Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف آموکسی 125برا کودک 10 کیلویی
سلام پسرم ده ماهشه،سه روز پیش تب کردپروفن دادم،الان گلوش خلط داره آموکسی سیلین ۱۲۵ میدم بهتر نشده چی بدم بهش؟
- در مورد واکسن ۶ سالگی
با سلام خسته نباشید.قبل از واکسن زدن چه مقدار آستامینوفن باید به کودک داد و چند ساعت قبل؟
- اسهال
سلام دکتر.دخترم یه سال ویه ماهشه حدود چهار روزه هر چی میخوره به صورت مدفوع دفع میکنه یعنی روزی چهار پنج بار مدفوع میکنه ولی امروز دیگه اسهال شده ونفخ داره وسکسکه میکنه.گفتم ببینم علتش چیه؟
- تزریق آمپول بتامتازون در سرفه های خشک کرونایی
آقای دکتر دختر من مبتلا به کرونا شده و الان سرفه های خشک خیلی زیاد داره و حتی شبا موقع خواب مانع خوابش میشه شربت های مختلف روش امتحان شده جواب نداده میخواستم بدونم اگه آمپول بتامتازون براش تزریق بشه خطری نداره با وجود درگیر بودن به کرونا؟ واینکه شما چه دارو یا اسپری رو تجویز می کنید؟
- اسهال خونی
سلام
پسرم دو سال و نیمشه. دو روز پیش تب و دل درد داشت اما از دیروز صبح تبش کاملا برطرف شده و استامینوفن هم بهش نمیدم اما اسهال میره و زور میزنه. اسهال رگه های خونی یا خونابه داره. دل درد هم داره. چیکار کنم؟
- مقدار مصرف قرص سفکسیم ۴۰۰ برای کودک ۵ساله باوزن ۱۷
سلام آقای دکتر من پسرم ۴سال و ۱۰ماهشه سرماخورد بردم دکتر بهش سرم زدن و آمپول ریختن تو سرمش خداراشکر بهترشداما الان دوهفته است که شکم پیچ داره خوب نمیشه فارمتین بهش دادن بعد آزیترو ۲۰۰ دادن آزمایش گرفتن نه انگل داشت نه عفونت سفکسیم ۱۰۰ نوشت براش هر۱۲ساعت ۴سی سی یکهفته خورد بهترنشد همش شکم پیچ داره امشب دکتر گفتش هنوز عفونت گوارشی داره براش قرص سفکسیم ۴۰۰نوشته هر۱۲ساعت نصف آقای دکتر مقدارش زیاد نیست ممنون میشم راهنماییم کنید
- مسمومییت کودک چهار ماهه با شمع
بچه من ۴ ماهشه یکم پارافین شمع خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵برای کودک ۴ساله
سلام وقت بخیر کودک ۴ساله با وزن ۱۶کیلو چند سیسی و هرچند ساعت باید مصرف بشه مموناز پاسخگوییتون
- شربت سیموگلوبین
سلام، آیا شربت سیموگلوبین میتونه مکمل خوبی برای دریافت کلسیم برای کودک ۲ ساله باشه؟ با توجه به ترکیباتش؟ ترکیبات ( به ازاي 5 ميلي ليتر ) عنوان مقدار Vitamin C 42 mg(Thiamin (Vitamin B1 4 mg(Riboflavin (Vitamin B2 1 mg (Niacin (Vitamin B3 8 mg Vitamin B6 0.75 mg Folic Acid 150 mcg (Vitamin B12 (as Cyanocobalamin 1 mcg Pantothenic Acid 2.5 mgCal.Glycerophosphate 750 mgIron 7 mg Zinc 5 mg Copper 450 mcg Manganese 1.25 mg Iodine 90 mcg Lysine 40 mg
- مصرف قرص اندامین برای کودک 4ساله تهوع و استفراغ دارد
- سلام دکتر ببخشید من پسرم ۱۶کیلو هست و ۴سال و نیم از دیروز سرما خورده میگه گلوم درد میکنه شربت پلارژن کید با دیفن هیدرامین میدم ۱بار هم ازیترومایسین ۲۰۰دادم مدفوعش قهوهای تیره شده برا داروهاهستش و اینکه ازیترومایسین بدم یا نه
- زرد بودن کف دست و پا
دختر بچهای من یکی 7سال و یکی شیش سال هستن و به تازگی کف دست و پا آنها زرد است علت چیست
- قندخون کودک ۵ساله
سلام آقای دکتر دختر ۵سال وچاره ماهه داره قند خونش ناشتا۱۰۶ بوده آیا براش رژیم خاصی داره یا داروی خاصی
- پسرم سرماخورده 18ماهشه چی بدمش پیشگیری کنم کاربه دکترنکشه
سلام پسرم سرماخورده چه دارویی بدم گلوش در میکنه سرفه عطسه میزنه خیلی
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
سلام دخترم ۲سال و نیم هست و ۱۰و نیم کیلو دکتر به خاطر تب و سرماخوردگی آزیترو داد گفت روز اول ۵ سی سی و روزای دیگه ۲.۵ ولی داروخونه روش نوشته روز اول ۲.۵ و بقیه روزا ۱.۲۵ سی سی چه کار کنم کدوم درسته شاید دوز دارو که دارو خونه داده فرق داره
- عفونت چشم وتب ولرز
سلام وقت بخیر.پسرمن۸سالشه چندروزه تب ولرزداره وسرفه هم میکنه شربت ازیترومایسین۲۰۰بهش دادم بعدازچندساعت هردوچشمش عفونت میکنه.چکاربایدبکنم
- تیروئید
دخترم وقتی 4 سالش شد ازمایش تیروئید ازش برداشتیم و جواب tshآن 3 شد میخواستم بپرسم این عدد طبیعیه یا نه
- دختر ۶ساله دارم چند وقته سرماخورده درو مصرف میکنه آزیترومایسین
خواستم بدونم الان گوشش درد میکنه بهش چی بدم
- دندان آسیاب ۶ سالگی و تب ۳۹.۵
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک ۶ سالشه از اول مهر تا حالا دو بار شدیددد تب کرده ۳۹.۵ درجه و فقط تب بالا داره و بی اشتها یی . دیگه هیچ علائم دیگه ای نداره دارو هم مصرف میکنه اما تبش کمی پایین اومده . دکتر گفت آنفولانزاس دو تا سوال دارم اول اینکه به نظرتون ممکنه از دندون آسیابش باشه که داره در میاد ؟؟ دوم اینکه به چه علت میتونه باشه این تب بالای بی علامت ؟؟ و سوم شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای بچه ۶ ساله ضرر نداره ؟ کامپاند داره داروهاش ایبوپروفن هر ۴ ساعت نصف وزنش گایافنزین هر هشت ساعت ۵ سی سی پدیزان هر هشت ساعت ۵ سی سی دیفن هیدرامین کامپاند هر هشت ساعت ۵ سی س سفیکسیم ۱۰۰ هر دوازده ساعت ۵ سی سی تو رو خدا با پاسخ تون خیالم رو راحت کنید دکتر
- اسهال و تهوع
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سالشه، ۱۷ کیلو، ۴ روز که دلدرد داره، بی اشتها هست، بی حاله روزی دوبار دفع داره که آبکیه شبها تب و لرز داره درمانگاه بردم گفتن ویروسیه، سرم و پنتوپرازول و دمیترون تو سرم تزریق کردن. پروبیوتیک هم دادم. امروز کمی استفراغ کرد چه باید بکنم؟

