Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
پسرم ۳سال و ۹ ماهش فاویسم داره دکتر قبلیش میگف نمیتونه ویتامین های ک زینک و ویتامین سی داره بخوره . ولی امروز یه دکتر بردم ک واسش مولتی ویتامین شربت زینک دکتر کیدز نوشته ک ویتامین c.k2.d3.. و ب کمپلس داره میتونم بدم . دکترش ک گفت میتونی بدی ربطی ب فاویسم ندارن
- کش و قوس نوزاد ده روزه
سلام وقت بخیر،فرزند ده روزه ما فقط شیر خشک میخوره و شیر مادر مصرف نداره وقتی رو زمین میذارمش مدام کش و قوس میاد و زور میزنه
- جوش ناحیه تناسلی دختر۱ساله
سلام آقای دکتر بچم آلرژی به پروتئین گاوی داره ۷ماه س بهش ماست دادم ناحیه تناسلی جوش زده سیتریزین بدم بهتر میشه؟
- تب و اسهال
سلام بچم ۳سال و ۷ماهشه از دیروز اسهال شده امروز تب هم داره چکار کنم
- سلام من الان تقریبا ۱ ماهه درگیر عفونت چشماهای خودم وپسرام هستم یکی از پسرام ۲ سال ویکی ۶ سال داره عفونت چشماشون خوب میشه باز دوباره بعد چند روز شروع میشه باید چیکار کنم رفتم قطره باکتی ماید از داروخونه گرفتم با پماد آریترمایسین دارم همینا رو میزنم چیکار کنم استفاده کنم یا باز ببرم دکتر
- شربت اشتهاآور
سلام. پسر ۱۸ ماهه بعد از یک دوره مریضی بسیار بی اشتها و کم وزن شده. شربت اشتها اور معرفی میکنید؟ و مقدا مصرف آن. و اینکه با مولتی ویتامینی ک بهداشت میده تداخلی نداره؟
- سلامخستهنباشیدمنبچمیکماهدیگهمیشهدوسالشهبجایشیرخشکشبچیبدممیخوامازشیربگیرمشچایونباتشکمشوسفتمیکنه؟
بچهدوسالهدارممیخوامازشیرخشکبگیرمشبابجایشیرخشکشیرپاستوریزهمیدادمدوروزیخوردبعدنهلببهشیرخشکمیزدنهلببهشیرپاستوریزهبعدشبیستروزیاسهالواستفراغشدچایونباتمشکمشوسفتمیکنه؟
- تب
سلام دکتر دخترم قبلا تشنج کرده بود دکتر مغز و اعصاب بهش قرص دیازپام داد گفت هر وقت تب کرد بهش قرص دیازپام بده میخواستم ببینم تا کی باید بهش دیازپام بدم اگه قطع کنم اتفاقی که براش نمی افته تو رو خدا زو د جوال بدین
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماهشه بعد از شروع ببلاک دو اسهال شدبهش بیومیل ال اف دادم یوبوست شدو دل درد گرفتهالان چه شیر خشکی به نظرتون بهش بدم؟
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
مقدتر مصرف سفکسیم۱۰۰ برای پسر۵ساله با وزن۲۰ کیلو چقد است؟
- فرو رفتن میخ
سلام آقای دکتر دخترم دوساله هست میخ رفته پاش چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون
- خون دماغ کردن کودک
سلام خواهر زاده من حدود چهار سال ونیمش هست چند ماه پیش داخل سرسره بادی سرش به دیواره سرسره خورد وبعدش پرت شد پایین صب که از خواب پاشد خون دماغ شد .از اون موقع تقریبا ماهی یکبار یا دوبار رو خون دماغ میشه بدون اینکه دست به دماغش بزنه یا اینکه ضربه بخوره .میخواستم ببینم باید چیکار کنیم
- لوزه کودکان
سلام پسرم نه سالشه .لوزه داره شبها که میخوابه دندون قروچه وخوروپوف شدید داره انگار که داره خفه میشه .به نظرتون باید لوزه اش عمل بشه راهنمایی بفرمایید ممنون
- اسهال کودک
سلام خسته نباشدمن دوقلودارم دوساله هستن چهارروزاسهال گرفتن بادروهم رفع نشده دارو پدی لاکت وزینک من به بچه ها ازیک سالگی شیرپاستوریزه میدم به جای شیرخشک ایا ممکن بخاطراین باش یانه توصیه شماچیه
- دکتر روانشناس
درود، آقای دکتر لطف میکنید یه دکتر روانشناس کودکان معرفی کنید؟ ممنون
- قطره فلوکورت برای کودک
دکتر برای کودک یک ساله یک ماه فلوکورت نوشته استفاده شه یا ن
- ابریزش بینی سبز
سلام آقای دکتر .دختر یک سالم الان یک هفته میشه سرما خورده فین دماغش سبزه بهش آزیترومایسین 200دادم با پلارژین .ولی هنوز فین سبز چرکی داره نظر شما چیه آقای دکتر
- سلام مقدار مصرف شربت سیفکسیم برای کودک ده ساله
برای کلود درد با خلط زیاد
- بستن مجرای چشم
سلام پسرم الان۱۶ ماههاس ک ازبدوتولدمجرای اشکش بسته بودوقی میکرداز۷ماهگی دیگ چشاش قی نمیکنه واشکاش جاری میشه.چش راستش اشکش ازگوشه ی چشمش جاری میشه چش چپش گاهی ازوسط وگاهی ازاونویکی گوشه چشمش جاری میشه مشکلی نیس؟
- سیاه بودن رنگ مدفوع کودک
سلام و عرض ادب دخترم چندوقت مدفوعش سیاهه از قطره آهن نیس چون قبلا اینطوری نبود علتش چیه نیاز به آزمایش داره

