Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واكسن كرونا
درود. بااحترام ميخواستم ببينم واكسن كرونا براي پسر بچه 7 ساله ايرادي نداره بزنيم؟ شايعاتي مبني بر اينكه با زدن واكسن ديابت ميگيره بود خواستم نظر شما رو به عنوان متخصص بدونم. سپاس
- سلام آقای دکتر من یه پسر شش ماهه دارم که دو سه هفته هست بهش غذای کمکی میدم ،خوب هم میخورد ،ولی الان دو روزه که غذا رو در دهانش نگه میداره وقورت نمیده ،خیلی نگرانم ،چکار کنم ؟؟
- پسرم ۸ ماهشه می تونم شربت ستادین دی سی را به اون بدم
- سرفه خلط داربدون تب
اقای دکترداروی قطره بینی باکیتوتیف دادن چن روزپیش تاثیرنداره چیکارکنم؟
- شیرخشک
با سلام و عرض ادب کودکی که شیرخشک میخورد قطره آد نیاز ندارد؟
- سرلاك
بإسلام.دخترم امروز واكسن ٦ماهگيش رو زده.وزن تولد٤٢٠٠وزن الان ٨٨٠٠..آرد برنج خودم درست كردم با آب و شيرخشك رقيق خورد ولي الرژي داره..سرلاك برنج خريدم با اب درست كردم از ديشب ٣بار خورده..فعلا كه حساسيت نشون نداده...براي سرلاك نيازي هست شيرخشك اضافه كنم يا طبق دستور بهش بدم؟؟
- میوه نوزادهفت ماهه
سلام و خداقوت دخترم هفت ماهشه میتونم هندونه بهش بدم...میوه های دیگه چی
- دستگاه بخور
سلام بچه ام ۱۱ ماهشه وقتی شبا میخوابه موقع نفس کشیدن بینی اش صدا میخوره از قطره بینی استفاده میکنم میخوام بخور بگیرم بعضی ها میگن بخور گرم و سرد کدومشو بگیرم آقای دکتر ؟ ممنون
- پسرم1ساله دوماهش سه روز وقتی ازخواب بلند میشه فقط جیغ گریه میکنه حدود 1ساعت فقط گریه میکنه چکار کنم دندونا پشتیرو دار درمیاره لطفا کمکم کنید
- بی خوابی
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزاد 6ماهه دارم واسه خواب هرور آنقدر گریه میکنه تا بخوابه خسته شدم از بس گریه میکنه یک ماهه اینجوریه چه داروهای پیشنهاد میدین بهش بدم
- نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر من و همسرم سرما خوردیم ولی دختر 10 ماهه دارم که خداروشکر فعلا حالش خوبه دارویی هست که بهش بدم پیشگیری کنه از سرما خوردگیه دخترم؟ ممنون میشم از راهنمایی تون
- ابمیوه
سلام به بچه ۸ ماهه میتونم آب همه میوها رو بهش بدم ؟
- گرم بودن بیش ازحد پاهای دختر۷سالم مخصوصا شبا ازچیه
- بالا آوردن خون
دخترم 11 سالشه، امسال طی 3 ماهه اخیر یه کوچولو خون بالا آورده حالت لخته مانند میخواستم بدونم باید چه کاری انجام بدم؟ و علتش چی میتونه باشه
- سرماخوردگی
سلام وخسته نباشید آقای دکترپسرم ۵سال ونیمشه ووزنش۳۰هستش سرفه های شدیدوتب داشت بردم دکترآمپول زد،شربت کتوتیفن وسفکسیم دادمنتها چون دستور رومنشیش نوشت فقط ساعت رو زده ومقدارروننوشته می خواستم بدونم چقدربایدبهش بدم؟
- قطره اهن
سلام خسته نباشیدبچه های دوقلوی من وزنشون حین تولد۲۴۰۰بود دوماه ونیم که شدن باازمایش خون مشخص شدکه کم خونی دارن الان چهارماهشونه باوزن ۵۲۰۰وازشیرخشک همچنان تغذیه میکنن خواستم بدونم قطره اهن ازچه مارکی بدم بهشون تاخوب شن؟باتشکر
- شیردهی
اقای دکتر بچه من دوماه و بیست روزشه و شیر خشکیه شبا اصلا برای،شیر بیدار نمیشه همش خودم ساعتی بیدارش میکنم بهش میدم بنظرتون ضرورتی برای این کار هست؟ یا اجازه بدم خودش اگر گرسنه شد و اعلام کرد بدهم؟
- سرفه کودک
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید پسرم یک سال و دو ماه هست با وزن۸۳۰۰از دیشب سرفه های خشک داره بهانه گیر شده بنظرتون چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- شیرخشک پپتی
سلام خسته نباشید آقای دکتر، دخترم ۴ ماهشه و به دلیل آلرژی شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد اما همچنان مدفوعش سبز بود و رفلاکس داشت الان چند روزی هست که آپتامیل پپتی میخوره دیگه رفلاکس نداره مدفوعشم زرد شده اما اسهال گرفته. ممکنه به خاطر آپتامیل پپتی باشه؟ اگر پپتی جونیور بدم ممکنه خوب بشه؟
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم ۳۳ بوده وقتی ب دنیا اومده الان که ۲ ماه و ۲۷ روزشه ۳۷ شده کمه؟؟ چون ماه پیش بهداشت بردم نیم سانت اضاف شده بود خیلی نگرانم باید چقد هرماه اضاف بشه وزنش ۲۶۰۰ بوده الان ۵ شده

