Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دلپیچه داره سکسه هم میکنه دلش زیاددردمیکنه شبانمتونه بخوابه صدامیده شکمش.زیرپاشم خیلی دیرمیاداذیت میشه
دلپیچه دلدردداره سکسه هم میکنه زیرپاش خیلیذسخت میادشباهم نمتونه بخوابه شکمشم خیلی صدامیده
- کیست آبکی
من بچم در بدو تولد پشت کتفش یه توده بزرگ هست دکترا گفتن کیست ابکی هست به نظر شما علت چیه
- مدفوع زیاد نوزاد
سلام دخترم ده ماهشه غذا وشیرخشک زیاد میخوره اما خیلی ضعیفه مدفوعش خیلی زیاده امازیش کامل ازش گرفتم فقط کم خونی داره هرچی غذا میخوره فورا دفعش میکنه ممنون میشم جواب بدید
- باس لام
سلام دکتر دختر۴ماهه ای دارم که روزی دوبار شیرمادر میخورد درحد۲۰۰سیسی و باقی شیرخشک نان اچ آ ۱ دلپیچه و نفخ میکنه و دلش مدام درد میکنه و غر میزنه و گاهی شدیدا گریه میکنه گاهی شیرم نمیخواددرحالیکه گشنه هست دفعش کمه روزی یکبار یا دوبار گاهی روز درمیان خواهشمندم کمک کنید من رو واقعا اذیت میشیم فعلا دسترسی به دکتر ندارم ممنومم از لطف بی کرانتون...وزنش ۶و۳۰۰
- واکسن چهارماهگی
نوزاد چهارماهه بخاطر تب واکسن وقتی استامینوفن بهش میدم بالا میاره چی غیراز قطره استامینوفن براش استفاده کنم که تبش پایین بیاد؟
- چقد اموکسی سیلن به نوزاد 4 ماهه بدیم
بچم 4ماهشه و سرفه خلط دار داره براش اموکسی سیلین اوردم چقد باید بهش بدم
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
باسلام پسر نه ماهه من امروز از پشت سر افتاد روی زمین و بلا فاصله شروع ب گریه کرد یک دقیقه بعداستفراغ زیادی کرد خیلی نگرانم آیا باید ببرمش بیمارستان؟
- کاهش اشتها بعد از سرخک
سلام دخترم ۱۱ ماهشه ماه پیش سرخک گرفت..تا قبل از مریضیش همه جور غذایی میخورد..سوپ..زرده تخم مرغ..موز و سیب..بعد از اینکه سرخکش خوب شد دیگه هیچ کدوم از این غذاها رو نمیخوره فقط برنج و ماست و پنیر خامه ایی...دخترم به پروتئین شیر گاو حساسیت داره..لطفا راهنماییم کنید..یک ماه مریض بود الان کاملا خوب شده
- کم خونی
ته ناخن های نوزادم ب صورتی پر رنگ میزنه البته تو هر دستش دوتا انگشتش بیشتر مشخصه ایا طبیعیه؟
- کرونا در نوزادان
سلام دکتر احتمال داره نوزاد کرونا بگیره؟
- دل دردنوزاد
سلام وقتتون بخیر،دخترم 43روزشه و5کیلووزن داره وقدش هم 53سانت متره،ودل دردشدیدداره ازداروخانه براش قطره دایمتیکون گرفتم ولی نمیدونم روزی چندباربهش بدم.ممنون میشم منوراهنمایی کنید
- دولیکوسفالی
سلامراقای دکتر خسته نباشید تورو خدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم همه ذوق و اشتیاقم ب ناراحتی و استرس تبدیل شده الان هفته 38هستم و سونو 36هفته گفتن گ سر بچه دولیکوسفال است یعنی باریک و کشیده ایاداین شکل طبیعی نیست زشته ممکنه بچمو مسخره کنن بعد از تولد تخت بخوابونی صاف میشه اصلا این سر چ جوریه تو رو ب خدا کمکم کنید جوابمو بدین
- واکسن
دختر یکسال ونیم دارم که تک سرفه خشک میکنه وگرفتگی بینی تحرکش خوبه ۴روزه ولی ۱روزه سرفه خشک داره امروز واکسن داره بزنم یانه وتب هم نکرده
- خوردن مدفوع
یا حق
باسلام و احترام خواهر بنده در روز سه شنبه در بیمارستانی بستری شد و بعد از درد فراوان و بعد از چند ساعت زایمان کرد و بد از زایمان گفتند کیسه آب پاره شده و مدفوع وارد بدن نوزاد شده و بعد از چند روز به دلیل تنگی نفس بردند در دستگاه نگه داشتند . 2 ازمایش انجام دادند که یکی خدارو شکر منفی بود . خواستم بپرسم آیا این مشکل میتواند خطرناک باشد و اگر هم درمان شود آیا در آینده بر ذهن و جسم میتواند تاثیراتی داشته باشد/ممنون - اسهال بلغمی نوزاد چهارماهه
باعرض سلام وخسته نباشید نوزاد چهارماهه دارم که شیرخشک مصرف میکنه از یک ماه پیش اسهال شده. که مدفوعش بلغمی وچرکی است دکتر شیرش روکه نان بود عوض کرد وشیر نان ال ۱۱۰ تجویز کرد شربت مترونیدازول هم دارم بهش مید شربت رو بع از دو هفته مصرف قطع کردم دوباره اسهال شد به صورت بلغمی دوباره مصرف شربت رو شروع کردم به نظر شما آیا اسهالش از شیرش است لطفا راهنمایی کنید ممنون
- شیربالا اوردن
- سلام نوزادم 3ماهشه اسهال شده چ دارویی مصرف کنم
- همانژیم
سلام خسته نباشی دکتر . من دخترم ۵۲ روزش ۳۴ هفته بدنیا اومده و پنج روز توی دستگاه بود . و همانژیم به پایین بدنش و الان نصبت ب اون روزا بزرگ تررشده و خراش برداشته پیش ی متخصص بردم گفت کاریش نداشته باش خودش برطرف میشه . پیش یکی دیگه بردم. پماد زینک و باکترماد داد . اونم بی فایده. پیش یکی دیگه بردم اونم گفت قطره. چشمی چ پماد همزمان بهش بزن ولی بازم بی فایده. حتی دستشویی کردنشم با گریه هستش
- شربت سفیکسیم برا نوازد یک سال ۲ماهگی چقدر باید داد
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشین میخواستم سوال کنم دختر 9 ماهگی دارم میخواستم بدونم واکسن انفولانزا میتونم بهش بزنم و اسم واکسن هم بهم معروفی کنین حتی دخترم هم پیش شما پرونده داره

