Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- راه نرفتن کودک
سلام دختر من 1سال ونیم عمرشه و راه نمیره اصلاکف پاشو روی زمین نمیذاره میخواستم ببینم باید چیکار کنم
- جوشهای ریز پوستی
سلام۔دختر من ۳ سالش هستش و ازتقریبا ۱ سالگی جوش های خیلی ریزی روی رون پاهاش بود و الان تو ساق پا و دستهاش هم هستش علتش رو میخواستم بدونم۔ممنونم۔
- زردی پا
سلام .دخترم .کف پاهاش زرد شده بود بردم دکتر متخصص اطفال آزمایش براش نوشت.گفتذمشکل خاصی ندارم شربت کلسیم براش نوشت با شربت ad بعدا خوب شد ولی تواین چند سال کرونا دیگه نبردیمش حالا دوباره میبینم پاهاش زرد شده
- سلام اقای دکتردخترمن دوسالشه وزنش ۱۰کیلویه میگن وزنش کمه غذاهم خیلی کم میخوره شما چی توصیه میکنید
سلا
- عوارض واکسن 18 ماهگی
3 روز بعد از تزریق واکسن 18 ماهگی فرزندم دچار بثورات پوستی قرمز رنگ و خارش دار شده است آیا طبیعی و از عوارض واکسن است یا حساسیت به چیز دیگری است؟
- آبریزش شدید بینی
سلام دکتر پسرم ۱۸ماهشه بیشتر از یک هفته هست آبریزش بینی داره شدیدچند روزیه سبز و زرد هست هیچ علایم دیگه ای هم نداره اسپری پلارژین و سیتیرزین هم یک هفته هست میدم ولی فایده ندارع ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سلام وقتتون بخیردخترم یازده ماهشه هرچی غذامیدمتف میکنه بیرون بجزهیچی نمیخوره چمارش کنم
- شربت اندامین
سلام آقای دکتر پسر من یک ماه مونده ۲ سالش کامل بشه استفراغ داشت بردم دکتر بهش شربت اندامین وایبوپروفن و پودر پدی لاکت دادن حالا با این داروها استفراغش بند اومده ولی شکمش بشدت کار میکنه مخصوصا بعد خوردن شربت اندامین باید چیکار کنم؟
- آیا میتوان به کودک تب دار شیرخشک داد؟
سلام آقای دکتر.شب بخیر. ببخشید کودک ۲۲ ماه ام تب و آبریزش و سرفه داره.در این حالت میتونم به ش شیرخشک بدم یا نه؟از دو ماهگی شیرخشک خورده چون شیر خودم کم بوده. متشکرم از پاسخگوییتون.
- کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۲ سالشه سرماخورده ولی سرفه نمیکنه صبح که بیدار شد تو دهنش خون بود حتی رو بالش هم ریخته بود علت چی میتونه باشه ممنون میشم کمکم کنید خیلی نگرانم
- استفاده از قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ساله برای چرک گلوسینوزیت سرفه
- دوز مصرف کو آمو کسی کلاو ۶۴۳
سلام پسر ۴ماهه دارم سرفه میکنه خسخس سینه داره خلطی سرفه هاش آموکسی کلاو ۶۴۳ چقدر بدم ۷کیلو وزنش هست ممنون میشم از جواب که میدید خسته نباشید روز خوبی داشته باشید
- معده درد
دخترم 11ساله است و چند روزه زیر شکم درد زیاد میگیره اما لحضه ای و خوب میشه. دوباره درد میگیره
- سرماخوردگی
سلام دکتر وقت بخیر دختر من ۲ سالشه وزن ۱۲ کیلو سرماخوردگی ویروسی دارد ریه عفونت داره دکتر براش شربت فارمنتین ۶۴۳داده نمیدونم چند سی سی باید بهش بدمممنون میشم راهنمایی کنید
- یبوست
سلام آقای دکتر وقت بخیر طبق دستور شما به پسرم شربت ایمونس میدم قبلش آسماویت تجویز کرده بودید پسرم دوسال و نیمه هست جدیدا دچار یبوست میشه ممکنه از شربت ایمونس باشه من روزی یک قاشق مرباخوری بهش میدم
- دیفن هید
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سالشه و سرما خورده بهش شربت زیتروماکس داده دکتر واسه گلودرد الان ببخشید از دماغش مخاط سبز میاد شربت دیفن هیدرامین خوبه بدم؟؟ چون میاد تو دماغ وگوش اذیت میکنه
- کودکان
سلام خسته نباشید من یه دختر ۷ ساله دارم یه مدت هست میگه مامان شب آب دهنم نمیتونم قورت بدم بعضی مواقع روز هم همین طور هست و هی گلوش رو صاف میکنه اوهوم اوهوم میکنه تا گلوش صاف بشه من نمیدونم باید چیکار کنم خیلی ناراحتم باید چیکار کنم تو رو خدا جواب بدید ممنون از لطفتون
- کهیر
سلام آقای دکتر یه لکه قرمز کوچیک رو صورت کودک هم کهیره؟
- سرما خوردگی و تب
سلام پسرم دو سال و نیم هستش و الان تب کرده و سرفه های کم خروسکی داره وزنش ۱۷ کیلو میخوام ازیترو بهش بدم لطفاً مقدارش و چند ساعتی باشه رو بفرماید ممنونم
- تیروئید
سلام آقای دکتر
شما فرمودین که تست تیروئید سه ماه بعد انجام بشه. که تی اس اچ پسرم ۵.۹ بود و t4۱۷.۵ . میخواستم بدونم چقد احتمال داره پسرم به کم کاری مبتلا بشه؟ آیا الان مبتلا هست یا نه؟
خواهش میکنم جواب بدین
ممنون

