Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انفلانزا..گک
سلام اقای دکار پسر ۶ ساله دارم بیمارشناست ولی تهران هستیم انفلانزا کرده بود الان سرفه های خیلی شدید داره بیشتر شب اینطوره اسپری سالباتومول و اسپری فلومیست ۵۰ و دکوسالین میزنم آیا اسپری کاتوسین پلاس ۱۲۵ هم بخرم بزنم یانه ؟ چه دارویی بدم سرفه هاش خوب بشه یا خلطش بریزه بیرون
- سرما خوردگی نوزاد ۵۰ روزه
سلام وقتتون بخیر پسر من دو روزه سرما خرده و سرفه میکنه دیروز تاحالا صداش اصلا در نمیاد بزور گریه میکنه دو روز پیش بردمش دکتر و دکتر بهش شربت آزیترومایسین،پلارژین و آیورامی داده ولی همچنان سرفه میکنه امروز نفس کشیدنش یه جوریه نفس عمیق میکشه جوری که شکمش خیلی بالا پایین میشه نگرانشم نمیدونم باید چیکار کنم
- سلام شیاف برای بچه یک ساله خوب است
سلام شیاف برای بچه یک ساله خوب است خیلی تپ داره
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰ برای بچه ۳ساله
دخترم ۳سالشه و تب و سرفه و خلط داره،سفکسیم ۱۰۰ میخوام بدم چقد بدم ؟
- تکرار سرماخوردگی سرفه شدید خلط دار
با سلام ببخشید آقای دکتر پسرم ۳/۵ ساله هست سرما میخوره خوب میشه ی هفته بعد دوباره سرفه های شدید خلط دارش شروع میشه الان ۱/۵ -۲ ماهه همینجوریه دیگه دارویی نمونده مصرف نکرده باشم چیکار باید بکنم ؟امپول بتا،کواموکسی کلاو ،پردنیزلون،مترونیدازول اسپری سالبوتامول و … همه رو استفاده کردم یه هفته خوب میشه دوباره شروع میشه
- سلام ببخشید بچه ام سه ماهشه سه هفته هسش اسهال گرفته پدی لاکت دادم با شیر خشک ال اف اما اصلا جواب نمیده یه روز خوب میشه باز میگیرتش میشه راهنماییم کنید چکارکنم ممنون میشم…
- آیا میتوان به کودک تب دار شیرخشک داد؟
سلام آقای دکتر.شب بخیر. ببخشید کودک ۲۲ ماه ام تب و آبریزش و سرفه داره.در این حالت میتونم به ش شیرخشک بدم یا نه؟از دو ماهگی شیرخشک خورده چون شیر خودم کم بوده. متشکرم از پاسخگوییتون.
- اسهال
با سلام.دختر 11 ماهه دارم که چار روزه اسهال داره البته یکی دور روز استفراغ هم داشت که خدا رو شکر قط شد چن تا متخصص اطفال بردمش گفتن که باید دوره خودش رو طی کنه و راه درمانش جایگزین کردن مایعات از دست رفته اس و تا ده روز طبیعیه.و فقط کیدی لاکت ساشه ای داد که داخل ماست یا غذاش بریزم .خیلی نگرانم میشه راهنمایی کنین
- ضربه و خون امدن از سر کودک
سلام.خواهرم سرش محکم خورد به لبه تیز اپن اشپزخونمون بعد یه لایه ی کوچک اما ضخیم از پوستش کنده شد حالا هم خون اومده از سرش چه کنیم
- سلام روز بخیر ببخشید خواستم بدونم شربت لیکو زینک بلو غ زود رس میاره چون ب دختر 8سال ودسر4سالم میدم اشتها ندارن؟ممنون
- بستن مجرای چشم
سلام پسرم الان۱۶ ماههاس ک ازبدوتولدمجرای اشکش بسته بودوقی میکرداز۷ماهگی دیگ چشاش قی نمیکنه واشکاش جاری میشه.چش راستش اشکش ازگوشه ی چشمش جاری میشه چش چپش گاهی ازوسط وگاهی ازاونویکی گوشه چشمش جاری میشه مشکلی نیس؟
- تب و دل درد و اسهلال
- آبله مرغان
باسلام بعدازگذشت ۱۴ روز ازابتلابه آبله مرغان نصف دانه ها هم ریخته آباهنوزامکان سرایت به دیگران وجود دارد؟
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
سلام آقای دکتر. دختر ۸ ساله ام وزنش ۳۴ کیلو است و دکتر شربت آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده چند سیسی باید در روز بدهم؟
- سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه بهداز سرماخوردگی هنوز سرفهاش مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه س
سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه سرما خورده بود خوب شد ولی سرفهاش هنوز مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه سرفه. خلط دار داره
- انفلوانزا
پسر۴سالم انفلوانزا گرفته،دکتر فقط بروفن داده برای تب،تبش بالاست الان ۳روزه و از امروز بینی هم گرفته شده،نیاز به مراجعه مجدد به متخصص هست
- سرفه
سلام خسته نباشید پسر ۴ ساله دارم چندروزه سرفه خلطی داره سه شب خیلی زیاد بود الان کمتره ولی بازم داره تب و ابریزش نداست و نداره . شربت پلارژین هر ۸ ساعت میدم و نئوتادین ۱۲ ساعت واسپری سالباتومل هم میزدم که دکتر گفت برلی سرفه خلط دار نیاز نیست میخواستم بپرسم شربت ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم چون هنوز داره سرفه یانه؟ امروز پنجمین روز سرفشه
- نوزاد شیر خوار
اگر مادر نوزادی مبتلا ب کرونا باشد آیا میتواند ب بچه شیر مادر بدهد یانه؟؟
- زردی دست و پا کودک 3.5ساله
سلام ببخشید من یک دختر 3.5ساله دارم بیشتر با سردی هوا دست وپاش رنگش مایل به زرد میشه علتش چیه ؟.چون بد غذا هم هست . ممنون میشم
- مدفوع کودک
با سلام و وقت بخیر استاندارد دفع مدفوع در کودک ۳ ساله هر روز است؟؟ منظور اینکه کودک ۳ ساله باید هر روز بصورت روری یک بار دفع مدفوع داشته باشه؟؟

