Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رادیوگرافی جمجمه ضرر دارد ؟
سلام اقای دکتر سر پسر دوسال و نیمه ای من یخرده ورم کرده بود نمیدونمجوش بود یا چیز دیگ بردم متخصص اصفال گرافی جمجه نوشت ک خداروشکر مشکلی نداشت الان من نگران اشعه اون عکس شدم اقای دکتر خیلی حالم بده خیلی...خودمو مقصر میدونمک بیخودی ب بچه گیر دادم و عکس گرفتم و ضرر رسوندم ب پسرم تورو خدا بگید چقد خطر وجود داره ؟
- شربت اشتها
سلام اقاي دکتر من توي شيردهي به سر ميبرم و وزنم بي نهايت کم شده و دخترمم وزنش کمه و بي اشتهاست آيا ميتونم شربت اشتهاي باريج انار رو تا يه مدت هم خودم بخورم هم به بچم بدم؟؟واقعا ديگه از غذا نخوردنش دارم کلافه ميشم هيچ غذايي رو به غير از شير من دوست نداره.اگر از نظر شما مشکلي نيست اين شربت رو هم براي خودم و هم بچم که 16ماهشه استفاده کنم
- عیدقربان
سلام اقای دکتر ببخشیدشماکه گفتین مطب تشیف ندارین چرا نوشتین عیدقربان ساعت تعقیرمیکنه مگه مطب هستین
- قطره سیدرال
سلام آیا قطره سیدرال میتواند باعث سوزش معده کودک میشود؟؟ آخه شب و روز گریه میکند
- سرماخوردگی
سلام بنده کودکی ۳۰ سال دارم سرماخورده گلودرد وابریزش بینی دارددکتربرایش این شربت راتجویز کرده میخواستم مقدارمصرفش رابگید؟نمیداند وروش ننوشته
- لکنت زبان کودکان طبیعی است ؟
سلام
وقت بخیر
دختر من ۱ سال و ۱۱ ماهشه
حدود یک هفته هستش که در ادای کلماتش لکنت پیدا کرده
بعضی روزها این مورد خیلی کم هست و بعضی وقتها زیاد میشه
این موضوع مارو خیلی نگران کرده
باید چی کار کنیم ؟
طبیعی هستش ؟ چجوری رفع میشه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید ، - شربت سفیکسیم
سلام دوز دقیق شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴/۵ ساله با وزن ۱۶ چقدر است
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- خواب نوزاد.
سلام آقای دکتر کودک ۲ ماهم کلا در طول ۲۴ ساعت ۸ ساعت میخوابه اگه ممکنه راهنمایی کنید لطفا
- سرما خوردگی
سلام برای خس خس سینہ پسرم 9 ماہہ با سرفہ خلط دار چہ شر بتی باید بدم و اب ریزش بینی شدید
- تکرر مدفوع
سلام.وقت بخیر.پسر ۱۸ ماهه ای دارم که ماه پیش دچار ویروس اسهال و استفراغ شده بود که آنتی بیوتیک و کیدی لاکت مصرف کرد اما الان بعد از بهبود دچار تکرر مدفوع شده طوری که روزی هفت هشت بار اجابت مزاج داره.علت چیه و چیکار میتونم بکنم براش؟
- شن کلیه
سلام دختر من یک سال و ۲۰ روزشه عفونت ادرار ووشن کلیه داره لطفا راهنمایی بفرمایین
- شربت میم اورنج
برای دختر سه ساله شربت میم اورنج مناسب است یا نه.
- سلام پسرم ۲سال نیم تو خواب نمیتونه اب دهانش قورت بده بلند میشه میشینه به سختی قورت میده وابریزش دهان پدا میکنه علت چیست
- پسر من ۲ سالش گوشش بلبلی با چسب گوش درست میشه
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
- شیرخشک
ببخشید آقای دکتر یعنی از یکسالگی به بعد اگه بخام کلا بجای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم براش سنگین نیست؟بچه من کلا شیرخشکیه و در روز ۶ الی ۷ بار شیر میخوره.چه شیر پاستوریزه ای پیشنهاد میکنین؟پرچرب یا کم چرب
- اسهال کودک ۱ساله و ۴ماهه
- قطره استامینوفن پاراکید برای کودکان فاویسم
سلامکودک ۹ماهه دختردارم که فاویسم هستش..ایامیتونم بهش شربت کوریزان یاسرماخوردگی اطفال بدم؟؟انتی بیوتیک ها خطرندارن براش؟؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر،
پسر من 15ماهشه. اشتهاش خیلی کمه، خیلی کم غذا میخوره. وقتیم که میخوره به زورمن. وزنشم کمه. اینم بگم که بیرون رویش یک مدته زیاد شده. مثلا روزی 3 یا 4 بار بیرون روی داره.
ممنون میشم اگه راهنمایی کنین

