Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام پسرم ۳ سالشه میخواستم بپرسم الان نزدیک چهارماهه پودر پیدرولاکس میخوره اما بازم هفته ای یک بار اما با گریه اما مدفوع نرم تر میخواستم بپرسم تا کی میتونم این پودر و بدم وراه حل چیست ممنون ازمایش خونم داده wbc14350 Lga serum 57
- تغییرصدا
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم۱۲سالشه هفته پیش گلودرد داشت آموکسی کلاو خورد خوب شد الان صداش تغییر کرده حس سرماخوردگی داره بنظرتون کپسول بخوره؟
- استفاده از شربت سفکسیم
سلام خسته نباشیندخترم ۳ سالشه یک روز تب داشت امروزم گلوش ی کوچولو التهاب داره و میگه درد میکنه نیاز ب شربت سفکسیم هست ؟ اگر هست چند سی سی باید بهش بدم ممنون
- سیاه بودن رنگ مدفوع کودک
سلام و عرض ادب دخترم چندوقت مدفوعش سیاهه از قطره آهن نیس چون قبلا اینطوری نبود علتش چیه نیاز به آزمایش داره
- آلرژی
با سلام پسرم ۸ سالشه آلرژی داره سه ماه بینیش کیپ و سرفه تک توک انواع داروها استفاده شده شما چه میفرمایید ؟ شبا اذیت میشه انقد بینیش کیپه و چه غذاهایی براش ضرر داره ؟🙏🏼
- شربت
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سالو ۸ ماهشه بعضی وقتا سرفه های خشک میکنه نمیدونم از چیپس سرکه ای که خورد هستش یا سرما خوردگیه ی شربت ک جلو گیری کنه از سرفه چیه میشه بگین لطفا تا بخرم بدتر نشده
- گوش درد نوزاد یک ماهه چطور درمان کنیم
سلام بچه من تازه وارد سه ماهگی شده عفونت گلو و گوش داشت دکتر بهش افاموکس ۱۲۵ و پلارژین داد گلوش خوب شده اما گوشش نه چیکار کنم
- ریزش مو
باسلام، پسر ۱۵ ماهه ام ریزش مو دارد،آزمایشات ۱۴ ماهگی سالم بود فقط کمی کم خونی داشت، شیر خشک،شیر شتر و شیر گاو میخورد،لطفا راهنمایی بفرمایید،ممنون
- مصرف شربت ازیترومایسین
سلام.ما روز سه شنبه خدمت شما رسیدیم با کد۶۱۶۸شما برای خس خس سینه پسرم سالبوتامول نوشتید و فرمودید اگر خوب نشد ازیترومایسین بدید اما دستورشو نفرمودید .پسرم حالش بد شده و توان خروج خلطو نداره وزنشم رو ترازو ۷۸۰۰نشون داد.
- اسهال کودک
دختر یک سالم دچار اسهال آبکی زرد رنگ بدبو شده برای رفع این مشکل چه کار کنم
- بیماری سرماخوردگی
سلام پسرم 6سالش هست وزنش هم 16کیلوالان نزدیک 20روز که سرما خورده آموکسیسیلین ، مونته لوکاس پرد نیزولون نئوتادین هم خورده خوب نشده سرفه های ناجور میزنه ازصبحی هم چشمش چرک کرده قرمز هم هست چکار کنم خالا
- قطره آد
سلام پسرم ۲ سالشه قطره آد خواهرشو سر کشید مشکلی پیش نمیاد؟
- عفونت ادراری کودکان
سلام پسرم همیشه نوک آلتش رو میگیره و فشار میده وقتی ازش میپرسم چرا اینکار رو میکنی میگه خارش میده ولی موقع ادرار کردن مشکلی نداری و بدنش قرمزی و التهاب هم نداره،چکار کنم ؟3سال ۷ماه سنشه وزنش هم ۱۴کیلو هستش
- شربت
باسلام وخسته نباشید آقای دکتر دختر ۴سال و نه ماهه دارم وزنش۱۵ و۱۶ کیلو هستش شربت سفیکسبم ۱۰۰ هر۱۲ ساعتی چند سی سی بدم با تشکر
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و عرض ادب پسرم ۲ سالش و شیر خشک اپتامیل مصرف میکنه..و اصلا طعم شیر گاو رو دوست نداره برای گرفتن از شیر ابتدا شیر شیر گاو رو کم کم به مخلوط شیر خشک و آب جوشیده اضافه کنم تا عادت کنه و کامل جایگزین بشه مشکلی داره؟؟؟با تشکر از شما
- شربت نئوزینک
سلام میخواستم بدونم شربت نئوزینک گلوکونات چه مقدار به کودک سه ساله و سه ماه بدم؟
- یبوست
سلام وقت بخیر نوزاد چهار روزم یبوست داره و شیر خشک بیومیل میخوره چه شیر خشکی مصرف کنم؟
- نفس کشیدن کودک
سلام خسته نباشید پسرم ۴ سالشه شبا موقع خواب با بینی نمیتونه نفس بکشه و علتش چی میتونه باشه؟ لوزه؟
- کودک
آیا برای کودک چهار ساله نیاز هست که مولتی ویتامین یا آهن داد؟
- فرم سر
سلام پسر یکسال وچهارماهه ای دارم ک ازابتدا فرم سرش خربزه ای بود عادت داشت همش ب پشت سر میخوابید الان پشت سرش کلا صاف شده آیا راهی برای گرد شدن سرش هست

