Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وجود بلور سفيد رنگ در ادرار
با سلام و خسته نباشيد
سوالي داشتم از خدمت جنابعالي
پسر 5 ساله ام خيلي و به ندرت شب ادراري داره و برخي اوقات كه شب اداراي داره روي لباس زيرو محل ادرارش مقداري ماده سفيد رنگ و شبيه گچ هستش البته اين مورد هميشگي نبوده و به ندرت ايجاد مي شود
البته اين نكته را عرض كنم كه قد و وزنش يه كم نسبت به استاندارد پايين تر هست و بخاطر عدم تمايل به
لبنيات ، شربت كلسيم تقريبا بطور منظم مصرف ميكنه.
ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد كه علت وجود ماده گچ مانند در ادرارش چيست؟ - آزیترومایسین ۲۰۰
سلام خسته نباشید. هفته پیش پسرم آوردم پیش شما. سرفه میکرد و تب داشت. براش ازیترومایسین ۲۰۰ نوشتید روز اول ۴.۵ سی سی بعد روزانه ۲ سی سی. میخواستم بپرسم آزیترومایسین رو چند روز باید بهش بدم؟ بهش پلارژین هم دادید. الان بازم سرفه خلط دار میکنه میتونم بجای پلارژین سیموسپان بدم؟
- دوز مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴سال و نیم
- سرماخودگی
سلام پسرم 2سالشه سرفه های خشک میکنه موقع سرفه حالت تهوع ام داره لطفا بگین چیکار کنم
- خونریزی
سلام من پسرم 4ساله است دو روز میشه که یهویی از دهانش خون میاد خون نسبتن زیاد چن مدت پیش بردم دکتر گفت عفونت معده داری علت خونریزی چی است
- تیروئید
با سلام و خسته نباشید دخترم چهار سال و دو ماهشه یکی دو بار گفت سرگیجه دارم بردمش دکتر براش ازمایش خون و تیروئید نوشت سی تی اسکن هم براش نوشت سی تی رو انجام ندادم گفتم چون سنش کمه شاید براش ضررداشته باشه تو آزمایشش کم خونی بود و پرکاری تیروئید برای کم خونه بهش دارو داد ولی برای تیروئید نه باراول TSH.03 بود بار دوم 0.2 میخواستم ببینم نگران کننده هست و اینکه نیاز به دارو داره
- چسبندگی دستگاه تناسلی دختر 15 ماهه
دختر 15 ماهه دارم که تازگی متوجه شدم دریک طرف دستگاه تناسلی اش از لب کوچک به لب بزرگ چسبیده میخواستم بدونم میتونم خودم در خانه با کرم استروژن رفعش کنم؟
- سلام اقای دکترنوزادم سه ماهه تولد ۳۲۰۰ الانم
سلام اقای دکتر نوزادم سه ماهه تولد ۳۲۰۰ الانم ۶۵۰۰ خیلی کم شیر مخوره به لبنیات حساسیت داره شیرخشک ابتامیل لاکتوز میدم میتونه به ونم حساسیت داشته باشه چون شیرگاوداره خیلی کمم ادرارمیکنه شب روزدوپوشک عوز میکنم ونم زیاد پرنیست رفلاکس داره دکتر بهش متوکلوپرامیدپدی لاکت داده تورو خودا کمکم کنید چیکار کنم شیر زیاد بخوره
- قطره آدزیر
سلام دکترپسرم ۱۷ماهشه ودوسه کلمه حرف نمیزنه همه چیزومیفهم ولی زیادم باهاش کارنکردم وشماشربت ساندرس زینک لطف کردیدوگفتیدبخرم قطره آدززروچندماه نخورده الان قطره آزیرواشکال نداره باشربت ساندروس زینک بهش بدم یافقط شربتوبدم ممنون ازراهنماییتون اجرتون باخدا
- زردی کف پا و سفیدی زیاد چشم.
پسرم ۷سالشه.و سفید چشم بیش از حد داره .کف پاش هم زرده همیش
- اسهال واستفراغ
سلام.دختر من یکسال وسه ماه هستش.5روز هستش که اسهال واستفراغ داره دوبار دکتر بردم اما باخوردن دارو هیچ تاثیر روش نگذاشته .هرموقع که دارو میخوره بالامیاره.میل به غذا ومیوه نداره فقط شیر خودمو میخوره اونم خیلی کم .هرچیزی هم بخوره بالا میاره .اگه میشه راهنماییم کنید چیکارکنم
- دیابت کودکان
سلام پسرم شام خورد و کاکاغو خورد بعد دوساعت قمدششو گرفتم 196بود پسرم هشت سالشه
- آسم و آلرژی
سلام وقت بخیرپسرم ۷ماهشه حدوددوهفته سینش خس خس میکنه ووقتی سرفه میکنه خلط داره سینش ولی تب نمیکنه وشیرشم خوب میخوره دکتربردم میگه یکم گوشش عفونت داره وآلرژی داره بهش شربت خشک کننده وسالبوتامول واسپره بینی داده میخواستم ببینم شربت سالبوتامون واسه بچه ضررنداره
- عفونت گلو
سلام با عرض پوزش که الان سوال میکنم.به دلیل شرایطی نتونستم بچم رو دکتر ببرم. گلوش چرک کرده وآبریزش بینی وعطسه داره. میترسم تب کنه، فقط میخوام یه دارو برای عفونت گلوش بگین . آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم فقط بگین چندسیسی باشه دخترم ۶سالشه و ۱۸ کیلو هستش
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر خداقوت خدا حفظتون کنه. میشه بفرمایید که به بچه ۱۴ماهه ویوا کید روزانه چند میل بدیم؟
- استفراغ
سلام پسر دو سال و نیم دارم هنگام فعالیت زیاد و دویدن دچار استفراغ می شه بنظرتون مساله مهم و نیاز به پیگیری داره ؟ آتروزی یک طرفه داره و مجرای گوش بسته می باشد . ممکنه بخاطر آتروزی باشه
- ویروس
سلام اقای دکتر من پسرم دوهفته پیش ویروس ده روز گرفت خوب شد ایا امکان دارد دوباره از کسی که این ویروس رادارد دوباره بگیرد باتشکر از شما
- بهترین شربت اهن برای کودک ۲/۵ساله که کم خونی داره چیه؟
- الرژی
سلام دخترم ۱۵ ماهشه و فک کنم الرژی داره اخ دور دهنش دونه قرمز میزنه و دماغ همش کیپ میشه !من باید چیکار کنم چ چیزای بعش بدم ؟؟و یا ندم ؟؟داروی خاصی داره؟؟
- ک۶ک۶ع
سلام دخترم ۱۱ کیلوعه چقد شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چند ساعتی؟

