Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص جوشان
باسلام ، قرص جوشان سیستئین ۶۰۰ را برای بچه ی ۹ ساله میتوان داد چون دکتر براش نوشته بخاطر سرفه هاش که خشکه ، میترسم بهش بدم چون دکتر از این دارو برای خودم نوشته بود گفتم شاید ۶۰۰ روزی دوبار زیاد هست لطفا شما بفرمایید.
- عفونت ادرار
- عوارض قرص کتوتیفن
با سلام دختر من 6 سال دارد سرما خورده بود بردیمش دکتر قرص کتوتیفن داد. یک قرص که بهش دادم بعد از تقریبا 5 ساعت گفت : مامان همه چیز رو دو تا می بینم. دیگه قرص رو بهش ندادم اما از اون روز یک هفته میگذره میگه چشمام درد میکنه ، لامپ و خاموش کن چشمام درد میگیره آخه تا قبل از مصرف قرص هیچ مشکلی نداشت. من شنیدم این قرص خیلی عوارض بدی دارد درسته؟ حالا چه کنم؟ یعنی چشمان دخترم مشکل پیدا کرده است؟
- دوز،ا استانینوفن
- سلام دخترم چند شب فقط میگه گلودرد دارم نصف شب دیشب روز سوم بود کلا صداش گرفته بود و نمیتونست نفس میکشه این گلودرد ویروسی یا باکتریایی در ضمن دخترم ۴سالشه
- سلام دکتر دخترماقای تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و تصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده
سلام دکتر دخترم تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و نصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده نمیدونم چیکار کنم دیگه
- سرماخردگی
سلام خدمت دکتر کرم بین اقای دکتر پسرم یکسالشه ۹روزه سرما خرده دو روز سفکسیم خورد بعد دکتر گفت ازیترو تجویز کرد که پنج روزه همراه پلارزین میخوره سرفش قطع شده ولی خس خس سینه اش مونده دکترهم گفت پنج روز داروهارو بده الان واسه خس خس چیکار کنم میتونم اسپری سالبوماتول بزنم واسش تو خونه دارم واینکه واکسن یکسالگیش یک هفته گذشته مشکلی نداره تا خوب شدنش تزریق نشه
- مریض
سلام خسته نباشید ، پسرم امروز صب تب داشت ۳۷ بود دوساعتی صبر کردم ببینم میره بالاتر استا بدم یا نه ک اول ۳۷ و ۲ بعد ۳۷ و ۴ شد و شیاف زدم براش ، خیلی بیحال و بی اشتهاس ، یکساعت پیش هم شامی ک دیشب خورده بود و بالا اورد ، صبح هم ک بیدار شده بود یباری دستش گذاشت رو شکمش و گریه کنان اومد سمتم دیگ اونجوری نکرده ، دلیلش چیه ۲ سالش
- سلام پسرم ۲ روز تب کرده علائم ندار دکتر بردم استامینوفن داد فقط
سلام صبح بخیر پسرم یکسال و یکماهش دو روز تب کرده علائمی ندار دکتر بهش استامینوفن داد فقط نمیدونم چکارکنم
- تب درناحیه شکمو سینه و پشت
سلام دکتردخترم دمای زیربغل با دماسنج طبیعیع۳۶ درجه است ولی تنش شکمش پشتش داغ میشه و سرد میشه از چی میتونه باشه؟
- ویزیت شدن
سلام پسرم دوسال و شش ماهشه هرچند وقت پیش شما برای چکاب میارم،، دیروز زنگ زدم گفتن شما مسافرت تشریف دارین ؛؛ پسرم هر چند بار دل درد میگیره چون زیاد بالا وپایین میپره ، تا زمانی ک شما تشریف بیارین چ شربتی بهش بدم و چ مقدار؟؟ مرسی
- اسهال
سلام پسرم ۵سالشه ۳روزه اسهاله شربت لوپرامید بهش میدم اصلا تاثیر نداره باید چه اندازه بهش شربت بدم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- پا گرفتن نوزاد
سلام آقای دکتروقت بخیر با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم نوزاد از اخر چندماهگی باید پا بگیره؟ منظورم این است که وقتی زیر بغل کودک را میگیریم بتونه وزنش را روی پاهاش تحمل کنه؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
پسرم من باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنن، وقتی واکسن یک سالگی رو زد، دقیقا ده روز بعد تب شدیدی کرد که به هیچ وجه پایین نمیومد سه روز سعی به کنترل تب کردم و چون قطع نشد به پزشک اطفال مراجعه کردم که ایشون گفتن بچه آلرژی غذایی داشته و مزمن شده و به ریش زده، اخه پسرم روی لپاش قرمز و بدنش هم حالت اصطلاحا همکارای اطفال میگن پوست مرغی. معاینات هم خرخر سینشو نشون داد ، حالا واکسن ۱۸ ماهگیشو به همین علت نزدن و نامه از پزشک خواستن ، حالا من شدیدا میترسم اگر بزنه با توجه به اینکه واکسن سختیه حال پسرم بد بشه
- سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام خسته نباشید دخترم دوسال و شش ماهش چند روز فقط سرفه خشک می کنه دارو بهش می دم سرفش قطع میشه وچند ساعت بعد دوباره سرفه می کنه وقتی دراز می کشه می خواب تو خواب سرفه می کنه دارو سالبو تامول می دم وقتی سرفه می کنه. آبریزش بینی وتب هم نداره
- قرمز شدن پوست صورت و جاهایی از بدن
از شربت نئوتادین برای کودک دوساله چقدر مصرف شود
- اسهال بعد از مصرف کواموکسی کلاو
کودک ۱سال ۴ماهه به دلیل مصرف انتی بیوتیک دچار اسهال شده ضمن اینکه بجز شیر خودم هیچ غذایی نمیخوره آیا شما مصرف پدی لاکت توصیه میکنید
- گرمای بدن و عرق کردن
با سلام دختر من 6 سالشه همیشه گرمشه حتی زمستون ها هم اگه تو خونه باشه لباس نازک میپوشه خونه ماهم هر کی میاد میگه چقدر خونتون سرد هستش اگه بچه هم همراه داشته باشند اونا هم حس سردی تو خونه ما میکنند تو ماشین هم لباسلشو که زیاد گرم نیست در میاره وگرنا عرق میکنه وقت خوابم هر چی بندازی روش از روش میکشه میگه گرمه میگه چرا من همیشه گرممه میخواستم بپرسم علت چیه لازمه به دکتر مراجعه بشه من چن ماه پیشم آزمایش کلی ازش برداشتم مشکلی نداشت ممنون میشم راهنمایی کنید
- سانستول
سلام آقای دکتر بچم 16 ماهشه الان مولتی ویتامین ویتوکید و قطره آهن بهش میدم . میخوام بدونم اگه بخوام سانستول بدم دیگه نباید ویتوکید بدم؟ و اینکه روزی چند سی سی سانستول بدم!؟
- پسر
سلام پسر ۳ ساله دارم ابریزش بینی و سرفه میکنه میخوام ازیترومایسین بهش بدم چه دوزی و چه مقداری بدم

