Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک پپتی جونیور
سلام خسته نباشیدنوزاد یازده ماهه پسر دارم فاویسم دارد چند روز پیش تب کرد استامینوفن دادم خوب شد بعد دوروز اسهال گرفت که داخل اسهالش یکم رگه خون بود که فقط یبار دیدم الان سه روز اسهال داره در نبود شما بردم بیمارستان گفتند عفونت گوش داره پدی لاکت و سرم خوراکی و کواموکسی کلاو دادند و گفتند که احتمال حساسیت به پروتئین گاوی هستش که شیر خشک استامینوفن پپتی جونیور۲ تجویز کردن الان اصلا شیر خشکشو نمیخوره اسهال داره قبلا اپتامیل۲ میخورد الان شیر خشک پپتی جونیور رو نمیخوره میشه همون اپتامیل معمولی رو داد یا یه شیر خشک دیگه نمیشه جایگزین کرد این شیر خشک خیلی بد مزست و کمیاب ممنون میشم کمک کنید
- لرزش پای نوزاد
نوزاد سی روزه پاهاش برای چند ثانیه میلرزد
- اسهال نوزاد
سلام پسرم ۶ماه و ۲۰ روز سن داره.چند روز میشه که تعداد دفعات مدفوعش به ۵ یا ۶ بار در روز رسیده و گاهی با درد و فشار مدفوع ابکی و گاهی سبز رنگ داره.ایا جای نگرانی هست باید حضوری خدمت برسیم یا خوب میشه؟و اینکه در این چند روز کم اشتها هم شده غذای کمکی را یک وعده در روز فقط میخوره
- کم خونی
سلام آقای دکتر من پسرم رو که برای واکسن 6ماهگی برده بودم گفتن هفت ماهگی باید آزمایش خون بده که ببینیم کمبود آهن داره یا نه من پسرم رو برای چکاپ هرماه پیش شما میارم الان هفت ماه و نیم داره قطره آهن هم میخوره چند وقت پیش هم شما معاینش کردین قد و وزن و همه چیش خوب بود لازمه که این آزمایش رو انجام بده حتما؟
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- لرزش نوزاد هنگام نشستن
سلام دخترم ۸ماه و ۱۱ روزشه حدودا ۴۰ روزی میشه گوشش رو میکشه پشت سرشو میخارونه و فقط وقتی در حالت نشسته میذارمش ی تکون در حد ۲ ثانیه به خودش میده مثل وقتی ما خودمون ی لرزی بیاد تو بدنمون و کلا همه چیش طبیعیه گوششم دکتر چک کرد مشکلی نداشت خیلیم باهوشه وزن تولدش ۲۴۰۰بود الان ۸۵۰۰ قدشم ۷ماهگی ۷۰سانت هیچ رفتار غیرعادی دیگه نداره نگران او لرز هستم مشکلی هست؟ با تشکر
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۳ماهشه الان ۴ روزه مرتب دفع مدفوع زرد رنگ داره ولی الان ۲ روز که شدید شده از روزی ۱۲ بار بالا زده باید چکار کنم،،،هیچ علائم دیگری هم ندارد فقط تکرر مدفوع
- عفونت ادراری
سلام دکتر از کجا میشه فهمید نوزاد عفونت ادراری داره؟ دخترم بی اشتها شده حس میکنم بخاطر عفونت ادراریشه
- بارداری
در هفته ۱۱ باردای هستم استفراغ و اضهال و خیلی بی حال هستم ایا خطر داره این حال و به جنین اسیب میزنه .و اینکه اصلا غذا نمیتونم بخورم
- قرمزی بندناف نوزاد تازه به دنیا امده
باسلام ببخشید من پسرم تازه به دنیا امدبند نافش قرمز و ورم کرده دلیلش چیه
- مصرف پاراکید
سلام پسرم 1سال و دوهفتش هست به اشتباه قطره پاراکیدی ک از قبل باز بود داخل یخچال بهش دادیم سه بار. بعد فهمیدم ک قطره اصلی نبود الان روی پای راستش دونه دونه قرمز شده یعنی از اون قطره پاراکیدی بوده ک اشتباه دادیم
- نق زدن
سلام .ببخشید پسرمن س ماهودوهفته است یکمم سرماخورده اماازس ماهگی ب بعدیکسره دستاشومشت میکنه میکنه تودهنش هرچقدرمانع میشم دوباره انجام میده همراه باخوردن دستاش خیلیم نق نق وغرمیزنه
- کودکان
امروز بچه من یک قطری مولتی کامل خورده است چی کار کنم؟؟
- دور سر
بإسلام دختري پنج ماهه دارم كه يك هفته ديگه وارد ٦ماهگي ميشود،وزن تولد٤٢٠٠وزن الان ٨٥٠٠ كه بهداشت بردم سه هفته وزنش تغييري نكرده فرني هم بهش ميدم رفيق.دور سر تولد٣٦ ديروز بهداشت گفت٤٢ و نيم است دوره سرش دخترمن موقع خواب بشدت سرش عرق ميكنه و هركسي هم كه سرشو ميبينه ميگه پشت سرش خيلي صافه آيا مشكلي هست؟ اضافه نكردن وزن و دور سرش موردي داره؟
- مای ببیبی تاریخ گذشته
من از مای بیبی که سه سال از تاریخ تولید گذشته برا دخترم استفاده کردم دخترم دهر سه چهار ساعت یک بار مدفوع میکنه دخترم پنج ماهه است میخواستم ببینم از مای بیبی یا اشکالی نداره
- قطره
سلام دکترببخشیدبهبچه۸ماهم قطره آدزیرمیدم قطره مولتی ویتامینوبدم یاقطعش کنم؟
- شیر دادن به نوزاد
سلام بچه من نوزاد شیر من کمه ولی زن برادرم بچش یه سال و نیمشه مشکلی پیش نمیاد به نوزاد من شیر بده سیرش کنه
- خرمالو
سلام و خداقوت به نوزاد یازده ماهه میتونیم خرما بدیم؟
- حساسیت نوزاد
نوزاد ۵۰روزه دارم که فقط شیر خودمو میخوره روی صورتش حساسیت زده چکار کنم زود خوب بشه وچه چیزهایی مصرف نکنم؟آیا گوشت گوساله وشیر رو میتونم استفاده کنم؟متخصص هم بردمش گفت حساسیته وفلفل ورب وسوسیس کالباس نخور که من نمیخورم فقط رب بود اونم کنار گذاشتم ولی۱۵روز گذشته و هنوز خوب نشده.وقتی خوابه معلوم نیستن فقط اگر لمسش کنی صورتش زبره ولی وقتی بیداره کاملن قرمز وبد هستن.
- سرفه نوزاد ده روزه
سلام نوزاد دختری دارم که روزی چهار تا پنج تا سرفه میکنه گاهی هم عطسه میکنه آبریزش بینی و تب هم نداره میخواستم بدونم این سرفه نشانهی بیماریه؟

