Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عادت کردن گوش
سلام خسته نباشید پسرم دوسال و ده ماهشه برای معاینه روتین تحت نظر شماست از لحاظ شنوایی وقتی به دنیا اومد مشکلی نداره والان هم تمام صداهارو میشنوه حتی اهسته سوالم اینه ک یه دوماهی میشه همش با دوتا دستاش جلوی گوششو میگیره وبازی میکنه خیلی تکرارمیکنه ایا اشکالی داره؟؟ ممنونم
- کلاریسین
سلام آقای دکتر دخترم بیمار شماست ۷ ساله با وزن حدود ۱۷ کیلو به دلیل حساسیت فارمنتین نمیتونه بخوره الان سرما خورده سرفه وگلودرد وگوش درد داره لطفا دستور مصرف کلاریسین ۲۵۰ را میفرمایید ممنون میشم
- استفراغ 6ساله
آقایی دکتر دخترمن 6 ساله هست فقط استفراغ مکنه چیکار کنیم
- سلام ایا متوانین بیماری من را تشخیص بدین؟
من سه روزی میشه که سرماخوردم از نوع ویروسی و علائم ابریزش عطسه و سوزش گلو را داشتم ولی امروز تغییر کرد و تبدیل به معذرت میخوام خلط و سرفه خیلی زیاد تبدیل شد الان این علائم همان سرما خوردگی هست؟
- مقدارمصرف داروآزیروسین۲۰۰
برای کودک۶ساله۱۷کیلو،حساسیت دارویی ندارد،۳۰آذرشروع بیماری بوده که یه دفعگی دهانش کج شد.به یه نقطه فقط نگاه می کرد
- عفونت گلو
سلام،وقت بخیر،گلوی پسرمعفونت کرده بود،دکتر شربت آزیترومایسین و آمپول پنی سیلین تجویز کردن، ۱۰ روز از اتمام دارو میگذره ولی هنوز دانه های ریز سفید رنگ روی لوزه دیده میشه،میتونم شربت سفیکسیم رو براش شروع کنم ؟
- شربت مولتی ویتامین
دختر ۳ ساله دارم .با وزن ۱۲.۶۰۰، تا چند وقته پیش شربت پروفیل اشتهاور می خورد .تاثیر خوبی داشت و وزن خوبی گرفت .الان شربت مولتی ویتامین ویتاتامین گرفتم می خواستم بدونم اشکال نداره بهش بدم .از ویتامین b1تاb12وC,EDو آهن و مس و...داره .
- شربت
سلام اقای دکترخسته نباشیددخترم ۲سال نیم داره وزنش ۱۲کیلوداره ازغروب تب داره میخواستم بدونم شربت استامینوفن میتونم ۴ ساعته بدم .ممنون
- کودکان
پسرمیکسالوچهارماهشهسرماخوردگیگرفتهسینهشخسخسمیکنهآیاباشربتسفکسیم۱۰۰خوبمیشهمنخیلینگرانهستمبابتسینهش
- دخترم ۶ سالشه از دیروز بعدظهر اسهال داره کیدی لاکت وسابولار هم دادم همراه ماست پروبیوتیک اما خوب نشده چکار کنم ممنون
- مونته لوکاست
سلام خسته نباشین .پسرم سه سال و نیمه به جای اینکه قرص مونته لوکاست و بجوه قورت داده است خطرناکه
- تب دخترم
سلام وقتتون بخیر،دخترم ۸ سالشه ۲۲ کیلو وزنش،تبش بالاست ساعت ۸ شربت استامینوفن دادم ولی پایین نمیاد،سردردم هست چی بدم بهش تبش بیاد پایین؟
- فرو رفتن میخ
سلام آقای دکتر دخترم دوساله هست میخ رفته پاش چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون
- دو چرک خشک کن همزمان
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم مریضه دکتر بهش آموکسی کلاو۳۱۲و اموکسی سیلین۲۵۰ رو باهم داده مبخواستم ببینم مشکلی نداره دوتاشو باهم بدم؟
- سرفه
سلام آقای دکترخسته نباشید دخترم ۷سالشه و۳۵ کیلو وزن داره چندهفته هست سرفه میکنه علائم دیگه نداره شبها هم تو خواب سرفه میکنه من بهش شربت ازیترومایسین ۲۰۰ وقرص ایرکاست وقرص نئوتادین میدم الان میخوام شربت پلارژن کیدزبدم اشکالی نداره؟؟ دوز مصرف شربت هم میگین چقدر بدم؟ ممنونم
- سلام آقای دکترخسته نباشید،دخترم ۴سالشه هرازگاهی میگه دلم دردمیکنه شدیدنیس درحدی که فقط میگه دلم دردمیکنه چی بهش بدم خوبه؟
- بی اشتهایی و حالت تهوع
دخترم دوشنبه صبح این حالت بی اشتهایی و تهوع بهش دست داد و شب گذشته دیروقت هم غذاخوردک بردیم دکتر شربت گیمچرو سفلکسیم 100 دادک وقتی شربت سفلکسیم رو میدم اسهال میشه حال نمیدونم از شربت یا چیز دیگست
- سلام خسته نباشید
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر فرمودید شربت ایمونس به کودک بدهید برا تقویت سیستم ایمنی بدنش ۶سالشه وزنش ۱۸ کیلو چه مقدار بدم تشکر
- قد(دختر)
باسلام دخترم ۱۰سال و ۹ ماهشه وزنش ۳۹و قدش ۱۵۰میخواستم بدونم اگر با این قد به بلوغ برسه رشد قدی خواهد داشت یا نه؟؟ایا لازمه جلوی بلوغش گرفته بشه؟؟؟(( قد مادر:۱۶۲و قد پدر ۱۷۲))

