Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چشم
سلام دخترم شش ماه و 16روزشه چند روزه سرما خورده بردم دکتر حالا خوب شده ولی زیر چشماش کبوده
- شیرخشک
سلام دخترم یک سال و بیست روزشه شیرخشک سیمیلاک توتال کامعورت میخوره ولی دیگه پیدا نمیشه چه شیرخشکی جایگزینش کنم؟
- عدم شیر خوردن و وزن گیری نوزاد ۴ ماه و نیم
دخترم ۴ ماه و نمیشه...یه دفعه شیشه رو نمیگیره...شیر با استکان میخوره...کلا شیر خوردنش هر ۲ تا ۳ ساعت بود...وزن گیریش هم خوب نیست....نمیدونم چکارش کنم
- علت برجستگی روی دنده چپ نوزاد
سلام پسرم ۴ ماهشه روی دنده سمت چپ سینش یه برجستگی هست درد نداره، علت چیه؟
- قطره آهن و مولتی ویتامین
با سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر ایا نوزاد من که از بدو تولد تاکنون که تازه وارد هفت ماهگی شده قطره ی اد استفاده میکرده الان هم که وارد هفت ماهگی شده میتواند اد به اضافه ی قطره ی آهن را بخورد یا حتما باید مولتی ویتامین با آهن را بخورد چون به محض استفاده از مولتی ویتامین واهن استفراغ میکند
- سلام وقتتون بخیربرلی پسرم
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسرم وارد هشت ماه شده ولی همچنان دماغ و چشاش ومیخارونه مخصوصا موقع خواب علتش چیه
- جاری شدن اشک چشم
سلام اقای دکتر. نوزاد دوماهه دارم. از یه چشمش اشک میاد همون چشمش نسبت به اونیکی کوچیکتر هم هست. علت چی هست؟ و چیکار کنم؟
- واکسن
سلام اقای دکتر پسرم شش ماهشه تازه واکسن چهارماهگیشو زدیم واسه اینکه همش سرما میخورد دیرشد دوروز تب داشت الان روز سوم تبش قطع شده ولی تهوع و استفراغ داره بعد هر شیر خوردن بالا میاره ممنون میشم بفرمایید چیکار کنم و این خطرناک هست یا نه
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر .از دیروز برای پسرم سرلاک برنج گفتید شروع کنم روزی ۲ ۳ قاشق .از ماه بعد هم گفتید سوپ بدم بهش.خواستم ببینم حریره بادوم رو کی شروع کنم براش؟توی خونه درست کنم یا اینم آماده رو تهیه کنم ؟
- متوقف شدن رشد
باسلام وخسته نباشید دخترم باوزن ۲۶۰۰متولدشدیک ماهگی ۳۷۰۰ودوماهگی ۴۴۰۰ وسه ماهگی پنج کیلو الانم چهارماه وبیست روزش هست وزنش ۵۲۰۰ اصلا وزن اضافه نمیکنه خوب هم شیر میخوره وفقط شیرخودمو میخوره شیرم هم زیاده ولی وزنش متوقف شده چندروزیه غذای کمکی فرنی روبراش شروع کردم لطفا راهنماییم کنید
- شیربالا اوردن
- یبوست
سلام وخسته نباشید دخترم۸ماهشه ۴روزه شکمش کارنکرده امروز کازکردولی خیلی سفت بود چیزای ملین خیلی بهش دادم بی بی کرهم دادم ممنون میشم راهنمایی کنیدچیکارکنم
- سرماخوردگی
شبا بینیش میگیره سرفه میکنه حالت تهوع بهش دست میده میاره بالا استفراغش غلط داره دوماهشه
- اطفال
سلام پسرم سه ماه ونیمه الان دوروزه اسهال شده روزاول سبز بود حالا زردرنگ شده مثل چسپناکه چیکارکنم
- مریضی نوزاد
سلام پسرم بیست روز شه دماغش کیپ شده وعطسه هم میکنه وسینشمصدا میده
- شربت
سلام اقای دکتر واسه دستشویی نکردن بچه پدی لاکت خوبه یا بی بی کر کدومش زودتر باعث میشه بچه تا چندروزکه دستشویی نکنه دستشویی کنه
- شربت سندروس
سن شروع شربت سانروس
- شربت گایافنزین
سلام دخترم ۶ماهشه دکتر بهش شربت گایافنزین داده روزی ۳بار یک ونیم سی سی اصلا اعلایم سرماخوردگی یا سرفه نمیکنه دوروز دادم الان دونستم خطرناکه برای نوزاد چکار کنم ممنونم؟
- نوزاد
سلام برای اگزما پوست نوزاد چه داروهایی استفاده کنیم و رژیمش چیه چون از شیر مادر میخوره
- گوش دردنوزاد
سلام آقاژی دکتربچه هشت ماهم همش به گوش وچشمش دست میزنه آیامشکلی داره

