Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای نوزاد ۵۷روزه
نوزاد راختنه کردیم دکتر سفیکسیم ۱۰۰تجویز کرد نمی دونم دوزوتعداد دفعات وچندروز بهش بدهم
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰ برای کودک چهار ساله با وزن ۱۶ کیلو
سلام دخترم تب بالا داشت دکتر براش آزیترو نوشت پنج روز خورد تبش قطع شد ولی سرفه و گرفتگی بینیش ادامه داشت و دو روز بعد از تمام شدن دارو سر درد و گرفتگی گوش داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده براش میخواستم ببینم داروی مناسبیه و اینکه چند روز و هر روز چند سی سی باید بخوره
- واکسن انفولانزا
سلام جناب آقای دکتر وقت شما به خیر . آقای دکتر پسرم دو سال و شه ماه دارد . اجازه میدهید اواخر شهریور ماه براش واکسن آنفولانزا بزنم؟ من هر سال برای خودم واکس آنفولانزا ساخت کشور هلند تزریق میکنم و راضی هستم. یک دنیا سپاس
- مولتی
سلام.پسرم دوسال وسه ماهش بدغذاوبداشتهاست ولاغر. واینکه موادضروری به بدنش نمیرسه.اشکالی نداره بهش مولتی ویتامین بدم وشربت آهن ؟چون تادوسالگی میگن بدین
- مصرف دارو در شیردهی
سلام خسته نباشید ببخشیدمن قرص های کلینیدیوم سی و پروپرانولول۱۰ و نورتریپتیلین ۱۰ رو مصرف میکنم الان پسرم ۱ سال و ۴ ماهشه با توجه به این که بهش شیر میدم براش ضرر نداره؟؟؟؟؟
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
سلام چند بخیر، دخترم ۵ سالشه و تاب شدید داشت بعد از مصرف دارو طبق دستور پزشک،الان بعد از گذشت ۴ روز حالش بهتره ، ولی سرفه های خلط دار امونش رو بریده و نمیتونه بخوابه ، چی بهش بدم بهتره ؟
- سلام خسته نباشید پسرم وقتی خوابه تند تند نفس میکشه یا حتی چند روز پیش یکم فعالت داشت دویده بود میگفت نفس کم میارم علتش چیه سرفه هم میکنه دکتر اطفال بردم زیاد ولی هر بار با چند تا شربت آمدم وبی فایده بوده
- میوه
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم به بچه ای که شش ماهش تموم شده میتونیم زردآلو و موز له شده بدیم؟؟
- کودک
سلام شبتون بخیر پسرم ۲۰ ماهشه هر ۳-۴ روز شکمش کار میکنه ، همش گریه میکنه میگه پی پی .... بهش شربت لاکتولاز دادم ، روغن زیتون میدم ، خاکشیر آلو دادم ، ترنجبین و فلوس دادم ، دیگه نمیدونم چیکار کنم
- مصرف قرص کلیدینیوم سی
آیا کودک۹ ساله می تواند قرص کلیدینیوم سی مصرف کند؟
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم پنج ساله هست حساسیت شدید داره حدود دوهفته پیش خیلی سینوسهاش پر بود و دکتر دارو داد و بعد دوباره بردم گفت خوب شده و شربت لوراتادین و اسپری بینی داده ولی بیرون رفته و باز بینی گرفته و خیلی خلط داره وبینی ترشح سبز داره ازیترومایسین ۲۰۰بدم بهش و روزی یکبار چند سی سی؟
- Tfنوزاد و انوس بسته
سلام آقای دکتر نوزاد من آنوس بسته بود تا دوماه کلستومی بود حدود ۲کیلووزن گرفت وقتی آنوس باز کردن و کلستومی را بستن خیلی کم وزن میگیره یعنی الان ۱۴ ماهشه ۷ کیلو شده درواقع tfهم هست الان به نظر شما مشکل از چیه که درست وزن نمیگیره
- بیخوابی کودک
دسلام خسته نباشیددخترسه ساله من اصلا خواب نداره ایا شربت بی بی اسلیپ مضرنیست برای خواب به کودک بدهم تاچندروزمجازهستیم ازاین شربت بدهیم
- قرص
سلام . اقای دکتر دندونم درد میکرد دکتر قرص ترامادول برای مصرف داد و من به اشتباه و حواسم نبود خوردم تا چندساعت به بچم شیر ندم؟
- حساسیت داروئی
سلام پسرم7سالم به قرص سفکسیم که دکترتجویزکرده حساسیت داره چی باید جایگزین کنم
- عفونت ادرار
- هق هق نوزاد سه ماهه
سلام دخترم سه ماه بیس روزشه قدو وزنش نرماله...اما تا الان دوباره که متوجه میشم تویه خواب داره بیصدا هق هق میزنه اما هر چی صداش میزنم بغلش میکنم بیدار نمیشه انگار تو یه خواب عمیقه و داره یه چیز ترسناک رو می بینه دیدن این صحنه و عدم بیدار شدن نوزادم برای خودم سخته و شرو میکنم به صدا زدن و بلند کردنش که بیدار بشه ...و حتی اینجوری هم طول میکشه تا بیدار شه ...مشکل کجاست ؟ و واکنش صحیح به این صحنه چیه ؟ احساس میکنم اگه کمکش نکنم بیدار بشه یه اتفاقی براش می افته خواهش میکنم کمکم کنید
- شستن شیشه شیر
سلام وقت بخیر اقای دکتر من ندونسته همیشه شیشه شیر دوقلوهام رو ی حالا دوسال دارن با مایع ظرفشویی شستم حالا مطلبی شنیدم که میگن هر چقدر هم شیشه شیر رو ابکشی کنیم مایع از روش پاک نمیشه حالا به شدت نگرانم وافسردگی واضطراب وجودم رو گرفته ونگران سلامتی فرزندانم هستم لطفا راهنماییم کنید که چکار کنم خیلی میترسم که بچه هام جونشون در خطر باشه خواهش میکنم راهنماییم کنید چکار کنم خداوند شما وخانواده محترمتان را سالم درپناه خودش حفظ کنه 🙏
- دانه روی چشم
سلام اقای دکتز 3 الی 4 روزه پشت پلک پسر یکساله ام دونه قرمز زده دونه مدل جدشه و کمی قرمز ولی همون اندازه که بدده هست بزرگتر نشده چه دارویی میتونم استفادع کنم ؟
- تب در واكسن يك سالگي
ديروز واكسن زدم يكسالگي امروز تب داره دو بار استا دادم يكبار ٣٧/٢ و الان ٣٧/٩ طبيعيه؟؟؟؟

