Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت پلاروکا برای فاویسم ضرر دارد یا نه
- مصرف شیاف لاکستور 2 گرمی
با سلام پسرم 9 ساله هست تب داشت به جای شیاف استامینوفن از شیاف لاکستور استفاده کردم براشون کمتر از ده دقیقه متوجه شدم فرستادم دفع کرد ولی میگه کمرم و شکمم درد میکنه لطفاً راهنماییم کنید با تشکر
- سرفه
سلام وقت بخیر جناب دکتر عزیز پسرم بیمارشماهم هست سرماخورده بود الان خوب شده ولی چون لوزه داره سرفه های خلطی خیلی زیاد از دزروز داره بهش پلارژین و ازیترومایسین میدم و اسپری سالباتومول . کاتاسین هم دارم کفایت میکنه یا باید بیمارستان ببرم؟
- پشت گوش
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و دو ماه دارد و پزشکش شما میباشید. آقای دکتر اکثر مواقع پشت گوش پسرم پوسته پوسته هست و خشک. که به راحتی هم این پوست ها کنده نمیشن. لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما
- همانژیم کبد
سلام خسته نباشید ببخشید همانژیوم کبدی می تواند موجب کم خونی ناشی از فقر آهن شود؟
- قطره اهن
باسلام و وقت بخیر.کودک یک ساله دارم که قطره اهنی که بهداشت داده رو خیلی بد و به زور میخوره و نصفشو میریزه.میشه لطفا یک قطره اهن با طعم خوب که دندون هم سیاه نکنه معرفی کنید.تشکر فراوان
- شربت سندروس
برای بچه هفت ماهه خوبه
- چهاردستوپارفتن
سلامکودک۷ماههایدارمکهچهاردستوپامیرهکهدرحیناینکاریهپاشزیرشموندوگریهکرد،حالاوقتیمیخوادچهاردستوپابرهبعضیموقعهاپاشزیرشگیرمیکنه،ایااسیبدیده،ممنون
- سرفه
سلام پسرم سرماخورده سرفه نداره شربت سرفه دکسترومتورفان رو از زمانی که سرفه هاش شروع میشه بدم یا از ادل سرماخوردگب بدم؟
- سرماخوردگی کودک ۱/5ساله
سلام. دخترم یک سال و نیمشه دیشب اصلا تب و علایمی نداشت الان یهو تب کرده و گلوش گرفته صداش هم گرفته ممنون میشم راهنماییم کنید.
- سلام روز بخیر ببخشید خواستم بدونم شربت لیکو زینک بلو غ زود رس میاره چون ب دختر 8سال ودسر4سالم میدم اشتها ندارن؟ممنون
- آلرژی به پروتئین گاوی
با سلام پسر من ۱۱ماه و۲۸روز داره و دو روز دیگه واکسن یکسالگی داره از یکماهگی حساسیت به پروتئین گاوی داشت من بعد شروع غذا تا الان براش محصولات گاوی رو امتحان نکردم تخم مرغ هم تا الان بهش ندادم شنیدم واکسن یکسالگی برای بچه هاییکه حساسیت به تخم مرغ دارن خطرداره با توجه به اینکه من تست نکردم و نمیدونم آلرژی وجود داره یانه باید چیکارکنم
- تخم کبوتر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال و۱۱ماهشه حرف زدنش خوبه تقریبا کلمات راواضح میگه جمله هم میگه ایا تخم کبوتر برای حرف زدن تاثیر دارد ایاَ ضرر دارد باتشکر ازشما
- سرفه خلط دار
سلام دخترم بعداز خوردن آزیترومایسین هنوز هم سرفه های با خلط سفید و خیلی کم حالت تنگی نفس هنگام سرفه دارد کلاس چهارم است.چه دارویی صلاح میدانید ؟
- پاسخ بهسرماخوردگی
18دوشنبه صبح آوردم پیش شما بهش دارو دادین از ظهر تب شدید داره یکسره بیرحاله . شما آنتی بیوتیک سفوروکسیم 250 نوشتین براش دکتر داروخانه دکتر گفت قویه . پسرم 6 سالش 32 کیلو هستش لطفا راهنمایی کنید ممنونم از تلاش شما
- آبسه یا جوش در ناحیه تناسلی
سلام با تشکر از لطف شما.دختر۱۸ ماهه من یه برآمدگی کوچک کمی بزرگتر از عدس در ناحیه تناسلی اش زده .امروز هم واکسن هجده ماهگی رو تزریق کرده.من یه دوز سفالکسین بهش دادم.مصرف سفالکسین رو میتونم ادامه بدم با توجه به واکسن امروزش؟ممنونم از شما بزرگوار
- کج شدن صورت
دوسه روزی هست که پسرم گریه یا خنده میکنه نصف صورتش کج میشه
- سرفه کودک
سلام دکتر خداقوت پسرم از دیشب تا الان خیلی سرفه های خشک داره چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- آسماویت
سلام روش مصرف آسماویت برای کودک ۵ سال و نیم با وزن ۱۸ کیلو چطور است؟
- قطره باکتی ماید20
قطره باکتی ماید 20برای نوزادان 10ماهه ضرری برای چشمش ن اره

