Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اس امپرازول
آقای دکتر سلام سه چهارم امپرازول رو برای دختر ۲ ماهه م تجویز کردن،چطوری اندازه گیری کنم؟؟و با همون میزان آبی که روی بسته نوشته شده؟؟ ممنون از شما
- رانيتيدين
سلام مصرف رانيتيدين براي مادر شيرده مجازه؟ ( كودكم ١٥ ماهه است)
- زردآلو
سلام آقای دکتر روز بخیر،دخترم نزدیک ۴سالشه سرماخورده و سرفه داشت داره دارو مصرف میکنه خداروشکر بهتره میتونه زرد آلو بخوره؟
- سلام خسته دخترم دوساله هستش
خیلی بی تابی مکنه کمکم سرفه میکنه احساس میکنم خیلی خلت داره
- سرفه
دخترم هشت ساله است حال عمومی ایشان خوبه اما سرفه میکنه مخصوصا شبا بیشتر سرفه میکنه شربت دیفن هیدرامین، پروسپام و کلارژین کیدز هم جواب نداده چه راهکاری پیشنهاد میکنید
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
با سلامم دختر 6ساله با وزن 21کیلو و دختر 4سال و نه ماهه با وزن 18کیلو چه مقدار باید از این دارو بخورد.
- نفخ و دل پیچه
کودک من ۹ماهه است به علت دلپیچه و نفخ شبها نمیخوابد که تشخیص پزشک عفونت ویروسی است برای درد شکم میتونم شربت استامینوفن بدهم؟
- تغذیه
سالم دختر14ماهشه.با وزن9/400 قد74.وزن تولدش3/500 قد49.کم وزنه وکم اشتها شیرخودمو میخوره.چه مارک شیر پاستوریزه ای پیشنهادمیکند ک قابل تحمل دخترم باشه!و آیا پودر نارگیل اشتها آور است.چه مقدار بدم؟
- ناف
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر و خوشی. اقای دکتر پسرم سه سالش شده. یکی دو روز هست که داخل نافش کمی رنگ صورتی میبینم . توده یا برامدگی وجود ندارد . فقط کم داخل نافش صورتی هست. پزشکش جنابعالی میباشید دستور چه میفرمایید با تشکر فراوان از شما
- تفسیر ازمایش خون دخترم؟
با سلام خدمت آقای دکتر دخترم چهارسالشه بردیم چکاپ با کمی پا درد داشت مقدار ارکالین فسفاتازش بالاست ،درصد نتوروفیلش پایین26%،مقدار گلوبول قرمزش یکم بالاست ,فاویسم هم دارد،اهنش هشت تا بالاست درضمن عکس از لگن و پاهاش ،سونو کامل شکم ،پاراتیرویید ،ggtهم نرمال بوده خیلی نگرانیم یه دکتر بهمون گفت با تزریق ویتامین دی الکالین فسفاتازش پایین میاد ایا درسته؟چی میفرمایید؟با تشکر از شما
- ناخن شکل عکس
سللم و خداقوت خدمت شما من خانمی ۳۷ ساله هستم ، از ۹ سالگی ناخن انگشت دوم من شکل این عکس شد ، خیلی دکتر رفتیم اما درمان نشد ، الان میشه کاری براش کرد؟
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- تب
سلام منپسرم۲سال نیمش هست دکار بردمش ازیترومایسنداد و استامینافن کلی وقتی تایم استامینافنش میرسه بدنش گرممیشه بی حال میشه استامینافنمیخوره ۱ ساعت بعدش خوب میشه ۳روز هست اینمدل هست چکار کنم
- شربت اموکسی سیلین۱۲۵چقدبه پسر۱۰ماهه بدم
پسرم۱۰ماهشه سرفه شدیدمیکنه شبا چقدبهش بدم دیگه چی براش خوبه
- قورت دادن هسته زردالو
5شنبه پسر 4 ساله هسته زرد آلو قورت داد نفسش گرفت خوب شد تا امروز با پسر بزرگترم بازی میکرد زد تو سر پسر کوچیکم نفسش دوباره گرفت باید چکار کنم خطر ناک هست
- تب بی حالی ۱۷ روزه
سلام تروخدا کسیی میدونه کمم دخترم ۱۷ روزه همش تب میکنه بیحاله بردم انواع دکترا ۳روز بستری شد ولی مرخص ک شد هنوز تب داره بالا میاره خواهش میکنم کسی میدونه کمکم کنه کجا ببرم😔
- بالابودن انزیم کبد
دخترم یکسالشه و ast رو 52 هستش ایا این مقدار بالاتر بودن از حد نرمال خطری هم داره
- سرفه خشک کودکان ۱۵ ماهه
- شربت ستادین
سلام پسرم یک ونیم سالشه تب زیاد وسرفه خشک داره میشه شرب ستادین بهش بدم اگه میشه چقدروهرچندساعت بش بدم؟
- تداخل دارویی
با سلام ببخشید پسرم ا/۴ قرص اریپیپرازول رو مصرف میکنه سرفه شدید داره دکتر براش امپول سفتی و بتا و قرص مونتولوکاست و سیتریزین و شربت کواموکسی کلاو ۶۴۰ و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس نوشته خواستم بپرسم این داروها با اریپیپرازول تداخل ندارند؟همه رو میتونم استفاده بکنم؟

