Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اکو قلب نوزاد
سلام دکتر نوزاد وقتی شیر می خورد حالت خفگی به دست می زند ولی وقتی قطره بیتی سیم کراید داخل بینی بگذاریم به مدت 6 ساعت یا بیشتر خوب می شود ولی دوباره از قطره استفاده می کنیم وقتی خفگی بهش دست می زند عرق یا آبی نمی شود نیاز به اکو درمانی هم دارد؟
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- سلام پسرم ۶ماهه گفتن شربت دیفن هیدارمین و اموکسی سلین بده خطرناک نیست
- خارش پشت کودک
باعرض سلام وخسته نباشید من یه دختر۲۶ماهه دارم الان چند ماهی میشه ک یک ریز پشتش میخارونه دگه هیچ واکنشی ندارن ببخشید باعرض پوزش مدفوعش بازرسی کردم انگلی چیزی نداشت پشتشم زخمی چیزی نبود لطفا راهنمایی کنید میشه بخاطر پوشک باشه؟
- خلط گلو نوزاد
سلام آقای دکتر مهرپور هستم از بیمارای خودتون دخترم دو ماهشه ی هفته میشه نفش میکشه گلوش خر خر میکنه مثل آدم بزرگ انگار ک توی گلوش خلط داره چیکار کنم؟
- سلام دلیل بی رنگ شدن لحظه ای در روز کودک دوساله چیست
- دارو
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهه زبانش سفيد شده و اسهال داره دکتر بهش قطره سيتات داد و شربت مترونيدازول و پودر کيدي لاکت ميخواستم بدونم ميتونم شربت ميترونيدازول را با قزره نيستات در فاصله زماني نيم ساعت يا يک ساعته با هم بدم؟؟مشکلي ندارد باهم؟تداخل دارويي ندارند باهم؟
- سطح آنتی بادی واکسن پسرم
سلام خسته نباشید
من همون مادری هستم که گفتین سطح آنتی بادی واکسن پسرم باید چک شود. جواب آزمایش به این صورت است ببخشید که خیلی افتضاح مینویسم اینجا بهتر نمیشه
Test: HBsAb / Result:42.8 / unit: miu/ ml / normal Range : > 10 Non immune / <10 immune
میدونم خیلی بد نوشته شد ولی ممنون میشم جواب بدین که آیا نیاز به واکسن دوباره هست یا خیر چون من واقعا استرس دارم
سپاس
- شیرخشک آل ۱۱۰
- چشمک زدن
نوزادهفت ماهه ای دارم که چندروزی است چشم چپش چشمک میزنه ایااین چشمک زدنهاکه پشت سرهم نیستن یعنی یه ده دقیقه ای طول میکشه تاچشمک بزنه طبیعی است
- قد و وزن کودک
سلام دخترم 4 سالشه هم وزنش کمه هم قدش تو
- اگزمای نوزاد
سلام برای اگزمای صورت نوزاد ۴ ماهه چه پمادی مناسب هست؟ کرم ثمین تاثیری روش نداره پماد فلووسینولون زدم خوب بود اما کورتون داره نمیدونم چکار کنم
- قرمزی بندناف نوزاد تازه به دنیا امده
باسلام ببخشید من پسرم تازه به دنیا امدبند نافش قرمز و ورم کرده دلیلش چیه
- نوزاد
باسلام، پسر من ۱ماه ونیمه است و برای سرماخوردگی و مقداری سینه اش صدا میدهد، دکتر برایش آزیتروماسین تجویز کرده روزی ۱سی سی به مدت ۵روز. آیا برای نوزاد من ضرر ندارد؟
- ازمایش
سلام خسته نباشید نوزاد از بدو تولد تا بزرگ شدنش هر چند ماه باید ازمایش بده؟
- اب ریزش بینی کودک یک ساله
پسرم یک سالشه آبریزش بینی داره چ دارویی خوبه براش هیچ علایم دیگه ای نداره
- کندی رشد
سلام پسرم یک سال داردوزن هنگام تولدش ۲۶۰۰ وقد۴۸ بوده است دریک سالگی وزن ۹۲۰۰ هست وقد۷۵ آیا کندی رشد دارد دکتراطفال میگوید باید یک سالگی حتما ۱۰ کیلوباشد
- بی اشتهای
ببخشید آقای دکتر شربت زینک زینک کید بهش میدهم برای اشتهای روز چند سی سی باید بهش بدم
- سلام بچه من 14روزشه ومدفوعش آبکی وسبزکم رنگه گهگاهی عطسه میکنه 4روز بستریش کردم آنتیبیوتیک مصرف میکرد ولی احساس میکنم خب نشده چون دلپیچه داره وبا هربارشیرخوردن سریع مدفوع میکنه تعداددفعات مدفوعش 12یا13باردرروزهستش
- سلام آقای دکتر میتونم ب دختر به جای مولتی و اهن قطره ادزیر بدم ایا کافیه

