سلام
آقای دکتر شما گفتید که مشکل معده و ویتامین دی حل شود، تست تیرویید سه ماه بعد. خواهش میکنم میشه بگید که چقدر احتمال داره پسر من به کم کاری تیرویید مبتلا باشه؟
ممنون
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش مدفوع کودک دو ساله
سلام
کودکم دو سال و سه ماهشه. درمدفوعش دانه های ریز سیاه مثل پودر فلفل میبینم. آزمایش opob هم داده هیچی نشون نداده. داروی خاصی هم مصرف نمیکنه. مشکل داره آیا؟
- مطب.،
آقای دکتر سلام ببخشید مزاحم شدم دخترم بیمارشماست دیروز خدمتتون سوال پرسیدم که دخترم چهار ونیم ساله با وزن ۱۴ونیم هستش از جمعه صبح با فاصله حدودا ۸ ساعت تب ۳۸و نیم میکنه و میگه گلودرد دارم ابریزش و پری بینی داره به دستور شما اسپری بینی وهر ۱۲ ساعت ۲ سی سی نئوتادین و در مواقع تب استامینوفن استفاده کرد از امروز ظهر میگه گوشم درد میکنه زبانش هم بارداره شما فرمودید اگر بهتر نشر اطلاع بدم الان چیکار کنم؟ممنون از شما ضمنا به فارمنتین هم حساسیت داره
- کرفی
سلام پسرم ۵ سال است با ۱۷ کیلو وزن، سرما خورده شربت نوتادین و پلارژین میخوره بینی اش کیب شده شما فرمودین اسپره نانوکس بگیرم خلط هم داره دکتر جان چی بگیرم ؟ آقای دکتر زود بیاین مطب ، ممنون
- ادرار
سلام وقت بخیر. دختر من ده ماهشه و تقریبا یکماه میشه که هرازگاهی موقع ادرار زور میزنه تا حدی که قرمز میشه صورتش. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- در مورد امولسیون ازیترومایسین ۲۰۰
- تب بالاو سرفه شدید ودرد بالای ناف
پسرم تب بالا دارد و۶ روز که تبش پایین نیومده سرفه های خشک میزند. کاملا بی اشتها است .امشب میگفت بالای نافم درد میکند.
- سلام یک میخ زنگ زده تو پای رفته رفته باید چکار کنم
- تکررر ادرار
دختری 7 ساله دارم که دچار تکرار ادرار شده است پارسال نیز این اتفاق افتاد ولی بعد از مدتی خوب شد و ادرار او کم می باشد در ضمن از لحاظ بدنی خوب می باشد آیا مریضی خاصی دچار شده است یا نه؟ نیاز به مراجعه به دکتر دارد یا نه
- غذا
سلام آقای دکتر، پسرم یکسال و چهار ماهشه میتونم بهش روزانه مقدار کمی ژله بدم؟ مرسي
- مدفوع سفت
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۱۱ماهشه چند روز همش زور میزنه و یه کوچولو مدفوع میکنم اونم سفت شیر خشک هم مصرف میکنه ببلاک ۲ براش چه چیزی تجویز میکنید؟
- قند و چربی
من شب قبل آزمایش خون فلافل و نوشابه خوردم قندم زده 100 و چربیم زده 190 این طبیعی نیست
- شکم درد و تب
سلام و وقت بخیر. پسرم ۵ سال و نیمه با وزن ۱۸ کیلو. از چهارشنبه غروب تب کرد و بی اشتهاست. برای تبش استامینوفن دادم مقداری اومد پایین. میگه شکمم درد میکنه. اسهال نداشت فعلا.یکمم انگار صداش عوض شده یا گرفته. تعطیلات هم هست. نمیدونم چیکار کنم. هر وقت جایی به غیر از پیش شما هم بردم یا خوب نشده یا داروی مناسب ندادن حالش بدتر شده. لازم به ذکر دونستم بگم که من خودم گلو درد داشتم رفتم دکتر گفتن گلوت عفونت کرده. ازیترومایسین دادن بهم. دو بند انگشت زیر چانه وقتی اب دهان قورت میدادم درد میگرفت و یچیز انگار تکون میخورد. مقداری شکم درد هم داشتم که نمیدونم از همون مریضیم بوده یا نه. هیچ علامت دیگه ای نداشتم.
- اسهال کودک یک سال و پنج ماه
دخترم یک هفته به صورت یک روز در میان اسهال آبکی زرد رنگ داره علتش چیه؟ تب و استفراغ نداره
- قدپسرم پنج سالشه چند سانت باید باشه
- فسفر بالا
کودک دو ماهه ازمایش گرفتیم ازش فسفرش ۶/۵بود ایا فسفرش بالا هستش یا مجددا نیار به ازمایش هست ..با تشکر
- اطلاعات دارویی
سلام دکتر خسته نباشید میخواستم بدونم یه قاشق مرباخوری چند میلی لیتر شربت میشه
- باسلام پسرم تقریبا سه ساله هست و 12 کیلو وزن دارد دوز مصرفی آزیترومایسین 200 چقدر باید باشد
باسلام پسرم نزدیک به سه سال دارد و 11کیلو وزن. اندازه مصرف آزیترومایسین 200 چقدر باید باشه. ممنونم پاسخ بدید
- واکسن 18 ماهگی
سلام خسته نباشی من پسرم روز سه شنبه باید واکسن 18ماهکی میزد ولی یکشنبه شب تب بعد از خوردن شیر استفراغ کرد یکی دو ساعت تب 37 درجه داشت برم دکتر معاینه کرد گفت شاید داره گلوش چرک میکنه آموکسی داد و گفت تب بر استفاده کنه ولی همون روز دو نوبت تب بر دادم و آموکسی رو هر 12 ساعت تبش قطع شد تا الآنم نه تب کرده نه سرفه نه آبریزش بینی نه هیچ علامتی میخواستم بدونم میشه فردا ببرمبرای تزریق واکسن
- عفونت گلو
سلام با عرض پوزش که الان سوال میکنم.به دلیل شرایطی نتونستم بچم رو دکتر ببرم. گلوش چرک کرده وآبریزش بینی وعطسه داره. میترسم تب کنه، فقط میخوام یه دارو برای عفونت گلوش بگین . آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم فقط بگین چندسیسی باشه دخترم ۶سالشه و ۱۸ کیلو هستش
- اسپری تنفسی
سلام وقت بخیر اسپری های کاتوسین ۲۵۰ و ونتلاکس برای بچه ۲۰ماهه میشه ؟ سزفه خلط دار داشت دکتر داده اما دیدم زیز ۲سال ممنوعن چی کار کنم ؟

