Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اگزما
روی پوست شکم نوزاد۲ ماه م اندازه سکه قرمزه،گاهی هست گاهی نه،صورتش هم گاهی جوش داره گاهی نه،پماد زینک میشه استفاده کرد؟ رژیم چی بگیرم؟ممنون از شما
- فاموتیدین
سلام آقای دکتر مصرف همزمان فاموتیدین و اس امپرازول برای کودک ۶ماهه مشکلی نداره؟ میشه فاموتیدین رو ندم آخه حالش خیلی بهتره .
- استپ وزنی
سلام اقای دکتر بچه من الرژی داشت ۶ماهگی ک بردم ازمایش التهاب روده عددش ۶۰ بود دکتر گفت بهتر شده شیر ای آر نوشت از ۷ماهگی بهش دادم همراه شیرمادر،تا ۹ماهگی ماهی ۵۰۰ وزن مگیرفت همیشه،ولی الان تو ۱۰ ماهگی هیچ وزنی نگرفته.نکنه باز آلرژی داره؟ خیلی نگران شدم.مولتی و سیدرال هم میدم
- بی اشتهایی و استفراغ
- قرص سفکسیم ۲۰۰ برای سینوزیت
سلام وقتتون بخیر. پسرم ده سالشه تقریبا یک ماه پیش سینوساش عفونت کرد و سرفه های شدید میکرد دکتر براش قرص آموکسی سیلین ۵۰۰ براش نوشت و شربت برم هگزین و شربت نئوتادین بعد از یک هفته سرفه هاش شدیدتر شد بردم دکتر دیگه قرص سفکسیم ۲۰۰ نوشت گفتن یک هفته مصرف کنه بعد از یک هفته بهتر شد ولی وقتی قطع کردم سرفه ها دوباره شروع شد دکترش گفت سه روز دیگه قرصا رو ادامه بده دادم بهش ولی الان دوباره سرفه و ترشح داخل حلق داره. میخواستم بپرسم همون سفکسیمو باید ادامه بدم؟ پسرم زمینه آلرژی هم داره نیازی به اسپری نداره؟ چون قبلا دکترش برا اسپری سررتاید میداد و یه اسپری دیگه که یادم نیست نیازی هست اسپری براش بگیرم؟
- مدفوع سفید
سلام. مدفوع بچه ۲ سال و ۴ ماهشه کرم رنگه... ازمایش مدفوعش rbc۲ -۳ ...wbc ۱-۲ آیا نگران کننده است؟ کیدی لاکت زینک میخوره چون اولش اسهال داشت ببخشید الان یبوست یا ترکیب ابکی و سفت هست مدفوعش... لازمه پود کیدی لاکت رو ادامه بدم
- سلام پسرم ۱۱ سالشه نافش قرمز شده آب چرک میده و تب کرد چکار باید بکنم
- استفراغ
سلام پسر دو سال و نیم دارم هنگام فعالیت زیاد و دویدن دچار استفراغ می شه بنظرتون مساله مهم و نیاز به پیگیری داره ؟ آتروزی یک طرفه داره و مجرای گوش بسته می باشد . ممکنه بخاطر آتروزی باشه
- گریه
سلام و احترام.پسرم دوسال وسه ماهش.چندوقته خیلی نق میزنه غروگریه.مثلا برنامش تموم میشه گریه چیزی میخوادباگریه دایم درحال غرزدن.غذاهم درست نمیخوره البته ازاول بداشتهابود..چندماه پیش ی آزمایش بردم گفتن دکترکه ازضعیفیه بهانه وگریش ومقداری آهنش وکلسیمش کم ک شربت دادن.خستشدم گاهی دادمیزنم سرش تحملم کم شده..بایدببرم آزمایش دوباره یا طبیعی ؟
- پرفشاری ادرار
پسر ۶ ساله ام همیشه ادرارش پرفشار هست وبا فشار زیاد میاد وحس میکنم حجمش هم زیاده چون طول میکشه تموم بشه ایا مشکلی هست؟
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
سلام پسرم چندروزهست سرفه شدید داره چندباردکتربردم هنوزم هیچ تاثیری نکرده چیکارکنم ممنونم
- کم خونی
سلام ...خسته نباشید دختر من ۳سالشه...آزمایش خون دادیم میخواستم ببینم با این مشخصات ازمایش آیا کم خونی داره W.B.C 9.4 R.B.C 4.75 HEMOGLOBIN 12.3 HEMATOCRIT 37.5 M.C.V 78.9 M.C.H 25.9 M.C.H.C 32.8 PLATELETES 292 RDW 13.4
- جوش های ریز قرمز پوستی طبیعی ان؟
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه یدفعه تب کرد تب شدید بردمش دکتر بش شیاف دادن تا شیاف گذاشتم روز بعدش تمام بدنش جونش زد جوش ریز قرمز خیلی هم میخاره
- یبوست بچه ۲ سال و نیمه
بچه ۲ سال و نیم دارم
غدا نمیخوره و شکمش یبسه. لطفا راهنمایی کنید.
خیلی ممنون
- استفاده همزمان قرص ازینرومایسین 250 با سفیکسیم 200
سلام. دخترم شش ساله هست. تب کرده بود علایم سرماخوردگی داشت دارو میخورد اما بهبودی کامل نداشت بعد از سیزده روز باز تب کرد وگلو درد بعد دکتر دارو داد. تب پنج روز. سرفه چرک دار امروز بردم دکتر ديگه ازیترومایسین250 با سفیکسیم 200داد. میتوانم اون دوتا رو با هم بدم. در ضمن ریه هاش حساس هست
- سلام آقای دکتر بچه ۱۶ ماهه دارم الان ۸رؤزاست سرما خورده ؤلی باپلارژین ودآروهای غیر آنتی بیوتیک دیگه خوب نشده الان دکتر برای کودکم آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
- سلام برای سرفه های شدید پسرم که نه سالشه دکتر تجویز کورتون وداروهای دیگه ایی داده وگفته که تا یک ماه باید استفاده کنه ایا زیاد نیست
- عوارض واکسن ب ث ژ
dو عکس رادیولوژی هم انداخته هردو خوب بودند و مشکلی نبوده ، به نطر شما این تودهه بهتره توسط جراح یا باشه تا خودش کم کم ازبین بره
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. هفته پیش جواب آزمایش ادرار دخترم رو براتون فرستاده بودم. فرموده بودین آزمایش رو مجدد تکرار کنم. دخترم هفته پیش کمی شورتش زرد میشد و یکم سوزش داشت. البته الان دیگه شورتش زرد نمیشه. آزمایش رو مجدد تکرار کردم بازم فقط آزمایشگاه ۲۴ ساعت کشت داد و نتیجه رو داد. که عفونتی در طول ۲۴ ساعت دیده نشده. به نظرتون نتیجهای که در طول ۲۴ داده میشه قابل استناد هست؟ البته الان دیگه مثل قبل هم سوزش نداره. ممکنه مشکل رفع شده باشه؟
- دختر شش سالشه ادرار بزرگ دوروز است نکرده چی باید بهش بدم اقای دکتر

