Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میگن دخترم سینه ش چرکی شربت اموکسی سلین خوبه بش بدم
- یبوست
برای درمان یبوست نوزاد ۳۵ روزه باید چیکار کنیم؟؟؟
- کمبود رشد کودکان
سلام آقای دکتر دخترم وزن تولد۳۲۰۰در ۲ماهگی ۴۷۰۰شد ودر۴ماهگی ۶کیلو الان در ۶ماهگی ۶۷۰۰شد چکار کنم که وزن گیریش خوب بشه البته شیر خودمو میدم غذای کمکی هم خیلی کم میخوره
- مقدار مصرف سفکسیم برای نوزاد 3 ماهه
سلام خسته نباشید دکتر به دختر 3ماه من با وزن 7 و نیم کیلو سفکسیم 100 داده هر دوازده ساعت 5 سی سی که میشود معادل یک قاشق غذا خوری سر پر. آیا دادن این حد چرک خشک کن مجازه؟
- پستانک
سلام .ببخشید دکتر نوزاد چهار ماهه ای دارم که مدام دستش را می خورد اگر به پستانک بدهم بهتر است یا همین که دستش را بخورد .در ضمندر ابتدا خیلی سخت سینه را گرفته برای شیر خوردن وهر از گاهی سینه را پس میزند .
- یبوست نوزاد
سلام.نوزادم ۳۵ روزه است.چند روز اول تولد روزی یک بار دفع مدفوع داشت،ولی بعد از ۴-۵ فقط ۸ روز یک بار تقریبا دفع دارد.در فواصل دفع دل پیچه و گریه و حرکت پاهارو داره.گاز معده ش زیاد هست.چند روزه که شیاف گلیسیرین میذارم و بلافاصله مدفوع میکنه.میشه برای درمان راهنمایی بفرمایید.
- قطره آدزير
سلام آقاي دکتر من چندماهه به بچم قطره آدزير ميدم که هم آد داخلش داره هم زينک و هم آهن.بچم 9 ماهشه آيا اين قطره خوب است،؟؟يا جداگانه هرکدام را بدهم بهتر است؟،
- قطره آهن خارجي
سیاه شدن دندون نوزاد ۱۵ماهه بخاطرمصرف قطره آهن فروگلوبین با وجود رعایت نکات لازم راهکار ازبین رفتن سیاهی دندان لطفا
- آبریزش دهان
سلام وقت بخیر دختر دوماه و نیمی دارم که از دهانش حباب میده بیرون علتش چی میتونه باشه آیا به مزاج سرد ربطی دارد
- سرفه های خلط دار
با سلام پسرم چهارماه وبیست روزشه سرفه شدید خلطدار داره آبریزش بینی هم داره صداش هم گرفته گاهی انقدرشدید سرفه میکنه کم میمونه خفه شه بردمش دکتر ،شربت سیتریزن وانستین4ونئوزینک داده به نظرتون زود خوب میشه ،شربتا ضررندارن
- بی قراری شبانه
باسلام کودک شش ما و نیمه دارم،شبها وقتی که خوابه توی خواب خیلی بیقراره و به خودش میپیچه میخواستم ببینم دلیلش چیه؟؟
- آب دادن به نوزاد
سلام وقت بخیر .اقای دکتر پسرم فردا وارد ۷ ماهگی میشه.روزی چندبار و به چه مقدار میتونم بهش اب بدم؟
- پرسیدن
سلام اقای دکتر دخترم الان پنج ماه داره چند روز هس روزی چند بار مدفوع میکنه چی بدم بهش خوبه الان بهش بی بی کر میدم ایا خوبه یا نه
- پوآر بینی ( فین گیر)
سلام اقای دکتر. برا نوزاد میشه از پوآر بینی (فین گیر) استفاده کرد؟چون نظرات متفاوته میگن خطرناکه و برا مغز نوزاد خوب نیست
- وزن گیری
باسلام.نوزادم باوزن ۲۸۵۰ودورسر۳۲وقد۴۵متولدشد. ۴ماه شدهوباوزن۵۲۰۰وقد۶۱ودورسر۳۸/۵.خیلی شیر کم میخوره توی خواب بهترمیخوره.خوابش خوبه تمام واکنشهاوعکس العملهاش هم خیلی خوبه.یک هفته ای هم هست غذای کمکی میخوره,شیرخشک به جای شیر مادر.چیکارکنم بهتر بشه ووزنش جای نگرانی داره یانه? ممنون ازپاسخ گویی
- سرما خوردگی نوزاد4ماهه
سلام پسرم 4ماهشه سرفه خلت دار میکنه و یکم تب داره چه
- یبوست نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکترنوزادم تویه هفته دوباره یبوست میگیره الان چهارروزه شکمش کارنکرده کم شیرمیخوره شیرخودموبهش میدم
- شیرخشک
سلام اقای دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشت الانم بعضی اوقات بالا میاره تاالانم نانar میخوره.میه شما یه شیرخشک خوب که وزن دهی داشته باشه و بامعدش سازگارباشه معرفی کنید ممنون.
- دلپیچه و کولیک پسرم
سلام آقای دکتر,مامان آرتام مقدم هستم,پسرم الان 35روزشه هفته پیش پسرمو آوردم پیشتون تشخیص کولیک دادین,پسرم هم شیرمادرمیخوره هم شیر خشک ببلاک 1,دلپیچه زیادی داره,بیقراری میکنه با اینکه قطره کولیکید میخوره ولی بازم دلپیچه داره.امکان داره از شیرخشکش باشه؟میتونم شیرخشکش رو عوض کنم؟به نظرتون چه شیرخشکی بدم بهش؟اگه نه قطره ی دیگه ای نمیتونم بهش بدم آروم شه؟
- تيك عصبي
باسلام.نوزاد هشت ماهه دارم كه از ديروز گردنشو به سمت شونه هي كج ميكنه انگار گوشش رو ميخواد بچسبونه به شونه دستشو هم كج ميكنه هر دو ساعت يه بار انجام ميده يعني تيك گرفته؟

