Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب کودک
باسلام، کودک 23ماهه دارم که 5هفته است که شیردهی را قطع کرده ام، و از ان مدت تا الان خیلی گریه میکنه به هربهانه ای، خیلی عصبی شده و ظهرهانیم ساعت ک خوابیدبیدارمیشه و فقطگریه میکنه، شبها هم یک بار بیدارمیشه و توی بغل من میخوابه. ایا ربطی ب قطع شیردهی دارد؟بایدچکارکنم یکم اروام ترشود؟ ایا پیش روان پزشک. ببرمش؟
- سرماخوردگی
با سلام دارویی برای عطسه و آبریزش بینی بیرنگ میخواستم که پیشگیری کنم از عفونی شدن و شروع سرفه؟4 ساله هستش
- رفلاکس
سلام پسرم ۷۰ روزشه ورفلاکس داره وزنش هم ۵۳۰۰ حدودا .دکتر شبت دومتیدون تجویز کرده وتو اینترنت نوشته این شربت خوب نیست وعوارض داره ب نظر شما بدم بخوره؟
- برای اسهال واستفراغ بچه ۴ساله
سلام بچه ام اول استفراغ داشت الان هم اسهال چه داروی براش خوبه
- سرماخ وردگی
سلام خسته نباشید ۲فرزند ۵ساله و یکی ۹ماهه دارم بار سومه که مریض میشن با عالئم مشابه آنتی بیوتیک مصرف کردن و حالا دوباره بعد ۱۰روز علائم برگشته دارو کامل مصرف کردن دوباره آبریزش پیدا کردن و با عطسه خلط سبز از بینیشون میاد و شبا خلط میفته پشت حلقشون و استفراغ میکنن چی بدم بهشون
- خواب
سلام من کودک 9 ماهه دارم که شبها زود به زود از خواب بیدار میشه و راحت نمیخوابه شاید تا صبح 10 بار یا بیشتر بیدار میشه .میشه راهنماییم کنید چکار کنم؟شبها شربت زینک و پدی لاکت هم میخوره
- کمبود ویتامین b12
سلام خسته نباشید بنده از پسرم لزمایش خون گرفتیم کمبود ویتامیت b12 داره ، ۱۹ ماهش رنج ویتامین ۱۲۰ بود نوشته باید بالا تر از ۱۸۷ باش خطرناک؟ چیکار کنم چی بدم ؟؟؟
- عرق کردن
با سلام وخسته نباشید دکتر جان پسرم بیش از حد عرق میکند در موقع بازی و خواب .حتی موقعی که تلوزیون میبیند و بی حرکت است.هشت ساله هست و کمی هم تپل .ایا نیاز به دکتر و ازمایش دارد یا نه؟
- افتادن ناخن خود ب خود دست و پا
سلام ببخشید دکتر ناخن دست و پا ی دخترم خود ب خود میوفته علتش چیه؟؟دخترم ۷سالشه.
- اب خوردن زیاد
بچم ی سال و شش ماهشه آب زیاد میخوره باید چیکار کنم
- پف کردن بدن و اسهال
سلام وقت بخیر آقای دکتر ب پسرم ۵ تا امپول بتا و ی هفته بعد ۵ تا امپول دگزا دادن موقع تزریق هم اسهال میشه هم بدنش ورم و پف می کنه انگار چاق شده آیا این عوارض خطرناکه؟دیگه هیچوقت از این آمپولها تزریق نکنم؟برای خلط و سرفه اش چه انتی بیوتیکی بدم؟خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید ۱۸ کیلو هست پسرم سپاسگزارم
- سفکسیم و لبله
سلام خسته نباشید من ۳۲ سال و آبله دارم برای خشک شدنش لازمه سفکسیم ۴۰۰ مصرف کنم؟
- تاول سوختگی
با سلام. پسر ده ماهه ام متاسفانه انگشت اشاره دستش بخاطر فرو کردن داخل نان داغ تازه از تنور نانوایی درآمده تاول زده بنظر نمیرسه که درد داشته باشه چون با انگشتش غذا میخوره یا بازی میکنه و قرمزی یا علامت دیگه ای نداره فقط اندازه تاول یه کمی بزرگ هست یعنی خیلی مایع داخلش هست میخواستم بدونم اقدام خاصی برای تاول نیاز هست؟ آیا حتما باید به پزشک مراجعه حضوری داشته باشم یا صبر بدم تا خودش خوب بشه؟
- کو اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دوساله نیمه است یکماه قبل بردم دکتر بهش شربت کوتریماکسازول داد دوره مصرفش تموم شد دوباره بعداز چهار روز سرفه شدید میکرد بردم دکتر دوباره براش شربت کو اموکسی کلاو دادهر دوازده ساعت ۴سی سی تا امروز ۵روز استفاده کرده حالا دور مقعدش والت تناسلی جوش زده نگرانشم چکار کنم الان شربت رو قطع کنم یا ادامه بدم چون هنوز پنج روز دیگه از دوره درمانش مونده
- سرفه وآبریزش
سلام دخترم ۲ سالشه سرفه خلط دار با آبریزش داره شربت ستادین دی خوب هس لطف راهنمایی کنید وچه داروی بدم
- شربت اموکسی سیلین۱۲۵چقدبه پسر۱۰ماهه بدم
پسرم۱۰ماهشه سرفه شدیدمیکنه شبا چقدبهش بدم دیگه چی براش خوبه
- عفونت گوش
سلام پسرمن ۵ ساله و ۱۶ کیلو داره ،،عفونت گلو گوش کرده بود و دکتر داروی آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کردو قطره گوش بتا متا زون ،،اقای دکتر حالا شربت تمام شده و دوباره گوش دردش شروع شده باید چیکار کنم ؟؟ دوتا آزیترومایسین تمام کرده ،،ممنونم
- آبله مرغان
سلام پسرم روی بدنش یع دونه هایی و چیزهایی ک مث تاول های سفید هستش در اومده ولی هیچ خارشی ندارع تب هم نداره رو سینه دستاش و سرش ب طور پراکنده هست میتونع آبله مرغان باشه؟
- آرسین 90
با سلام پسرم 4 سالشه با قد 99 سانت به نظرتون قدش خوبه؟ یه شربت مولتی ویتامین مناسب رشد و قد که آهن زینک کلسیم منزیم و ویتامین ها و برای سیستم ایمنی بدن هم خوب باشه میشه معرفی کنید،؟ ممنون میشم
- ریزش مودختر3ساله
سلام آقای دکتردختر3ساله دارم با13کیلووزن .وقتی موهاشو شونه میزنم خیلی موهاش میریزه ازشامپوفیروزهم استفاده میکنم.

