Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم ،۹,ماهشهر چند روزی سرفه میکنه هرچی هم خورده برمی گردونه تغذیه اصلیش شیر مادره
- سرفههای خشک نوزاد
باسلام دخترم پنج ماهش هست الان یک هفته هست موقع خواب همش سرفههای خشک داره شهرستان ماهم دکتر اطفال نداره ممنون میشم راهنمایی کنید نگرانم
- سرما خوردگی
نوزاد ۲۰روزه دارم که خیلی کم درحد ۲یا۳تا سرفه درروز داره خطرناکه آیا؟؟ دکتر رفتمگفته باید بستری بشه
- جوش سفید
اقای دکتر نوزاد ۳ ماه و ۲۰ روزه ام از موقع تولد جوش سر سفید ریز رو بینیش داشت گاهی میرن دوباره پیدا میشن علتی داره؟مشکلی هست؟؟
- کم کردن لباس
سلام دکتر این روزا هوا گرم شده دخترم خیلی عرق میکنه...لباس بچه رو میخوام کم کنم میگن مریض میشه نوزاد سه ماهه س میخواستم بدونم به نظر شماهم لازمه تو این هوا چندتا لباس بپوشه یا یه لباس کافیه همش بدنش عرق میکننه و چسبناک میشه
- آويشن
سلام آقاي دکتر دخترم داخل 10 ماه است آيا ميشه براي پيشگيري از سرما يا در مواقع سرماخوردگي بهش عرق آويشن يا دمنوش آويشن بدهم؟؟
- خس خس سینه نوزاد ۴ماهه
سلام نوزاد ۴ماهه دارم حالا یه ماهه خس خس سینه داره دست و پاش هم گرم میشه
- تهوع و استفراغ
سلام من یک دختر ۳۵ روزه دارم که وزنش زمان تولد ۳ و ۳۰۰ بود ، دیروز جای واکسن ب ث ژ اش چرک کرده بود من هم قطره ولوتیل استامینوفن در دو نوبت و در هر نوبت ۲۵ قطره دادم ، حالا حالت تهوع و استفراغ خیلی شدید داره از دماغش هم بالا میاره ، از ۱۰ روز پیش هم هر چی میخورد بالا میآورد شاید ریفلاکس داره ، غربی جهشی از دماغ و دهن استفراغ کرد تا یک ربع ، حتی نمیتوانست نفس بکشه ، الان کمتر بالا میاره و حالت تهوع داره ، تو رو قرآن راهنمایی کنید من بی تجربه ام و خیلی میترسم .
- سرماخوردگی
سلام . نوزادم از موقع تولد سرما خورده و بینی هاش گرفته و خس خس میکنه و نمیتونه شیر بخوره هرکاری میکنیم خوب نمیشه قطره آب نمک میریزیم و با پوآر میگیریم . بخور اب سرد هم مدام بالا سرش هست . دمای اتاق هم معمولا 24 تا 27 درجه هستش شربت آموکسی سیلین میشه بهش بدیم الان 18 روزشه ؟؟؟
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم می تونم بهش قطره ی آدزیربدم ممنون میشم جواب بدید
- سلام وقت بخیر، نوزاد ۵ ماهه ام سرماخورده بود، الان دو روزه که سرفه هم میزنه. دکتر گفت ریه اش خوبه نیازبه دارویه خاصی نداره اما سرفه هاش داره زیادمیشه لطفا راهنماییم کنید ممنون
- در مورد قطره آد
سلام من ۲۰ روز ه به جای ۲۵ قطره ۵۰ قطره اشتباهی دادم الان خیلی بی حال وخواب آلود هستش وخیلی بیقرار مشکلی پیش نمیاد
- خس خس گلو
سلام آقای دکتر بچه من 1.5 داره الان دوروزه گلوش خس خس میکنه دلیلش چی میتونه باشه و اینکه ایا دارویی باید استفاده کنم؟
- وزن گیری نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۷ ماهشه با وزن ۷/۹۶۰. وزن ۶ ماهگیش ۷/۷۰۰ بود. وزن تولد هم ۳/۷۶۰. شیرمادر میخوره و آلرژی به پروتئین گاوی و رفلاکس داره. وزن گیریش کمه؟ وزنش خوبه یا کمه؟
- سرفه
سلام وقت بخیر دختر چهار ماهه ای دارم مقداری سرفه میکنه بردم دکتر فقط رینوسالتین سدیم کلرید داد و اینکه گفت بدم بهش بخوره با توجه به اینکه قطره برای گرفتگی بینی هستش آیا میتوان به صورت خوراکی داد
- سفر با نوزاد
سلام آقای دکتر. وقت به خیر. خواستم بدونم میشه با نوزاد چهار ماهه به مسافرت رفت؟ یعنی بردنش اشکالی نداره؟ اینکه میگن میکروب های هر منطقه خاص اون منطقه است و نوزاد به میکروب های منطقه ی جدید عادت نداره و ممکنه دچار عفونت بشه صحت داره؟
- پزشک اطفال
سلام من دخترم ۴روز است به دنیا اومده رردی داره روز ۱۳دهم زردیش رو۷بود امروز دوباره بردم آزمایش زردیش رفته رو ۹/۸است من چکار کنم میشه یه راهنمایی کنید دستگاه بیارم خونه با خودم توخونه مهتابی روشن وکنم خوب میشه خواهش می کنم یه راهنمایی کنید
- شیر مادر
سلام آقای دکتر. مادر شیردهی که نوزادش آلرژی داره یه ماده آلرژن مصرف کرده. (تخم مرغ). چند روز بعد از مصرف ماده آلرژن میتونه به بچه شیر بده؟ طی این مدت شیر رو بدوشه و دور بریزه؟
- یبوست نوزاد
سلامپسرم سه ماه و نیمشه تقریبا سه هفتس که شکمش خوب کار نمیکنه دکتر متخصص چند روز پیش گفت بهش روزی سه بار ۱۰ تا ۱۵ سی سی اب بدم و ۴۰ سی سی اب همراه ۲۵ قطره مولتی و روزی دوبار روغن زیتون هربار دو قطره و مالیدن روغن زیتون دور ناف واگر خوب نشد شیاف براش بزارم نصفه ، تو این چند روز یکبار حسابی شکمش کار کرد و دو روز بعدش اندازه کف دست و سه روزه دوباره کار نمیکنه ، شیاف هنوز نذاشتم ، چیکار کنم؟
- اندازه دور سر نوزاد
- با سلام...نوزاد یک ماهه داریم ..اندازه دور سرش 38.5 هست...در حالی که در بدو تولد و تو بیمارستان 34 بوده...درمانگاه گفته دو هفته دیگه ببریم .دوباره اندازه بگیرن...ممکنه مهم باشه...راهنمایی میکنید خیلی نگرانیم.ممنون

