Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم …ممنون میشم پاسخگو باشید
سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم ...ممنون میشم پاسخگو باشید
- خونریزی بعدازختنه
سلام خسته نباشیدپسرمن چهارسالشه یک هفته پیش ختنه شده سه بارخونریزی کرده میشه راهنمایی کنیدچی کارکنم؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم بدجوری سرفه میکنه چیکار کنم نمیتونه بخوابه
- ناخن شکل عکس
سللم و خداقوت خدمت شما من خانمی ۳۷ ساله هستم ، از ۹ سالگی ناخن انگشت دوم من شکل این عکس شد ، خیلی دکتر رفتیم اما درمان نشد ، الان میشه کاری براش کرد؟
- مراقبت بعدازواکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر امروزبرای دخترم واکسن یکسالگی تزریق شده مرکز بهداشت گفتن کمپرس و استامینوفن نیازی نیست میخواستم ازحضورتون سوال کنم ایا کارخاصی نیازهست انجام دهم ممنون سلامت باشید
- سرفه
سلام ،پسرم ۷ سالشه ،مدام سرفه میکنه و سرفش صداداره،آبریزش و عطسه هم داره .سرفش خیلی زیاد،باید آنتی بیوتیک بخوره؟ممنون میشم جوابم رو بدین
- زردی نوزاد
سلام ۸ دی ماه ۱۴۰۴ سزارین شدم، ۱۴ دی ماه زردی نوزادم 15.6بود زیر دستگاه فتوتراپی گذاشتیم بعدش در ۱۶ دی زردیش شد 7.9 بعدش در ۱۹ دی زردیش شد 9.2 دوباره از دستگاه فتوتراپی استفاده کردیم و ۲۶ دی زردیش 9.4 بود بعد در ۳بهمن ماه هم Total Biliعددش 9.7شد و Direct Biliهم عددش 0.8شد، دکتر اطفال گفت دیگه نیازی به آزمایش نیست رفته رفته خوب میشه،من نگرانم خدایی نکرده زردیش زیاد بشه به نظرتون بازم ببریم آزمایش؟این زردی که عددش نه و خورده ای هست خود به خود رفع میشه؟
- واکسن کووید مادران شیرده
با سلام و احترام من به دخترم که ۲۱ماهشه شیر میدم آیا میتونم واکسن بزنم و اینکه چه واکسنی بهتره ؟
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
سلام دکترجان وقت بخیر پسرم سه سالشه امروز یک تار مو که اوایل سفید و ته مو مشکی بود تو سرش دیدم بنظرتون مشکلی هست؟؟
- شربت تیماسین برای کودک فاویسم ضرر نداره
- جدا کردن اتاق خواب
سلام. آقای دکتر از چه سنی باید اتاق خواب بچه رو جدا کنیم؟
- ازیترومایسین
..سلام.کودک یک سال و چهار ماه دارم .سرفه داره و صداش درنمیاد چقدر ازیترو مایسین بدم؟
- سوزش ادرار
سلام اقای دکتر.پسرم سه سالو نیم داره از دیروز سوزش ادرار داره.در حدی که نمیتونه ادرار کنه و گریه میکنه.ازمایش داده یکشنبه جوابش میاد تا دکتر دارو بده خوب بشه.ایا راهی هست که سوزشش بره زودتر چون خیلی گریه میکنه و نگه میداره
- اگزماکودک
سلام آقای دکتر.بچم 4 ماهه هست پشت هردوگوشش پوسته پوسته میشه وزخمی همراه باخارش زیاد .کرم یاپمادتتراسیکلین چشمی میزنم قرمز میشه وخونی.هرروزهم اطرافش بیشترمیشه ووسیعترمیشه .محبت کنید کمکم کنید ممنون
- سوپ
سلام . اقای دکتر بچه 6 ماهه دارم دکتر گفته بود میتونه سوپ بابرنج و سیب زمینی و ... شروع کنه گفت میتونی رشته سوپ و جوپرک هم استفاده کنی میخوام بدونم اگه رشته یا جوپرک بریزم بازم باید برنج بریزم؟
- دندان قروچه
سلام آقای دکتر. پسر سیزده ماهه دارم. چهار تا دندون داره فقط. تو روز و موقع بیداری دو تا دندون بالا رو به دندونای پایین میسابونا و همش دندوناشو صدا میده. اما شب و تو خواب اینکارو نمیکنه. این طبیعیه؟
- گرفتگی بینی
سلام وقت بخیر بچه ۴.۵ ساله دارم لوزه و کمی سینوزیت داره دکترش گفتن که پاییز و زمستان تا ۶ سالگی سرفه و خلط طبیعیه . شبها دوهفتست بینیش کیپ میشه و اسپری دی بی سالین میزنم . شستشوی بینی هم با سرم مخصوص انجام میدم میخوام بپرسم چه کار دیگه ای میتونم انجام بدم که اینطوری نشه
- در مورد گلاب
سلام وقت بخیر بچه من ۱۲ماهشه هنوز یکسالِش تموم نشده.میشه بهش گلاب داد؟
- دوز مصرفی آزیترومایسین یرای کودک ۹ ساله ۲۵ کیلو.ممنون
- جواب کالپروتکتین
سلام اغای دکتر جواب ازمایش کالپروتکتینی که گفتینو گرفتم این جوابشبه result_48.30 Unit Method_A.B NormalRang:200 A.Elisa:Analayzed by EUROIMMUN automatic ELISA Analyzer. Elisa MR_96:Enzyme-linked immunosorbent assay

