Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون اومدن از دهان کودک
سلام آقای دکتر دختر من سه ساشه سه روز توخواب شبا از دهنش خون میاد وقبل اونم چن روز تب کرد ولی تبش بالا نمیاد در ضمن دهنشم چن روزه ب و میده میتونید بگید علتش چی میتونه باشه ؟ خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید
- علت زردی کف پا و دست پسر بچه هشت ساله
- سرما خوردگی و تب
سلام وقت بخیر پسر۲۱ماهه رو بردم دکتر همراه تب سرفه خلط دار دکتربهش سفکسیم ۱۰۰ وآموکسی سیلین ۱۲۵داده آیا لازم این آنتیبیوتیک ها رو باهم مصرف کنه ؟برای تبش هم شیاف ۳۲۵تجویز کرده
- سرفه وآبریزش
سلام دخترم ۲ سالشه سرفه خلط دار با آبریزش داره شربت ستادین دی خوب هس لطف راهنمایی کنید وچه داروی بدم
- مسائله ادرار در کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر... دخترم دو ماه دیگه دوسالش میشه گاهی یبوست میگیره ولی ادرارش مرتب و تقریبا سروقت بوده ...الان دو روزه ۲۴ساعت یک یا دوبار ادرار انجام میده وخیلی کمه حجمش...تحرک داره و مایعاتم استفاده میکنه حالتش نرماله و ظاهرا شکم درد اینام نداره مشکلش چیه؟؟
- چه دارویی استفاده کنم
سلام پسرم ۹ساله ۲۳کیلو تب داره سرفه خلط دار دارد هم شده
- واکسن۱۸ماهگی
باسلام خدمت شما پسرم۱۸ماهشه ویک هفته هست فقط آبریزش بینی داره بهش پلارژین و سیتیرزین دادم ولی خوب نشد چهار روزه از وقت واکسنش میگذره علایمی هم فقط و فقط آبریزش هست آقای دکتر میتونم برم واکسنشو بزنم؟
- اسهال کودک
سلام.دختر من دوسال ودوماه داره وار شنبه یهو تب کرد بردمش دکتر گفتن گلوش التهاب داره،بعداز 2روز تبش قطع شد ولی از پریشب اسهال شد.دیشبم اسهال ودلپیجه داشت.توروخدا راهنماییم کنین.چرا اینجوری شده؟؟
- شکم دردشدید
سلام خسته نباشیدشکم دردشدیدداره 3سالشه
- سلام میشهشیرخشک با شیر گاو قاطی کرد داد به بچه ۱۴ماه داره
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام حرف نمی زنه فقط چند کلمه نامفهوم در حد دو سه کلمه اونم نامفهوم حرف میزنه بابا و نه و اسم خواهرش رو اونم واضح نمیگه البته آیا مشکلی داره ؟ رفتارش اما خوبه و و صداهای نامفهوم داره
- انگل کودک.
سلام اقای دکتر مادر کودک یک سال وهشت ماهه که گفتم انگل داره برای اشتها فرمودید زینک سولفات بدم.ولی برای انگل نفرمودید چی بدم بی قراری میکنه مخصوصا شب یا گریه ازخواب بیدار میشه بعضی وقتا میگه. دلم دردمیکنه پشتش.قرمزه دست ب پشتش میکنه شلوارشوهمیشه درمیاره نمیزاره پوشکش کتم هردوسه ماه یه بار همینجور بیقراری میکنه وهمین علاعم رو.داره وررنگش هم طرده وبی اشتها میشه شماروخدا اقای دکتر یک.دارو ودرمان قطعی برای بچه م بگید هردوسه ماه یه بار بیقراری میکنه از نه ماهه اینطور بوده تاالان دودفعه میشه که حرف میزنه میفهمم علاعم انگله توبچه گیش که هرچی گریه مکر نفهمیدم واینکه قرص مبندازول مصرف کردیم وبرای کودک هم ده دانه ای بااب حل کردم ودادم ولی هنوز همون علاعم روداره الان ازداروخانه شربت پییرونیوم نیک سادا گرفتم ولی ندادم شما چی امرمیکنید
- کم خونی
سلام وقت بخیر سن۴سال و ۱۰ماه وزن۱۴ کیلو Hb:۱۱ قطره لیپوزوفرفورت روزی ۲۵قطره تا چند وقت باید مصرف بشه؟ ببخشید منظور من این بود که این قطره تا چ مدت باید مصرف بشه ولی فکر کنم اشتباهی جواب دادید
- دوره مصرف .
سلام آقای دکتر به فرموده شما برای عفونت چشم دخترم پماد اریترومایسین و قطره باکتی ماید استاده میکنم تا چند روز ادامه بدم ؟
- مقدارشربت ستادین دی سی
سلام .مقدار مصرف شربت ستادین دی سی برای کوک سه ساله
- لوزه
با سلام . پسرم ۶سال و ۱۰ ماه است و لوزه سوم است درجایی مطالعه کردم که شربت روغن کبد ماهی میتواند لوزه را کوچک کنه .پسرم مشکل کم خونی و چیز دیگه ای نداره آزمایشات همه نرمال است میتوانم از این شربت استفاده کنم؟و اینکه داروی دیگری معرفی میکنید که لوزه خودش کوچک شود و نیازی به جراحی پیدا نکند. چون پسرم زود به زود سرما میخوره و حالت اپنه خواب پیدا میکنه و سرفه شدید میگیره از دهنش حباب جمع میشه و با دهن نفس میکشه( بیشتر در مواقع سرماخوردگی) انواع اسپری ها و قطره های بینی و شربت پلارژین کیدز هانی تیم برونوکلد شستشو بینی با سرم نمکی همه را امتحان کردیم.
- تب
سلام آقای دکتر پسر من ۴سال هشت ماهه س با امروز ۵ روزه که تب داره تب نهایتا تا ۳۸ میره و با دارو کنترل میشه اما قطع نشده و اینکه آبریزش بینی هم داره داروهایی که مصرف میکنم شربت تایلوفن شربت کوریزان سرماخوردگی و اسپری بینی هستش من باید چیکار کنم دکتر لازمه آزمایش خون بده؟
- واکسن آبله مرغان
سلام واکسن آبله مرغان را چطوری میتونم تهیه کنم؟
- گلودرد
سلام دکترپسرمن اسالو۹ماهشه پسربزرگمسرماخورده بودوماهمه گرفتیم والان میخوام داروبرای پسرکوچیکم که اسالونه ماهشه بگیرم آبریزش بینی وسرفه داره چه دارویی براش بگیرم؟ممنون ازلطفتون
- نفس کشیدن کودک
سلام. پسر ۶ ساله ام چند روزه هر از دو سه دقیقه یک بار نفس عمیق میکشه . انگاری میخواد خمیازه بکشه و اینها. دلیلش چیه؟

