Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر بچه ۱۶ ماهه دارم الان ۸رؤزاست سرما خورده ؤلی باپلارژین ودآروهای غیر آنتی بیوتیک دیگه خوب نشده الان دکتر برای کودکم آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
- معده
سلام پسرم ۳۳ روز داره از اول تولد بینی گرفته هست مثل سرماخورده از چند روز هم دهانش مزه مزه میده مثلی چیزی داخل دهانش هست و میخوره خیلی بی قراری میکنه و خودش به داخل جمع میکنه کولیک هن داره دارو مصرف میکنه ایا مزمزه کردن دهانش نشانه رفلاکس هست ؟
- ریفلاکس معده
دخترم ۵سالشه و دوماه ریفلاکس پیدا کرده در حدی که در روز ممکنه یکبار تک سرفه کنه که میاد تو دهنش یک ماه فاموتیدین خورد خوب نشد ویک ماه هم اکتاپ۲۰خورد خوب شد ولی قرصش که تموم شده دوباره اومد توی دهنش حالا باید چکار کنم
- استامینوفن 500 برای فاویسم
سلام. آیا برای گلو درد و تب بالای کودک مبتلا به فاویسم، میتوان از قرص استامینوفن 500 استفاده کرد ؟
- پوست تیره رنگ شکم و بدن
باسلام دخترم ۵سالشه کمبود اهن داره یوست شکمش تیره شده ایا از کمبود اهن میتونه باشه .لطفا شربت اهن خوب نام ببرید
- تغییر رنگ پوست
باسلام کودک من چهارده ماهشه ی جاهایی از پوست بازو تا آرنجش تیره شده خیلی نگرانم علتش چی میتونه باشه
- اختلال ۲
سلام آقای دکتر بچه ام یکسال و نه ماهشه نمیتونم جایی ببرمش تا میبرم به همه چی دست میزنه بازار میبرم به وسایل مغازه ها دست میزنه میگم نکن توجه نمیکنه یا داد میزنم جیغ میزنه.به زور دستشو میگیرم میکشم کنار.گاهی بعضی چیزا میگم گوش میکنه بعضی اصلا توجه نمیکنه انگار با دیوار حرف میزنم توجه به صحبتم نمیکنه همش از صبح بیدار میشه با خودش تنهایی بازی میکنه و همش راه میره دست میزنه وسایل گاهی میگم نه نمیزنه .بغل همه میره حرف هم در حد چند کلمه اونم با خودش میگه.اینم بگم کارتون انگلیسی زیاد میبینه کاراشون مدام تقلید میکنه حین دیدن.به نظرتون بیش فعالی داره؟؟خیلی نگرانم.وسایل دست بچه ها میگیره ازشون
- تب و ضربه به سر کودک
سلام آقای دکتر.دخسته نباشید.پسرم حدود پانزده ماهه.سه روز پیش منوی خودش رو انداخت روش من ندیدم و اصلا نمیدونم ضربه ای بهش خورده یا نه زیاد گریه نکرد و از اون لحظه تا دیشب هیچ علامت خاصی نداشته اما بعد دو روز و نصفی دیشب ساعت دوازده آب مرد حدود سی و هشت درجه الان عادی هست و تب هم ندارن.ایا تب ممکنه به خاطر ضربه به سر باشه.خیای نگرانم چون اون لحظه اصلا ندیدم چه اتفاقی افتاد ممنون
- ازیترومایسین
سلام شربت ازیترومایسین برای کودکی باوزن ۷کیلوو۵۰۰گرم چقدر
- بیضه سمت چپ پسر دو ساله
سلام
پسرم دو سالشه بیضه سمت چپش آب اورده. دکتربردم چندماه پیش گفت خفیفه الان چندروزه احساس میکنم بزرگ شده. به نطرشما خطر داره یا نه؟
ممنون از لطفتون
صالح پور از تهران رباط کریم
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر ، خواستم بپرسم در صورت تزریق واکسن آنفولانزا اگر کودکمان تب کرد میشه بهش استامینوفن داد؟
- تب واسهال شدید سبزرنگ شکم درد
سلام دخترم سه ساله شه ازپری شب تب کردواسهال شدید شده اسهالش سبز رنگ و خیلی شکمش درد میکنه دهنشم بومیده .وزنشم 12کیلوهست لطفاً کمک کنید
- تیروئید در کودکان
سلام دخترم ۹ونیم سالشه. بردم دکتر غدد گفت تیروئیدش لب مرزه.میشه توضیح بدین چه عواملی باعث این اتفاق شده و من باید رعایت کنم.ممنون
- دوز دارو
با سلام روز خوش آقای دکتر فرمودین به پسر دو ساله ام شربت فارمانتین و شربت دکتزومتروفان بدم بی زحمت میشه بفرماین چه دوزی از فارمانتین تهیه کنم و مقدار مصرف هر کدوم از شربتها رو هم میشه بفرمایین وزن پسرم ۱۲/۵ کیلو هست ممنون از وقتی که در اختیارمون میزارین
- یبوست
سلام آقای دکتر وقت بخیر طبق دستور شما به پسرم شربت ایمونس میدم قبلش آسماویت تجویز کرده بودید پسرم دوسال و نیمه هست جدیدا دچار یبوست میشه ممکنه از شربت ایمونس باشه من روزی یک قاشق مرباخوری بهش میدم
- زهرا
سلام اقای دکتر خسته نباشین دخترم ۵ سالشه تقریبا ۸ روزه تب داره اول شربت سفالکسین دادم با دیکلوفناک ۵۰ خوب نشد بردم دکتر گفت چرک خشک کن نده شیاف بزن تا ۵ روز دایم شیاف زدم براش شربت سرماخوردگی با شربت برو نتیف داد با شیاف دیکلوفناک دوروز دادم صبح دیدم دندونش ابسه زده بهش چرک خشک کن مترو نیدازول با اموکسی سیلین دادم با ایبو پروفن تبش ۳۷.۵ شده شیافو نصف کردم براش استفاده کردم میتونم همراه داروی سرماخوردگی و برونتیف اون چرک خشک کن هارو بدم اخه دندونش عفونت داره فقط ی نوبت دادم ؟تا چن روز میتونم شیاف دیکلو فناک ۵۰ استفاده کنم ؟
- گاویچچ
سلام دخترم ۲۰ ماهشه حساسیت ب پروتین گاوی داره تخم مرغ لبنیات مغزیجات موز نمیتونه بخوره الان من ویتامین ک از اینا میگیره چجوری تامین کنم و از شیرم میخام این ماه بگیرم
- آلرژی
دخترم سه ماهه است و شیرخشک نان میخوره، چند روزیه چشماش در حال قرمز شدنه، میخواستم علتشو بدونم و اینکه چه کنم؟؟
- ادار نکردن شب تا صبح بیشتر شب های کودک یکسال از 7ماهکی
سلام پسرم 1سال3ماهه است از 7ماهی پسرم شب تا صبح ادرار نداره خواستم ببینم این طببعی
- سلام دکتر دختر من ۱۹ ماهشه از وقتی دنیااومد باخوردن شربت وقطره اهن مشکل داشت وبالا می اورد .درحدی که به جای استامینافون از شیاف استفاده میکنم .وهمیشه هم اگر از یه حدی بیشتر غذابخوره بالا میاره وقتی خودش غذا خورده وسیره غذارو بیاریم سمتش یاببینه بالامیاره.اشتهاش خوبه وباولع غذامیخوره وقورت میده لقمه رو.ایا مشکل خاصی داره الان ۱۹ ماهشه ولی بعضی روزا بازم بالا میاره

