Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دورسر
با سلام دختری یازده ماهه و بیست روزه دارم که اندازه دور سر بدو تولدش ۳۵ و با وزن ۳۴۰۰ بوده که الان دور سرش ۴۴ و ۳ میلی وبا وزن ۹۶۰۰ است و همه رفتارهای حرکتی و ذهنیش خوب است ایا به نظر شما اندازه دور سرش کمه و مشکلی دارد؟باتشکر
- نوزاد
سلام پوست نوزادم امشب یهو دون دون قرمز زد همه ی بدنش پر شده چی کار کنم
- جوش روی بینی
سلام آقای دکتر دخترم نه ماهشه چند روزه خیلی روی بینی اش جوش زده و گاهی قرمزه گاهی نیست چیکارباید بکنم
- ابریزش بینی
یلام خسته نباشید نوزاد پسر سه ماهه که فاویسمم داره سرماخوره و ابریزش بینیم داره چه دارویی بهش بدم
- سلام خسته نباشید پسر من هم گلوش چرک کرده هم رودش عفونت کرده میشه هم سفکسیم دادم هم ازیترمایسین
- مصرف زینک
سلام من دخترم وزنش خیلی کم بود موقع به دنیا اومدن الان که ۳ماهشه وزنش خوبه اما قدش رومنحنی رشد نرفته میتونم از زینک استفاده کنم وچقدر درروز
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام نوزاد سه ماهه م دوروزه اسهال داره شیر مادر میخوره چکار کنم
- دور سر نوزاد
سلام پسرم ۶ماه وبیست روزش هست دورسرش ۴۷هست ایا مشکلی دارد؟
- سفالکسین
با سلام نوزاد من ۲ ماه و ۲۰ روزشه،گوشش درد میکرد براش شربت سفالکسین هر ۸ ساعت ۲.۵ سی سی گرفتن،تا چند روز باید بهش شربت بدم؟؟؟
- ریفلکس
سلام وقتتون بخیر دخترم شش ماهشه مشکل ریفلکس داره مدت هاست درواقع از چندماه قبل یبوست داشت دیگه این اواخر بهتر شده بود یبوستش ولی دوباره برگشته غذای کمکیشم از پنج ماه ونیمگی شروع کردم اما شدیداً ریفلکس داره و بی قراره وپرتابی گاها شیر میریزه بیرون ومدام میاد تو دهنش اذیت میشه سرفه های غیر عادی داره شبها بی قراره وتند تند بیدار میشه وبه زور میخوابه دیگه خسته شدم واقعاً کم آوردم چیکار کنم خواهش میکنم جواب بدید
- اسهال نوزا ۵ماهه
سلام اقای دکتر من پسرم ۱۲روز پبش سرما خرد اسهال شد در روز سه با اسهال کلا ابکی و کمی مخاط داره اول بهش رامنو فلور دادم چند روز بعد دکتر گفت کیدی لاکت همراه شیر مخلوط کن بده روزی سه ساشه هر هشت ساعت الان دوروزه میدم جواب نداده بعد تو نت نوشته بود کیدی لاکت برای دوسال به بالا نگران شدم دیگه ندم دکتر بهش؟!؟ایا ازمایش لازمه؟؟
- وزن گیری نوزاد
باسلام خسته نباشید برای نوزاد دوماهه باوزن ۴/۵چه نوع شیرخشک بهتره برای وزن گیری الان یکی درمیان هیپ۱ ونان ای ار میدم بهتراز ای ار چیه ریفلاکس معده هم داره ولی باتوجه به اینکه میگن شیرخشک چاق میکنه ولی بچه من اصلا تپلی نیست
- سرلاک
سلام.آقای دکتر دخترم ۶ ماه و دو روزشه وزنش شیش و نیم هست وزن تولدش ۴۱۰۰ بوده.الان براش سرلاک شروع کردم دو روزه.روزی یک قاشق سرلاک قاطی ۶ سی سی آب میکنم و طی دو وعده بهش میدم. اما دو روزه یک طرف صورتش جوش های ریز قرمز زده چکار کنم لطفا راهنماییم کنید؟
- تغذیه کودکان
با سلام من پسری ۹ ماهه دارم . خیلی بد غذاس انواع راها رو برای اینکه غذاش تنوعه داشته باشه رفتم ولی نمیخوره دهنشو میبنده گریه میکنه حتی شیرم نمیخوره . وزنش خیلی کمه ۶ کیلوعه یه ماهه اصلا هم تغییری نکرده دکتر براش شطر خشک تجویز کرد ولی چون الرژی داره شیر خشک آپتامیل پپتی تجویز کرد اما میخوره رفلاکس شدیدی میگیره .. و اینکه شیر خشک هم که میخوره یبوست میگیره موندم چکار کنم 😔 اگه امکان داره یه شیر خشک بهم معرفی کنید که برای آلرژی خوب باشه و وزن گیریشم خوب بشه و یوبس نشه .. ممنونم
- سوراخ کردن گوش
دخترم سه ماهشه میخوامواسش گوشش سوراخ کنم میتونم یا نه
- مقدار کره
سلام آقای دکتر به نوزاد نه ماهه در طول روز چقدر میشه کره داد؟
- سلام خسته نباشید دختر من دوماهو نیم هستند میخواستم بپرسم قطره استامینوفن ضررندارد شبها بدم برای دل پیچش آرام میشود
- ضربه به سر
سلام وقت بخیر ببخشید من نوزاد ۶۷ روزه دارم که دیشب روی پاهام خوابوندمش و زمانی که خوابید اومدم بذارمش پایین با بالشت بلندش کردم ناگهان از بالشت از فاصله ی حدود ۲۰سانت یا یه کم بیشتر از بالشت سر خورد سرش افتاد روی تشک و صدا داد و ترسید و از خواب بیدار شد یعنی چشماشو باز کرد کمی هم می خواست گریه کنه انگار اما تکون دادم بالشت رو دوباره خوب خوابید می خواستم بدونم جای نگرانی وجود داره با این ضربه به پشت سرش؟؟؟دارم از نگرانی دیوونه میشم تا به حال همچین نمیشد خیلی نگرانم که نکنه روی رشد مغز و هوشش تاثیر بذاره
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام دختر من ۶ ماهشه چند وقت شبها گرفتگی بینی داره خیلی شدید با اسپری هم خوب نمیشه ،بخاطر گرفتگی بینی همش از خواب بیدار میشه گریه میکنه ، دیروز بردم دکتر گفت خلط پشت گلو داره بهش ایروکاست ، پلارژین ،سیتریزین ،سفکسیم داده بنظرم زیاد دارو داده میترسم عوارض بده لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟؟
- شیر خشک
سلام پسرم 7 ماهشه شیر خودم خشک شد و الان فقط شیر خشک میخوره. ببلاک استفاده کردیم از اول الان احساس میکنیم سیر نمیشه هرچقد میخوره. شیر خشک جایگزین ک مقوی تر باشه هست؟

