Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال کودک یکساله
سلام دختر یکساله ام دوهفته هست که اسهال شده تموم میشه دوباره میگیره دوبار هم دکتر بردم شربت کوتریکسول لوپرامید داد با شیرخشک ببلاک ال اف دوتا آمپول زدن ولی خوب نشده الان دوباره آبکیو زرد شده چیکار باید بکنم
- دوز مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰
پسرم ۵ساله و ۲۱کیلو هستش سرفه های مکرر خشک ترشح بینی سفت داره
- شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام دخترم ۶سالشه با وزن ۲۸ کیلیو می خواستم شربت سفیکسیم ۱۰۰بخش بدم چقدر باید بدم؟؟
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
دوروزه دخترم سرفه های خلط دار شدید داره از دیروز ظهر هم تب بالای ۳۸ داره آبریزش بینی اش شفافه کمه .عطسه نداره براش تب بر هر ۴ ساعت میدم بینی اش هم با سرم میشورم آنتی بیوتیک میتونم بدم مثبت سفیکسیم ۱۰۰
- سرفه
سلام خوب هستید آقای دکتر دخترم چندروز عطسه کرد ابریزش کم بود قطع شد الان چندروز هست سرفه خشک بخصوص شبا زیاد هست دارو هم پلارزین میدم هر۸ساعت ولی همچنان سرفه داره
- آمپول بتا متازون
باعرض سلام وخسته نباشید دکتر جان دختر ۸ ساله دارم که به علت درد گوش دکتر آمپول بتامتازون تجویز کردن حدود ۱۰ ساعت بعد از تزریق آمپول به چطور اتفاقی قند دخترم گرفتم حدود ۲۰۰ بود می خواستم بدونم این از عوارض بتامتازنه؟ممنون میشم پاسخ بدین
- سلام من یه بچه هفت ساله دارم و الان چند شبه که در خواب خمیازه میکشه لطفا علتش رو بفرمایید
- آیا قرص آفاکلاو ۶۲۵ برای فاویسم بد است
- وزن
سلام.بچه من الان یکسالش هست وزنش7200و قدش68هست.که بچه نارس و در35هفته دنیا اومد با وزن2200. سوالم آقای دکتر اینه که 1.الان شربت زینک بهش بدم یا زینک سولفات؟ 2.روزی چه مقدار؟ 3.چه زمانی در طول روز بهش بدم؟ ممنون از اینکه به سوالاتمان پایخ میدین.خدا خیرتون بده
- سلام پسرم ۷ سالش هست شب اداری داره خسته شدم چکار کنم
- شربت زينک سولفات
سلام آقاي دکتر دخترم 18ماهشه و خيلي بي اشتهاست فقط شير منو ميخوره غذا اصلا نميخوره يا نهايت 2لقمه کاملا نسبت به غذا بي ميل هست اسهال هم شده بود ميتونم بهش شربت زينک سولفات روزي 2 سي سي بدم براي اشتها؟؟
- جوش سرسفید،با ترشح الت پسر بچه
پسر بچه ۲ ساله دارم که چند روز متوجه دمل یا جوش سر سفید زیر پوست ختنه،دقیقا در کاکل آلت بچه شدم،از دیروز این جوش درحال تخلیه مواد سفید خشک هست،موادش مثل چربی یا مثل مواد جوش سرسفید هست،نگرانم آیا خطری پیش اومده براش یا خیر لطفا راهنماییم کنید.ممنونم
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام .ببخشید دختر من 5ماهه است با وزن 5/500 وزن تولد سه کیلو.داروی پنتوپرازول.زینک.فروس سولفات هم مصرف کرد .آزمایشات کشت ادرار هم مشکلی نداشت .شیر خشک نان مصرف میکنه لطفا راهنمایی کنید
- شیر رژیمی
سلام خسته نباشید برای کورک الرژیک ۱۸ماهه شیر شماره ۱ اچ آ بدیم مشکلی ایجاد تمیکنه ؟ متاسفانه شیر شماره ۲ نان اچ آ پیدا نمیشه
- سرفه شدید شبانه
سلام خسته نباشید ببخشید پسر من 6سالشه سرما خورد وسرفه میکرد تو خونه قرص آموکسی کلاو داشتم دو وعده بش دادم در روز اما نمیدونم از قرص شد یا چیزی دیگه از دیروز که قرص خورد دیشب تا الان پشت سر هم داره سرفه میکنه بدون فاصله باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- بهترین شربت اهن برای کودک ۲/۵ساله که کم خونی داره چیه؟
- تب کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم ۱۴ماه هست از امروز صبح تب داشت و گاهی سرفه های خشک میکرد و موقع شیرخوردن انگار بینیش گرفته بود الان بهش استامینوفن دادم شما چی دستور میدین
- کم کاری تیروئید
باسلام پسرم 3سال و 3ماهش هست اتفاقی بردیم آزمایش جوابش و گرفتیم شوکه شدیم گفتن پسرم تیروئیدش کم کاره tsh=6.7شده که استاندارش6.4هستش خیلی نگرانمون کرده.میخواستم بدونم درمان میشه؟یا چه مدت طول درمانش هست؟میگن تا آخرعمرش باید قرص بخوره . لطفا ی راهنماییم بکنین؟
- پوست
سلام آقای دکتر پسر من پانزده ماهش دوروز بدنش حساسیت پوستی مثل جای نیش پشه میزنه چه دلیلی میتونه داشته باشه ممنون
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر.دو روز است ک پسزم آبریزش و عطسه داره .۲۲ماهه و ۱۲ کیلو هست.یک هفته است ک آموکسی کلاو رو قطع کردم از سری قبل ک مریض شده بود.الان چی بدم بهش؟

