Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درد سينه چپ و ورم
دختر خواهرم ٦سالشه درد سينه سمت چپ داره و كمي هم متورم شده
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام دخترم 29کیلوعه و گلو درد داره هر دوتزده ساعت چند سی سی باید بخوره؟ شربت سیفکسیم 100
- اسحال
پسرم دوسال سه ماهشه با وزن ده کیلو نه روزه اسحاله روزی یبار مدفوع داره بعضی روزا دوبار دکتر پدی لاکت داده با شربت اوندامین
- شربت ایمونیس
باسلام.روز شنبه پسرم رو معاینه کردین و فرمودین بجای قطره ادزیر ازین به بعد ۳ میل شربت ایمونیس بهش بدم.امروز شروع کردم و اصلا طعمش رو دوست نداشت و قطره حالش رو به هم زد میتونم همون ادزیر رو ادامه بدم یا قطره دیگری باید بدم؟
- یبوست
سلام خسته نباشیدپسر ۲سال و هفت ماهشه.یبوست و نفخ شکم داره.براش قرص موتیدون و پارافین خوراکی نوشته .آیا برا کودک این داروها ضرر نداره .بهش بدم .برا یبوست چیکار کنم خیلی اذیتش میکنه.ممنون از لطفتون
- مصرف شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید من یه دختر دو سال و دو ماهه دارم.میخواستم بدونم میتونم شیر خشک رو با شیر پاستوریزه با هم ترکیب کنم و بهش بدم؟ اگه میشه چه شیر خشکی استفاده کنم
- واکسن
برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن پره ونار تزریق کرد؟ چند دوز؟
- پا
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه زیا پاش وسته ازچی میتونه باشه
- تب بدون هیچ عارضه
وقت بخیر پسر من ۱۸/۵ماهه هستش سه شبه که نیمه شب با تب و بیقراری بیدار میشه شب اول چون میخواستیم جای خوابش رو جدا کنیم این اتفاق شروع شد نیمه شب بیدلر شد و دید من نیستم،گریه ناجور و بیقراری و تب شروع شد. البته توی اتاق ما هستش،در تخت جدا نه اسهال داره نه تهوع نه مشکل دیگه ای ارژانس زنگ زدم،بهم گفتن ممکنه عفونت ادراری باشه،مایعات زیاد دادم امروز و دقت کردم موقع ادرار نه درد و نه سوزش نداره ممکنه تبهای شبانه بخاطر ترس از جدا خوابیدن و شوکه شدن باشه؟
- دارو
سلام وقت بخیر به بچه دو ساله همزمان ۶ سی سی استامینوفن و ۲/۵ سی سی دیفن هیدرامین و ۲/۵ سی سی دکسترومتروفان دادم بچه خواب آلود هست خیلی نگرانم چیکار کنم آقای دکتر ؟ آیا با یکبار کبدش یا عضوی از بدنش آسیب میبینه؟
- نیش پشه آئدس بعد از ۷روز
سلام آقای دکتر خسته نباشین دخترم ۵ سالشه هفته پیش دخترمو پشه آئدس نیش زده جاش بدجور ورم کرده بود وقرمز شده بود بردم دکتر بهش پماد کالامین تجویز کرد چشماش از قبل عفونت داشت دکتر تشخیص داد آلرژی داره انتی هیستامین و شربت ضد سرفه تجویز کرد برا چشماش هم پماد جنستیک داد ی تب بر نوشت گفت اگه تب کرد هر ۸ ساعت ۵ سی سی بده بخوره الان بعد ۷ روز تو مدفوعش ی چیزایی شیره ای لزج میبینم احتمالا عفونت داره چه چرک خشک کنی بدم بهش تاخوب بشه آقای دکترکرم بین
- اگزما
باعرض سلام خدمت آقای دکتر کودک من اگزما داره به نظر شما چه دارو یا پمادی براش تجویز میکنید
- سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش و دهانش دونه ریزه ریخته حساسیت چکارکنم
سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش دونه ریزه ریخته و لب ودهانش چکارکنم
- کلیه سمت چپ
سلام و خسته نباشید خدمت اقای دکتر. پسر ۵ ساله ای دارم که چند وقته کلیه سمت چپش درد میکنه .سونو نشون داد که کلیه سمت چپ ادرار نگه میداره و ازمایش ادرار خون دیده شد ولی جواب کشت ادرار منفی بود. وقتی تو شکمم بود هم سونو بهم گفتن ادرار مینونه تو کلیه جنین و التهاب داره کلیه اش و تا ۹ ماه بعد از تولد سونو میبردم که اخرین بار گفتن موردی نیست تا اینکه چند روز پیش بخاطر درد کلیه بردم دکتر.بهش سفیکسیم دادن و گفتن پیش اورولوژیست ببرم.میخواستم راهنماییم کنید.🙏
- الرژی وحساسیت
سلام ..دخترم بعد مصرف خربزه سرفه ابریزش عطسه و سوزش گلو داره از صبح هم مقداری تب کرده ایا شربت ستادین موثره یا قرص نئوتادین ؟
- کلیه و مثانه
سلام پسرم چهار سال ونه ماهشه دوران جنینی گفتند مشکل کلیه داره ک گفتند موقعی ک ب دنیا اومد تحت نظر پزشک باشه ک هفت ماهگی بردیمش ک سونا و ازمایش انجام دادیم خداروشکر مشکلی نداشت و گفتند سالم.شش ماهگی تحت عمل باز قلب قرار گرفت ک الان خداروشکر خوبه ولی پیس داره.حالا مشکل اینه ادرار ک میکنه بوی تندی میده البته یکم ک بمونه.و اینکه میخواد بره دستشویی چند قطره لباسشو خیس میکنه ک وقتی باهاش جدی برخورد کنم دیگه خیس نمیکنه.واینکه ختنه نکردیم چون دکتر قلبش صلاح ندونستند و الان ک نامه دادند ک ختنه کنه کرونا اومد.بنطرتون دکتر ببرمش و ازمابش انجام بدیم یا مشکلی نیست
- درمان عفونت سینوس درکودک۷ساله
- تاریخ انقضا
از کجا بفهمیم پوشک بچه تاریخ انقضای گزشته؟؟خریدم شک دارم نکنه تاریخ عوض کرده باشن
- خر خر کردن در خواب
سلام روز بخیر اقای دکتر کودک ۱۶ماهه ام از اول رفلاکس شدید داشت و متاسفانه از یکسالگی شیر مادر و ترک کرد و فقط شیر خشک اونم فقط در خواب می خوره برا غلظت شیرش یکم فرنی تو شیرش میریزم و روزی ۴بار فقط در خواب شیر میخوره حالا مدتیه خر خر و گرفتگی پشت بینی داره انگار علتش چیه ؟ هیچ علامت دیگه ای نداره فقط گاهی حس میکنم پشت بینی خلط داره
- حساسیت داروئی
سلام پسرم7سالم به قرص سفکسیم که دکترتجویزکرده حساسیت داره چی باید جایگزین کنم

