه
برای سنگ کلیه 11 میلی دختر پانزده ساله وپسر پنج ساله با سنگ 4و2 میلی طریقه مصرف داروی سیترات پتاسیم چگونه است وچه باید بکنم.
- سرماخوردگی
سلام دکترجان خداقوت پسرم سه ساله۱۳کیلو از جمعه سرما خورده سرفه صدا دار و مخاط بینی داره سه روز آزیترومایسین و پلارژین و سیتریزین خورده خوب نشده تب نمیکنه ولی چرک بینی خیلی داره چیکار کنم؟
- معده درد
دخترم 11ساله است و چند روزه زیر شکم درد زیاد میگیره اما لحضه ای و خوب میشه. دوباره درد میگیره
- شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم
سلام یه شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم معرفی میکنید شربت زینک و اپتایزر دادم فایده ای نداشت ممنوم
- احساس گرمی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر م ۴ سالشه همش قفسه سینه نشون میده میگه گرمم خیلی اذیت مشه یبوست دارد هر دکتری میبرم سر در نمیارن میشه راهنمایم کنین ممنون میشم فقط یه دکتره گفت از معدش میتونه باشه
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ساله با وزن ۱۹ کیلو
- کودکان
پسرم انگل داره شربت پیروی ساید داره مصرف میکنه ولی بازم خارش معقد داره ۳سالشه چندسی سی بهش بدم هر۱۲ساعت بهم گفت دکتر
- پسرم تازه رفته توی شش ماه سه روزه مدفوع نکرده فردا میشه چهار روز. یکم موز به کردم با شیر خودم بهش دادم سه چهار روز پیش الان چیکار کنم که دفع داشته باشه ؟
- واکسن انفولانزاا
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم سه سال و شش ماه دارد. پارسال براش واکسن انفولانزا فرانسوی تزریق کردیم . اما وقتی سه هفته بعدش خواستیم دوز دوم را براش تزریق کنیم متاسفانه دیگه یافت نشد یعنی پارسال فقط یک دوز نصفه را زد. حالا امسال میخواهیم براش دوباره واکسن انفولانزا بزنیم. آیا یک دوز کافی است یا دوتا بخریم و دو دو دوز براش بزنیم یک دنیا سپاس از شما
- گیابند فرخه
سلام نوزاد پنج ماهه دارم رفلاکس پنهان داره دکتر قرص ازونیوم ۲۰ نوشته همسرم ازونیوم ۴۰ گرفته میشه بهش بدم وچه مقدار بهش بدم در روز نوزاد ۷ کیلو ممنونم

